• Varsomduvill

störande beteende

Vi har alla något som vi inte gillar (eller stör oss på) och som kan hända att vi tvingas att ta del av. Folk som pratar högljutt i mobilen eller spelar musik jag inte vill höra, är exempel på saker som väcker min "inombordsliga" vrede. Men själv är jag kanske inte så mycket bättre, då jag solar och badar i string, offentligt.
    Så min fråga är nu, vad tycker ni är värst: att höra på någons högljudda babbel (i mobilen) eller att råka se nån gubbe med hår på ryggen och med stringbadbyxor, som ligger på stranden eller plaskar i simhallen.

• Svar på tråden störande beteende
  • Anonym (Usch)

Värst är en äcklig gubbe.

• Anonym (Mimmi)

Definitivt högljutt babbel och hög musik.
    Gubbar i string skiter jag fullkomligt i, vill du ha det så varsågod. Så länge du inte struttar runt och tror att alla vill se.

• Anonym

Till alla berörda:

Sluta att visa upp era arslen för andra.

Tack

• Varsomduvill
    Anonym (Usch) skrev 2023-10-16 18:51:44 följande:
    störande beteende

Värst är en äcklig gubbe.

Bra! Nästa gång jag kommer till simhallen kommer jag att ha med mig också min bergsprängare, med dansbandsmusik på.
  • Varsomduvill
    Anonym skrev 2023-10-16 19:25:39 följande:

Till alla berörda:

Sluta att visa upp era arslen för andra.

Tack

Men du, varför tar du inte och visar upp ditt arsle du med? Vi är inte många som gör det, och det hade inte skadat om vi var fler :)  Vad sägs? Det gör ingen om du har celluliter eller är helt platt där bak. Ju fler vi är desto bättre!
  • OlgaElvira

Att störa sig på hur någon ser ut är en rätt omogen iställning. Alla kan inte se till att ha ett utseende som passar just mig, så ser inte världen ut. Men att offentligt tala högt i mobilen eller spela musik högt (oavsett vilken) är ockdå omoget och visar att man inte förstått normala sociala koder.

• Varsomduvill
    OlgaElvira skrev 2023-10-17 08:39:08 följande:

Att störa sig på hur någon ser ut är en rätt omogen iställning. Alla kan inte se till att ha ett utseende som passar just mig, så ser inte världen ut. Men att offentligt tala högt i mobilen eller spela musik högt (oavsett vilken) är ockdå omoget och visar att man inte förstått normala sociala koder.

Det här med att förstå sociala koder, att dra på sig ett par stringbadbyxor, särskilt om det är en man, och sedan simma i en simhall, vad tycker du om det?
  • Anonym (Mimmi)
    Varsomduvill skrev 2023-10-17 09:17:02 följande:
    Det här med att förstå sociala koder, att dra på sig ett par stringbadbyxor, särskilt om det är en man, och sedan simma i en simhall, vad tycker du om det?
    Om det är en man eller en kvinna är totalt ointressant, baksida som baksida. Eller arsel som arsel om du föredrar det.
  • Varsomduvill
    Anonym (Mimmi) skrev 2023-10-17 11:36:01 följande:
    Om det är en man eller en kvinna är totalt ointressant, baksida som baksida. Eller arsel som arsel om du föredrar det.
    Jag föredrar röv.
  • Agda90

Den som babblar högt. Svårt att hålla för öronen och slippa höra. 
    Den håriga gubben på stranden kan jag strunta i, bara att vända bort huvudet

• OlgaElvira
    Varsomduvill skrev 2023-10-17 09:17:02 följande:
    Det är inte alltid så snyggt, men jag är inte heller så vacker att se på. Äldre kvinna med övervikt och diverse ärr efter opetationer. Jag accepterar andras val när det gäller utseende och klädsel. 
  • Cartjan1

Helt klart högt babbel fast jag tycker att det är värre när någo  spelar högmusik från mobilen rakt ut i spårvagnen...får irritationsryck bara jag tänker på det.

Vad folk badar i bekommer mig inte då jag inte har för vana att stirra ut folk på strand eller simhall :)

• Varsomduvill
    OlgaElvira skrev 2023-10-17 15:44:20 följande:
    Det är inte alltid så snyggt, men jag är inte heller så vacker att se på. Äldre kvinna med övervikt och diverse ärr efter opetationer. Jag accepterar andras val när det gäller utseende och klädsel. 
    Själv tycker jag att jag är snygg, men.. smaken är som baken och ibland delas den med ett snöre.
  • Varsomduvill
    Cartjan1 skrev 2023-10-17 20:27:58 följande:

Helt klart högt babbel fast jag tycker att det är värre när någo  spelar högmusik från mobilen rakt ut i spårvagnen...får irritationsryck bara jag tänker på det.

Vad folk badar i bekommer mig inte då jag inte har för vana att stirra ut folk på strand eller simhall :)

Samma här :) Valhallabadet, "here I come" ;)
Svar på tråden störande beteende