Anonym (toodiloo) skrev 2023-11-14 12:58:17 följande:
Ja enligt din "sanning" så är det väl snarare runt 100% för det passar ju dina försök att normalisera otrohet som handen i handsken... och allt som är så högt som möjligt kommer ju du såklart tycka låter rimligast.
Ditt vanliga flummande om att otrohet är "vanligare än vad de flesta tror" säger ju inte ett skit för...
1) Du vet ju inte vad alla tror
2) Det säger inte ett skit om hur vanligt otrohet faktisk är
Och likadant är det med nästa flummande om att "med allra största sannolikhet":
1) Om du inte vet hur många som FAKTISKT är otrogna, vad baserar du då din sannolikhetskalkyl på?
2) Om du inte har något FAKTISK att basera det på, hur fan kan du då påstå att det är "sanning" eller ens sannolikt?
Sen missionerar du vidare som du alltid gjort med insinuationer om att det är ok att vara otrogen så länge ingen får reda på det och målar upp en finfin bild av det utan problem eller dramer... men är som vanligt noga med att inte säga det i klartext så du sen snabbt kan hävda att du minsann aldrig sagt att otrohet skulle vara ok
Som sagt, ditt sätt att argumentera är lika falskt som dina värderingar.
Du citerar mig men har absolut inget sakligt att säga och inte med en stavelse kommer du med något sakligt som direkt berör det som du själv har valt att citera.
Som vanligt ljuger du rakt upp och ned.
Jag har inte hänvisat till några fakta.
Det är du som ständigt hänvisar till statistik och fakta, men utan att du en enda gång har kunnat redovisa dina s k statistik och fakta.
Du ljuger gång på gång om att jag skulle normalisera otrohet, att jag skulle propagera för det, att min åsikt skulle vara att det är ok med otrohet.
Återigen ljuger du rakt upp och ned.
Jag har inte sagt något om det som du försöker anklaga mig för.
Jag har gång på gång önskat och bett dig visa var jag skulle ha hävdat det som du påstår.
Om det som du påstår stämmer så har jag lovat att korrigera mig. Jag har t o m lovat att be om ursäkt för mitt fel.
Men aldrig någonsin, inte en enda gång, har du kunnat styrka dina egna hittepå och dina helt ogrundade fantasier.
Du ljuger.
Precis som vanligt så ljuger du.
Gång på gång kommer du med dina upprepade lögner.
Inte en enda gång har du kunnat styrka dina anklagelser.