• Anonym (Behöver era synpunkter.)

Överreagerade jag eller har jag rätt att känna som jag gör?

Ok, innan jag berättar vad som hänt så behöver ni nog kanske lite bakgrund om mig. 

Jag är en 26 årig tjej som har blivit utnyttjad av massa killar sen innan. Därför är jag lite försiktig och ofta på min vakt.

Jag och en kille matchade på tinder och har nu varandra på sociala medier. 

Det märks att han är intresserad. Han har skrivit att han är seriös och frågat mig ut på dejt på lördag och jag har tackat ja. Vi ska ta en kaffe.

Idag när vi skrev till varandra ledde det till lite snusk. 

Och på hans intiativ så ville han att vi skulle dela lite heta bilder med varandra. 

Han skickade bilder och videos på sig med sina underkläder när han tar på könet. Och jag gjorde detsamma.

Men när han senare ville att jag skulle komma över så började jag säga ifrån. Vilket också gav mig lite skuldkänslor.

Han protesterade och sa att det inte är någon fara alls. Att han respekterar det. Att han gillar tjejer som håller på sig lite. Att vi ses på lördag istället på kaffe.

Jag bestämmer mig för att skriva till honom så här = Jag har varit med om det här flera gånger. Jag träffar någon på natten har sex och sen ses vi inte mer. Och nu får jag lite skuldkänslor över 2 saker. 
    1. Mår lite dåligt att jag inte kom till dig ikväll. 
    2. Blir lite orolig att det är bara one night stand du söker. 

Då svarar han med = Lugna dig lite nu. Detta har eskalerat plötsligt väldigt mycket. Jag lägger mig nu. God natt.

Tycker ni jag ska skriva imorgon och be om ursäkt kanske? Känns som att det har blivit lite fel. Hmmm

• Svar på tråden Överreagerade jag eller har jag rätt att känna som jag gör?
  • DVQ
    Anonym (Behöver era synpunkter.) skrev 2023-10-19 23:34:48 följande:
    Han kanske vill testa och se om jag är enkel Eller om jag är en sån som står på sig.?
    Läs mina tidigare synpunkter om såna teorier.

Och vill du verkligen ha en kille som håller på med en massa spel och och delar in tjejer som "enkla" och "står på sig"? För mig skulle det i sig vara en dealbreaker om jag misstänkte något sådant.
  • molly50
    Anonym (Behöver era synpunkter.) skrev 2023-10-19 23:34:48 följande:
    Han kanske vill testa och se om jag är enkel Eller om jag är en sån som står på sig.?
    Han försöker bara få sex. Svårare än så är det inte. 
  • Anonym (Behöver era synpunkter.)
    DVQ skrev 2023-10-19 23:38:49 följande:
    Läs mina tidigare synpunkter om såna teorier.

Och vill du verkligen ha en kille som håller på med en massa spel och och delar in tjejer som "enkla" och "står på sig"? För mig skulle det i sig vara en dealbreaker om jag misstänkte något sådant.
    Ok så om jag förstått dig rätt tycker du att jag ska ta bort honom överallt?
    märkligt Att han har tagit bort mig från Tinder men inte från alla andra sociala medier.
  • DVQ
    Anonym (Behöver era synpunkter.) skrev 2023-10-19 23:48:54 följande:
    märkligt Att han har tagit bort mig från Tinder men inte från alla andra sociala medier.
    Du gör så klart som du vill med det. Bara du är medveten om vad han är ute efter.
  • Anonym (Re)

Han håller på med ett spel. Du har uppenbarligen svårt att förstå såna spel (du blir då lurad och utnyttjad). Mitt råd till dig är därför att undvika den här sortens killar. Det han håller på med är en kul lek för de som kan reglerna och tål att få sig en törn ibland. Du verkar inte tillhöra någon av de grupperna. Så, välj rara, ärliga killar istället. Träffa dem genom aktiviteter  och vänner istället för på nätet, så har du mer koll på vad de är för sorts personer. 

• Lynx123
    Anonym (Behöver era synpunkter.) skrev 2023-10-19 23:09:12 följande:
    Vi skulle inte haft sex om jag hade kommit den kvällen skrev han förut.
    Det låter som om han tror att ha skulle ha bestämt det...han låter rätt läskig måste jag säga.
  • Anonym (E)
    Anonym (Behöver era synpunkter.) skrev 2023-10-19 23:07:57 följande:
    Denna mannen är väldigt förvirrande. Han sa först att han söker nåt seriöst. Och det stod även så på hans tinder profil. Och han frågade om dejt. Men allt verkar ha förändrats.

Nyligen skrev han om jag vill komma ikväll, jag svarade att det är sent, han säger att jag kan komma imorgon kväll istället.

Försöker han testa mig eller jävlas han bara???
    Klart att det står så. Då lockar man fler kvinnor. Sedan att det är en ren och skär lögn är en helt annan sak. Det finns många kvinnor som ligger på första dejten eller iaf tidigt så han har allt att vinna här! Du måste lära dig att killar som bara vill ha sex kan ljuga om precis vad som helst för att få det. Om du märker att en killes ord inte riktigt stämmer, han börjar ändra sig eller anpassa sina ord, du kommer på honom med lögner osv så är det en varningssignal om att han kanske inte är ärlig.

Nej ts, han varken testar eller jävlas. Han vill bara ha dig i säng. Det är allt. Det är därför han fortsätter försöka få till ett booty call med dig.
  • Anonym (E)
    Anonym (Behöver era synpunkter.) skrev 2023-10-19 23:09:12 följande:
    Vi skulle inte haft sex om jag hade kommit den kvällen skrev han förut.
    Självklart ren bullshit. Du måste börja titta på hur en kille agerar istället för att svälja deras lögner med hull och hår. En seriös kille frågar inte om en tjej ska komma hem till honom på kvällen när man aldrig setts förut. Man går på några dejter först, kanske äter middag hos ena personen först, sedan är det dags att ta det vidare. Hans beteende är klassiskt, han är bara ute efter sex, tyvärr.
  • Anonym (E)
    Anonym (Behöver era synpunkter.) skrev 2023-10-19 23:48:54 följande:
    Han har tagit bort dig från Tinder för att du inte ska kunna se hans aktiviteter. Det beror på att han chattar med flera tjejer samtidigt. Nu tycker han att han har dig på kroken så nu kan han ta bort dig från Tinder.

Ett tips till. Gå aldrig ifrån Tinder eller vilken app du nu använder för att gå över till sociala medier eller någon annan plattform, inte ens Snap eller liknande! Du öppnar upp dig för helt andra risker. Det finns folk som är näst intill psykopater om de får nobben och då vill man verkligen inte att den personen ska veta för mycket om ens liv. Jag vägrar ge ut efternamn till personer jag aldrig träffat t ex. Om någon frågar efter Snap, messenger eller liknande så är svaret alltid ett fast nej. Jag lämnar inte ut mitt privatliv till främlingar. Även om man inte ger ut privat info så är enda syftet med att gå över till andra ställen att kunna bete sig svinigt utan att riskera en rapport till Tinder. Även om personen inte aktivt tänker vara taskig så är det för att kunna ha friare händer med vad man skickar och som sagt, slippa riskera sitt knu**konto.
  • DVQ
    Anonym (E) skrev 2023-10-20 08:57:42 följande:
    Han har tagit bort dig från Tinder för att du inte ska kunna se hans aktiviteter. Det beror på att han chattar med flera tjejer samtidigt. Nu tycker han att han har dig på kroken så nu kan han ta bort dig från Tinder.

Ett tips till. Gå aldrig ifrån Tinder eller vilken app du nu använder för att gå över till sociala medier eller någon annan plattform, inte ens Snap eller liknande! Du öppnar upp dig för helt andra risker. Det finns folk som är näst intill psykopater om de får nobben och då vill man verkligen inte att den personen ska veta för mycket om ens liv. Jag vägrar ge ut efternamn till personer jag aldrig träffat t ex. Om någon frågar efter Snap, messenger eller liknande så är svaret alltid ett fast nej. Jag lämnar inte ut mitt privatliv till främlingar. Även om man inte ger ut privat info så är enda syftet med att gå över till andra ställen att kunna bete sig svinigt utan att riskera en rapport till Tinder. Även om personen inte aktivt tänker vara taskig så är det för att kunna ha friare händer med vad man skickar och som sagt, slippa riskera sitt knu**konto.
    Bra där! Jag tänkte också att det troligen var nåt sånt. Men det var så länge sen jag höll på med Tinder så jag mindes inte riktigt hur appen fungerade.
Svar på tråden Överreagerade jag eller har jag rätt att känna som jag gör?