Överreagerade jag eller har jag rätt att känna som jag gör?
Ok, innan jag berättar vad som hänt så behöver ni nog kanske lite bakgrund om mig.
Jag är en 26 årig tjej som har blivit utnyttjad av massa killar sen innan. Därför är jag lite försiktig och ofta på min vakt.
Jag och en kille matchade på tinder och har nu varandra på sociala medier.
Det märks att han är intresserad. Han har skrivit att han är seriös och frågat mig ut på dejt på lördag och jag har tackat ja. Vi ska ta en kaffe.
Idag när vi skrev till varandra ledde det till lite snusk.
Och på hans intiativ så ville han att vi skulle dela lite heta bilder med varandra.
Han skickade bilder och videos på sig med sina underkläder när han tar på könet. Och jag gjorde detsamma.
Men när han senare ville att jag skulle komma över så började jag säga ifrån. Vilket också gav mig lite skuldkänslor.
Han protesterade och sa att det inte är någon fara alls. Att han respekterar det. Att han gillar tjejer som håller på sig lite. Att vi ses på lördag istället på kaffe.
Jag bestämmer mig för att skriva till honom så här = Jag har varit med om det här flera gånger. Jag träffar någon på natten har sex och sen ses vi inte mer. Och nu får jag lite skuldkänslor över 2 saker.
1. Mår lite dåligt att jag inte kom till dig ikväll.
2. Blir lite orolig att det är bara one night stand du söker.
Då svarar han med = Lugna dig lite nu. Detta har eskalerat plötsligt väldigt mycket. Jag lägger mig nu. God natt.
Tycker ni jag ska skriva imorgon och be om ursäkt kanske? Känns som att det har blivit lite fel. Hmmm