• RahRah

    Hur ofta i veckan äter ni ute mat?

    Hur ofta i veckan äter ni ute mat? 

  • Svar på tråden Hur ofta i veckan äter ni ute mat?
  • Jennie91

    Köper kanske mat ute en gång i veckan. Men inte på en fin resturang utan kanske en lunch resturang när man är ute på helgen eller så och shoppar 

  • Anonym (Hmm)

    Ja du.... Äta middag ute på restaurang eller liknande blir kanske 1-2 gånger. Om året alltså. Lunch ute som donken kan bli en gång i månaden ungefär, det är mer för smidigheten än något annat för gott är det ju inte direkt.

  • Freddie K

    Jag lunchar ute nästan varje dag. 


    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Hej)

    Kanske tar en lunch ute 1-2 gånger i månaden.  Äta middag ute ev när någon fyller år annars väldigt sällan. Lite oftare när på semester. Hämta pizza 1-2 gånger per månad

  • Anonym (Ellinor)

    Hämtpizza en gång i månaden. Donken 1 gång förra sommaren, korvmoj en gång den här sommaren.

  • Jemp

    Restaurang 1-2 gånger per månad. Pizza nån gång i månaden. lunchrestaurang ca en gång i veckan. 

  • Anonym (Klang)

    Några gånger i veckan. Jag är ensamstående förälder och orkar/hinner inte alltid planera och laga mat, så då blir det pizza, burgare, sushi eller någon annan hämtmat. Snabbt och smidigt och underlättar i en stressig vardag.


     

  • Sunflora

    En gång i månaden kanske. Jag förstår inte hur folk har råd med en massa hämtmat och restaurangbesök. Det är svindyrt särskilt när man har barn. 

  • Anonym (Kajsa)

    Restaurang max en gång om året. Pizza, hamburgare, thaimat kanske 4 gånger om året. Skulle aldrig ha råd att äta sånt varje vecka eller varje månad. 

Svar på tråden Hur ofta i veckan äter ni ute mat?