• Anonym (Man34)

Gemensam bastu

Ska om ca 2 veckor åka med sambon på en liten tur där vi ska shoppa och bo på hotell. Står att det finns en gemensam bastu där? Och då har vi pratat om att vi ska gå dit o ha lite förspel om vi är ensamma:) Kan bli att hon runkar mig o jag pillar lite på henne innan vi går upp på rummet o släpper loss. Nån som har erfarenhet av sånt när det gäller gemensam bastu?:) Dela gärna med er av erfarenheter! 

• Svar på tråden Gemensam bastu
  • Anonym (s)

Inte riktigt samma. Men när jag ich killen gått på badhus. ett väldigt litet badhus och vi har vart ensam nästan alla gånger. Vi duchar och byter om tillsammans och bastar tillsammans. Ibland på damernas eller herrarnas. Vi har t.o.m haft sex i bastun 😂

• Anonym
    Anonym (s) skrev 2023-10-20 02:17:19 följande:

Inte riktigt samma. Men när jag ich killen gått på badhus. ett väldigt litet badhus och vi har vart ensam nästan alla gånger. Vi duchar och byter om tillsammans och bastar tillsammans. Ibland på damernas eller herrarnas. Vi har t.o.m haft sex i bastun 😂

Respektlöst beteende. 
  • Anonym (+++)

Basta kan ni så klart och det går säkert bra att sitta där och kyssas lite, men resten får ni spara till hotellrummet tycker jag. Om nypon annan råkar komma in så är det så ofräscht att se hur folk är nära att börja ha sex. 

• Anonym (s)
    Anonym skrev 2023-10-20 04:13:38 följande:
    Respektlöst beteende. 
    Ja absolut. Vi borde såklart inte ha haft sex i bastun. Men som tur är så har det inte stört någon då vi vart ensamna. Men nu hade vi det och det är inget vi kan ändra på idag mer än att vi inte har sex där längre. Vilket vi inte kommer ha mer. 
  • Anonym (Nej)

Gör det inte. Ni riskerar att utsätta andra för ert snusk. Vet inte vad det kallas men det är så klart ett brott att hålla på som ni har tänkt på en sådan "allmän" plats. Om jag vore hotellmanager och hade såna gäster så hade jag slängt ut dem.

• Anonym (Man34)

Tänker att det är lite spännande om vi är ensamma och vad gör det egentligen om vi har sex? Man lever en gång så ha kul. Drömmen är att hon runkar o suger lite på mig. Ska uppdatera när vi varit där. 

• Anonym (Nej)
    Anonym (Man34) skrev 2023-10-20 09:32:03 följande:

Tänker att det är lite spännande om vi är ensamma och vad gör det egentligen om vi har sex? Man lever en gång så ha kul. Drömmen är att hon runkar o suger lite på mig. Ska uppdatera när vi varit där. 

Ja jag vet som sagt inte rubriceringen men man får inte hålla på så inför andra, så om någon råkar komma in begår ni ett brott. Sexuellt ofredande och förargelseväckande beteende är två saker som kan vara aktuella. 

Nu vet jag inte vilken tid på dygnet ni tänkt er men det kan faktiskt komma in barn i en bastu också, men oavsett ålder så ska ingen behöva se sådant om de inte vill. Hur ego är man om man skiter i att man kan utsätta andra för sånt...? 
  • Anonym (Man34)

Såklart hade vi ju slutat om vi hör nån komma. Hade inte fortsatt framför en skolklass precis? Men denna tråd va tanken för erfarenheter, inte negativa disskusioner. 

• Sköna Helena

Jag har svårt för moralpaniken i en del svar. Visst är det respektlöst att ha sex där andra ser eller lätt kan se. Men TS skriver om lite smekningar om det visar sig att de är ensamma. Inte om fullskaligt sex medan familjer duschar utanför dörren.

Bastun i en badanläggning brukar inte ligga så att man råkar snubbla in i den av misstag. Det är ingen slump. När man ritar omklädningsrum, toaletter och andra anläggningar där personer är lättklädda eller nakna anstränger man sig för att undvika insyn eller pinsamma möten. 

Oftast är det en eller två rejäla dörrar som ska öppnas innan man ens kommer fram till duschrummet bastun ansluter till. Är man någorlunda klar i huvudet hinner man höra att någon är på väg och rätta till handdukarna och anletsdragen innan någon hinner se att man är där.

Vi kan väl för stämningens och det goda samtalets skull anta att TS precis som de flesta har hyfs, vett och självbevarelsedrift nog att sköta det snyggt?

• Silverjenny

Det brukar synas om man precis har avbrutit ett samlag eller petting och lätt att missa att någon öppnar dörren. Flämtande blossröda ansikten och handdukar som står i konstig vinkel.
    Jag har inte moralpanik i vanliga fall men att ha sex i en allmän bastu eller badhus är smaklöst och respektlöst mot den som kan råka komma på er. Hyr en svit med privat jacuzzi om ni vill sexa i badet.

Svar på tråden Gemensam bastu