Mandel skrev 2023-10-26 08:32:56 följande:
Om nu de flesta kvinnor i denna tråd skriver att de gärna vill ha en liten snabb hej-kram, varför skulle vi då tycka att ni är påflugna och desperata?
Är väl en jäkla skillnad på en kort snabb hej-kram mot att hålla om och krama hårt, smeka utmed ryggen och avsluta med att klämma oss på rumpan...
Det sistnämnda är desperat och för påfluget.
Nu har väl på de flesta dejter jag varit på varit mer ett gemensamt beslut at ge en hejkram eftersom båda möts i kramen eller hur jag ska säga det.
Båda har lett stort, sagt hej och fällt ut armarna för att bjuda in till en kram.
Inte så att någon av oss stått med armarna ned utmed kroppen och tittat ned i backen och sagt hej...
Det finns fler kvinnor än ni som är i denna tråden. Hur ska jag kunna veta vad kvinnan jag träffar känner? Hon kanske inte alls är pigg på kroppskontakt direkt när man ses första gången.
Flera dejter jag träffat så stod vi båda så med armarna utmed kroppen, och sa hej
Det var första gången vi sågs irl, så det kunde vara lite stelt, vi var avvaktande, hade inte känt av stämningen mellan oss direkt.