• Anonym (Wtf)

Hur har man en dejt?

Du kanske ska avstå från dejting och kvinnor tills du förstår basics, annars kommer du bara att göra bort dig.

• Anonym (Wtf)
    FillippaFL skrev 2023-10-25 21:45:02 följande:
    Jag tror att TS har mycket att vinna på att starta med en kram.
    Har du ens läst hans bakgrund? 
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (De) skrev 2023-10-26 08:37:43 följande:
    Det finns fler kvinnor än ni som är i denna tråden. Hur ska jag kunna veta vad kvinnan jag träffar känner? Hon kanske inte alls är pigg på kroppskontakt direkt när man ses första gången.
    Flera dejter jag träffat så stod vi båda så med armarna utmed kroppen, och sa hej
    Det var första gången vi sågs irl, så det kunde vara lite stelt, vi var avvaktande, hade inte känt av stämningen mellan oss direkt. 
    Anonym (De) skrev 2023-10-26 08:52:36 följande:
    Då har jag varit på flera dejter där vi båda var onormala och skumma.

Och dessa dejter blev väldigt lyckade, eller hur?
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Ny) skrev 2023-10-26 10:43:25 följande:

Ok, jag ska inte vara för rädd för att ge en kram. Om det känts bra alltså. Och så klart jag inte tafsa. Vill visa att jag tycker om henne men inte gå för fort fram.  Kul att få så mycket pep från kvinnor också. uppskattas mycket.

Vet hon om att du är så oerfaren att du aldrig ens dejtat? Du borde vara uppriktig om det innan ni ses så hon får möjlighet att tänka till om det. Det är inte självklart att alla uppskattar det. Och det kan vara bra för dig att hon fattar varför du är så nervös (det kommer du garanterat att vara).
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Anonym2) skrev 2023-10-26 18:00:05 följande:
    Det tycker jag inte han ska göra, det kan få henne att backa ur. Tycker du man bör varna om man haft många också?
    Jag tänker i första hand på henne. Onödigt att hon ska kasta bort tid på en dejt om det nu skulle vara ett problem. Bryr hon sig inte så är ju ingen skada skedd men jag tycker man har rätt att få reda på den typen av varningsflaggor i förväg.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Röd flagg!) skrev 2023-10-26 19:00:28 följande:
    Det enda här som är varningsflagga är väl dina negativa inlägg om att TS inte ska gå på dejt för att han inte varit på dejt tidigare. Riktig varningsflagga med sådana nedtryckande kommentarer!
    Då tolkar du fel, om kvinnan inte har något emot att han är oerfaren är jag inte det minsta negativ till att de ses.
  • Anonym (Wtf)

Bara nyfiken, gick det som förväntat på dejten eller lyckades du överraska?

Svar på tråden Hur har man en dejt?