• Lyksa

Gravid med BF Juli ♡

Då jag är beräknad runt 3 juli så tänkte jag starta en grupp för oss som är beräknade i Juli månad ????

Välkomna!
    Stort grattis till era fina pluss. 

Jag tänker att det kan vara mysigt med en bf lista när flera trillar in här ????

• Svar på tråden Gravid med BF Juli ♡
  • Anonym (Ett svagt plus)

Stort grattis Emilian2018! Jag känner igen mig i lugnet denna gång Hjärta  Hoppas att det kommer gå vägen för oss båda nu efter flera missfall! 

• Emilian2018

tack 🙏

Har ni berättat för någon ännu eller väntar ni med det?

när har ni tänkt att ringa barnmorska ? 

• Hund12345

Hoppar in här. 

fick + idag efter 3månaders försök och ett missfall. 

jag väntar mitt femte barn och om allt går som det ska så har jag bf den 12de. 

ska avslöja för sambon ikväll när trollen sover. Vet bara inte hur, hur gjorde ni? 

• Anonym (Ett svagt plus)

Här blev det ingen stor överraskning inför sambon eftersom jag i flera dagar sagt att jag nog allt tror att jag är gravid Oskyldig

Jag har berättat för min mamma, syster och två vänner redan. Jag har bara så svårt att hålla mig och inte dela glädjen haha! Jobbet kommer det dröja väldigt, väldigt många veckor innan jag säger något. 

Bokade in ett inskrivninggsamtal nästa fredag (om 1,5 vecka).. då är jag nog i v 5+5. Eftersom jag haft ett MA i v 13 nyligen kommer jag begära ett vul i v 6-7 den här gången. Jag känner mig oväntat trygg i att det lilla embryot mår bra där inne, men det känns ändå viktigt för mig att göra ett vul. 

• Emilian2018
    Hund12345 skrev 2023-10-31 19:15:56 följande:

Hoppar in här. 

fick + idag efter 3månaders försök och ett missfall. 

jag väntar mitt femte barn och om allt går som det ska så har jag bf den 12de. 

ska avslöja för sambon ikväll när trollen sover. Vet bara inte hur, hur gjorde ni? 

Vad roligt!! Grattis!
    Hur gick det med avslöjandet? Glad 
  • Hund12345

Emilian2018 - jag försökte ge honom tecken igår men 15åringen va med oss hela tiden så kunde inte säga något. I morse kom minstingen o visade en tröja på min mobil o sa ?pappa denna vill jag ha? men han fattade inte då heller Trots att de stod ?storasyster 2024? Så jag fick säga ?fattar du inte?. 

• Silince
    cocospocos skrev 2023-11-02 17:02:03 följande:

Grattis alla!

Jag plussade igår! BF 11 juli ☺️

Grattis och välkommen 😊 

Hur mår du? 
  • Anonym (Anonym (pcos))

Jag slinker in här jag med! :) Fick egentligen svagt positivt på stickan för flera dagar sen men nu har bim passerat och ingen mens i sikte. Bf 11 juli! Är otroligt rädd för missfall då jag fick tre st innan min dotter blev till under 2022. Vågar inte lita på detta förrän jag får göra ett vul. Inga symtom här mer än mensvärk. Hoppas verkligen att den lille får stanna nu!

• cocospocos
    Silince skrev 2023-11-02 17:07:27 följande:
    Grattis och välkommen 😊 

Hur mår du? 

Just nu bra! Lite oro finns men håller tummarna att allt kommer gå bra! 

Började ana att det skulle vara positivt för jag fick inte den vanliga "pms-nedstämdheten" utan har istället känt mig varm och glad.

Barn nummer två för mig!

Svar på tråden Gravid med BF Juli ♡