• Lyksa

Gravid med BF Juli ♡

Då jag är beräknad runt 3 juli så tänkte jag starta en grupp för oss som är beräknade i Juli månad ????

Välkomna!
    Stort grattis till era fina pluss. 

Jag tänker att det kan vara mysigt med en bf lista när flera trillar in här ????

• Svar på tråden Gravid med BF Juli ♡
  • Fruffe

Idag va vi på tidigt ultraljud och fick se ett tickande hjärta. Såååå glad! 😍❤️

• Fruffe

Skicka gärna fb länken igen så jag kan hoppa in i gruppen 😍

• Lisa med kniven

Hej allihopa!

Hoppar in i tråden lite sent, men har läst den sedan den startade.
    Jag har bf 24 juli, första barnet.
    Fick MA i somras, så jag är livrädd att även denna graviditet ska sluta på samma sätt. Men idag var jag och gjorde tidigt ultraljud (8+0) och fick se ett litet pickande hjärta. Nu kan jag andas ut lite Hjärta
  • Ememem
    Lisa med kniven skrev 2023-12-15 00:33:25 följande:

Hej allihopa!

Hoppar in i tråden lite sent, men har läst den sedan den startade.
    Jag har bf 24 juli, första barnet.
    Fick MA i somras, så jag är livrädd att även denna graviditet ska sluta på samma sätt. Men idag var jag och gjorde tidigt ultraljud (8+0) och fick se ett litet pickande hjärta. Nu kan jag andas ut lite  // Hjärta
    Välkommen!

Jag tror de flesta gått över till fb gruppen, den är hemlig så ingen utomstående ser att man går med. Går inte att söka fram.

Lägger en länk ifall du vill gå med.

https://fb.me/g/p_FXFKKDFFQ79VHdzs/H1MJykLm
  • Lavendel94
    Ememem skrev 2023-12-15 08:04:21 följande:
    Välkommen!

Jag tror de flesta gått över till fb gruppen, den är hemlig så ingen utomstående ser att man går med. Går inte att söka fram.

Lägger en länk ifall du vill gå med.

https://fb.me/g/p_FXFKKDFFQ79VHdzs/H1MJykLm
    Hej! 
    Jag går gärna med i fb gruppen om det fortfarande finns plats! Dock får jag inte någon av länkarna att fungera... 🙄 tar gärna en ny länk om möjligt! 😍
  • Anonym (Hejhej)

Hej! Fortsätter skriva här och hoppas några är kvar.. tycker det är skönt att vara anonym så undviker fb ett tag till. 
    Har ni gjort blodproverna inför kub testet än? Jag gjorde idag och fick svar på 1177 direkt. Hur vet man vad som är bra/mindre bra provsvar? Hittar inga referensramar någonstans och blir nervös när ja läser andras provsvar som skiljer sig från mina.. 

• Anonym (J)
    Anonym (Hejhej) skrev 2024-01-03 18:23:56 följande:

Hej! Fortsätter skriva här och hoppas några är kvar.. tycker det är skönt att vara anonym så undviker fb ett tag till. 
    Har ni gjort blodproverna inför kub testet än? Jag gjorde idag och fick svar på 1177 direkt. Hur vet man vad som är bra/mindre bra provsvar? Hittar inga referensramar någonstans och blir nervös när ja läser andras provsvar som skiljer sig från mina.. 

Har du gjort ultraljudet ännu, eller bara lämnat blodprov?

Jag lämnade blodprovet idag och min bm sa då att man tolkar riskerna utifrån ultraljudet kombinerat med resultatet från blodprovet, och att provsvaren i sig själv inte säger nånting. Hon tyckte inte att jag skulle kolla på provsvaren utan ta det lugnt och avvakta ultraljudet och ta det därifrån.
  • Anonym (Hejhej)

Nej det är om 2 veckor... Ja okej då får man inte veta något innan dess alltså 😩 Tänkte om man kunde veta på ett ungefär om man ligger rätt i proverna. 
    Alltså den här väntan alla dessa veckor... Jobbigare än ja trodde. Kan inte njuta alls av det här, vill bara veta om det är något i magen och om det ser bra ut nu..

Svar på tråden Gravid med BF Juli ♡