Frigid sambo
Hur länge har detta pågått? Har du frågat henne varför hon inte har lust?
Hur länge har detta pågått? Har du frågat henne varför hon inte har lust?
Förstår att sexlusten kan försvinna om man har en ojämn fördelning av hushållsarbetet Och kvinnan går runt och är missnöjd hela tiden. Nu har vi inte den situationen. Jag gör minst lika mycket hushållsarbete som henne. Jag lagar mat städar handlar mm.
Kvinnor är för roliga ändå. Kravet är att vi män ska göra traditonella kvinnosysslor (vilket jag gör). Vi män däremot förväntas helt ansvara för de traditionella manliga sysslorna. Vem tror du rensar avlopp, renoverar, fixar saker som går sönder mm? Inte är det hon i alla fall. Nä för då gäller tydligen gamla könsroller.
Man ska prata sägs det i denna tråd och i andra trådar. Prata och prata. Jag är inte född igår. Jag har gjort det misstaget så många gånger, nämligen att jag öppnat upp mig för en kvinna. Jag kan inte dra någon annan slutsats än att kvinnor hatar när män talar om sina känslor. Jag har varit naiv och trott att kvinnan ska inse vilken fin och känslig man jag är. Der blir bara skit av det. Hon blir bara ännu mindre sugen på sex. En man ska aldrig bearbeta sitt skit med en kvinna han vill ligga med. Det har man inget för. Man får bearbeta sitt skit på egen hand eller med en nära vän.
Jag känner mig verkligen desillusionerad.
Precis så. Man kan inte prata fram kvinnans lust. Kvinnor funkar inte så..Människor funkar inte så.
Hur fan man än gör blir det fel. att prata är meningslöst och kan uppfatta som att man tjatar. Hur tänd blir en kvinna på en man som tjatar? Börja hushållsarbeta som en galning. Ja verkligen. Kvinnor brukar ju tända på städare liksom. Mej men skämt åsido. Plötsligt intensivt hushållsarbete skulle uppfattas som någon slags betalning för senare sex. Då blir det press.
Nä det är bara att gilla läget eller dra.