Inlägg från: Anonym (Han Solo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Han Solo)

Frigid sambo

Jag tror som TS, har man hamnat där TS är så är det i stort sett kört. Många trådar handlar också om män som avlastar kvinnan och skapar möjlighet för kvinnan till avslappning, ändå blir det inte bättre. Det blir också pykist påfrestande för båda, den ena känner sig avvisad och den andre känner att det måste göra något den egentligen inte vill. 

Ingen ska behöva känna sig tvingad i en relation. Så då återstår det bara att ställa in sig på ett sexlöst förhållande eller avsluta. 

• Anonym (Han Solo)
    Anonym (A.L.) skrev 2023-11-02 14:27:38 följande:
    Oj. Var hittar jag dessa kvinnor som snickrar och vill lyssna på sin mans känslor? Har aldrig sett röken av dessa. 

Nej det har faktiskt jag aldrig sett heller. Trots massor av kvinnor i min närhet. 

• Anonym (Han Solo)
    Anonym (aldrig en mebis) skrev 2023-11-02 19:51:23 följande:
    Knappast vårt fel om du inte lyckas hitta händiga kvinnor. De jag känner är ingenjörer.

Jag känner flera fantastiska och praktiskt lagda sådana, som inte bara renoverar invändigt utan t.ex. sätter ny ventilation i sin fasad, gjuter plintar och snickrar staket, byter brädfasad, gräver nytt köksland och bygger växthus. Och det var bara årets aktiviteter.

Känner även en arkeolog som leker med motorsåg.

Har en gammal klasskompis som är busschaufför och bilkårist och nog kan hon meka en del, men jag håller helt med om att det är mycket ovanligt med mekande kvinnor. Har sett ett par tjejer på Bilprovningen här men det är väl det.
    Nu är det ju inte mycket mekande på bilprovningen direkt. Jag är 40+ och har aldrig sett kvinnor på någon bilverkstad. Jag arbetar inom byggledning och har sett ett fåtal kvinnor genom åren, främst målare. Aldrig betongarbetare, snickare, rörkrökare eller el. Däremot massaor av miljökonsulter och lokalvårdare (slutstäd). 
Svar på tråden Frigid sambo