Anonym (ja) skrev 2023-11-15 11:21:00 följande:
Den är inte över än, är bara i vecka 12

Men ingen blödning sedan min senaste VUL i v 9. Allt har sett bra ut på båda ultraljuden jag gjort och mina läkare har inte varit nervösa... Har nästa undersökning om någon vecka så håller tummarna för att det fortfarande ska se okej ut, men blir lite nevös när jag läser om MA. Jag har fortfarande symtom och mår rysligt illa (även om jag nojar över att brösten slutat ömma i samma utsträckning) så jag hoppas att det är ett gott tecken, men en vet ju aldrig, vågar liksom inte bli för positiv och trygg :)
Ser allt bra ut & du är i vecka 12 så går det säkert bra! :)
All lycka till till er!
Dag 20 i cykeln startade en 3 dagars blödning (4 om man räknar svagt svagt ljusrosa flytning sista dagen) för min sambo.
Mest ljusrosa och lite brunt. Dag 2 så va det lite mer, tillräckligt för att hon ville ha binda men mycket mindre än vanlig mens.
Hon är annars "som en klocka" och har alltid cykel på 28 dagar.
Kan va jag som ser det jag vill se men hoppas så att det va en nidblödning och inte en för tidig mens.
Har inte velat be henne ta ett graviditetstest än då hon va helt förkrossad efter MA i somras. Bästa hade varit om det är en graviditet som hon inte upptäcker förens i vecka 8-9 så det är relativt säkert. Man kan ju drömma iaf 💔