Inlägg från: Anonym (Ej sökfunktion) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ej sökfunktion)

Erfarenheter av Onlyfans?

Det som är negativt med onlyfans är att det finns ingen sökfunktion! Medlemmar kan alltså inte söka på avsugning, bröst, naked osv. Det enda som går att söka efter är någons exakta nickname. I praktiken innebär det att du behöver antingen ha en ganska stor följarskara från början så att du kan skriva på din vanliga hemsida ?Jag har startat onlyfans, ni kan följa mig här!? Eller att du på andra sätt pumpar ut ditt nickname på diverse hemsidor för att folk ska hitta dig.

Som ny kreatör är det extremt svårt, eftersom ingen kan hitta dig. Inga hashtags eller något sådant alltså. 

Så om ni inte redan har många följare eller en bra plan för att få folk att hitta er onlyfans skulle jag rekommendera någon annan sida, även om jag inte vet någon annan bra tyvärr.

• Anonym (Ej sökfunktion)
    Anonym (Bigtits43) skrev 2023-11-05 21:20:07 följande:

Jo det är sant. Har dock ingen större följarskara på varken Tiktok eller Insta, inte mer än normalt. Hade tänkte till en början att posta bilder på brösten. Dom är väldigt stora och Milfiga om man säger så:) Och om det blir ett intresse kanske man kan gå över till mer porrigt. Min sambo har hur mkt bilder som helst på mig. 90% av dom är när jag suger av honom. Tycker i dagens läge det bör locka prenumeranter?! 
    Det skulle säkert locka, problemet är alltså att ingen kommer kunna hitta er.

Vill du lägga ut på din privata Instagram att du har onlyfans? Om inte så behöver du skapa en ny Instagram, gärna med exakt samma nickname som din onlyfans. Den instagrammen använder du med många #, många bilder, du försöker sprida ditt konto så mycket som möjligt. Tänk dock på att följa instagrams regler - man får tex inte lägga ut vad som helst och inte heller lägga in länkar till onlyfans utan du måste hitta vägar runt. Du kan också starta en TikTok med samma nickname och igen försöka sprida kontot så mycket som möjligt. Tänk på att TikTok har ännu hårdare regler, så där måste filmerna vara ännu mer rumsrena. Från din TikTok kan du länka till din Instagram, och därifrån kan du omdirigera folk till din OF. Du får inte länka öppet eller be folk öppet att följa dig, utan du får googla lite andra vägar att försöka få folk att hitta dig.
Svar på tråden Erfarenheter av Onlyfans?