Anonym (BigTits18) skrev 2023-11-05 21:09:15 följande:
Det är som flera säger här. Man måste exempelvis ha en stor Instagram eller ännu hellre TikTok för att kunna få ut sitt namn.
Jag är en 18-årig (snart 19) tjej som bor utomlands. Har aldrig varit särskilt intresserad av TikTok eller Instagram men för lite mindre än ett år sedan började jag med TikTok. Jag ser ganska bra ut om jag får säga det själv och har stora naturliga bröst. Gjorde lite bikinibilder och TikTokdans-filmer och la ut dessa, Efter första veckan hade jag 3000 följare. Nu har jag ca 80 000 och även ett OF-konto. (Nä kommer inte länka här) Bilderna och filmerna där är lite mer utmanande än TikTok men inte naket eller topless. Allt har gått oerhört fort och jag har nog totalt grusat alla möjligheter till att få ett vanligt jobb senare i livet men jag lever rätt bra på OF och försöker samtidigt gå klart skolan. Därefter kommer jag försöka tjäna så mycket pengar på OF som möjligt och spara så mycket som möjligt. Jag fattar ju att jag inte kommer kunna leva på detta i all evighet. Speciellt när jag inte gör naket eller helt topless. Jag kommer kanske undan med det ett tag till eftersom jag är ung. När det tar slut kommer det antagligen ta flera år innan bilderna "försvinner" och jag kan få ett normalt jobb.
Tänk på att livet kan förändras totalt! Om ni känner att det är värt risken så kör på!
Du skriver att ni gillar att ta bilder när du suger din sambo. Om han har en rejäl kuk funkar det nog. Om inte så ta nån med stor eller kör solo.
Jo det är sant. Har dock ingen större följarskara på varken Tiktok eller Insta, inte mer än normalt. Hade tänkte till en början att posta bilder på brösten. Dom är väldigt stora och Milfiga om man säger så:) Och om det blir ett intresse kanske man kan gå över till mer porrigt. Min sambo har hur mkt bilder som helst på mig. 90% av dom är när jag suger av honom. Tycker i dagens läge det bör locka prenumeranter?!