• Anonym (Jag…)

Någon som kan spå mig i tarotkort? Som verkligen kan?

Betalar men vill att du verkligen ska ha förmågan? 

mvh lämnad 3 barns mamma som verkligen behöver  svar? 

• Svar på tråden Någon som kan spå mig i tarotkort? Som verkligen kan?
  • Goneril

Nej, detta är lurendrejeri. Spara dina pengar eller gör något roligt för dig och dina barn. Det enda positiva jag kan se med spåmän och spåkvinnor är att de berättar något riktigt uppmuntrande och trevligt som sedan kan bli en självuppfyllande profetia. De kan säga att du har talang för något speciellt, du tror på det och utvecklar din förmåga i den riktningen, men att de kan se framtiden i en kristallkula är bara önsketänkande. De är däremot duktiga på att klå folk på pengar. Ingen kan se in i framtiden, vi kan bara göra kvalificerade gissningar.

• Anonym (Aurora)
    Goneril skrev 2023-11-03 14:57:26 följande:

Nej, detta är lurendrejeri. Spara dina pengar eller gör något roligt för dig och dina barn. Det enda positiva jag kan se med spåmän och spåkvinnor är att de berättar något riktigt uppmuntrande och trevligt som sedan kan bli en självuppfyllande profetia. De kan säga att du har talang för något speciellt, du tror på det och utvecklar din förmåga i den riktningen, men att de kan se framtiden i en kristallkula är bara önsketänkande. De är däremot duktiga på att klå folk på pengar. Ingen kan se in i framtiden, vi kan bara göra kvalificerade gissningar.

Håller med 100%. Svaret blir ju 50/50. Satsa istället på ditt och dina barns välmående...er relation funkade ju ändå inte. Du kommer titta tillbaka på det här en dag och inse hur mycket bättre du mår utan exet. 
  • Anonym (N)

Skicka bilder på dig å honom där ögonen syns. Närbilder å era namn. Bara förnamn.

• FuckGoggleAskMe
    Anonym (N) skrev 2023-11-03 22:24:04 följande:

Jag kan hjälpa dig å spå dig gratis. 
    Skriv till [email protected]

Jag kan också spå dig gratis. Kan också sitta och gissa hej vilt om vad som kommer att hända. Ingen vet vad som kommer att händ men jag kan ju alltid gissa något. Slösa inga pengar på folk som låtsas kunna gissa framtiden, ingen kan det. 
  • Anonym (Jag…)
    Anonym (N) skrev 2023-11-03 22:24:04 följande:

Jag kan hjälpa dig å spå dig gratis. 
    Skriv till [email protected]

Tusen tack!!🙏 Vänliga själ. Har mailat dig. Har du fått det?
Svar på tråden Någon som kan spå mig i tarotkort? Som verkligen kan?