• Astaangie

Gravid v8 inget syntes på vul förutom en liten svart fläck långt ner i livmodern

Hej. 

jag hade sex den 3e september Senast. 

testat flera gånger och fått negativa test. 
    har fått mer och mer symtom och igår tog jag ett gravtest som va positivt! Jag har kraftiga värkar i äggstockarna ländryggen och jätte ömma bröst. Mår Så illa! Ont i benen och bäckenet höften, strålar ut i rumpan. Halsbränna (har bara de vid graviditet!) 

Bokar tid hos privat barnmorska och gör ett vul. Hon ser ingenting förutom en lågt sittande svart liten fläck på 3 MM. 

hon säger att de antingen är utomkveds eller ett missfall som är påväg ut. 
    min slemhinna är tunn så de ser ut som ägglossning men enligt min kalender så ska jag egentligen ha mens nu om tre dagar. 

jag blödde förra mensen och mensen innan de. färskt blod. två dagar. inte mycket alls. 

kom med solskens historier om att ni inte heller såg något eller att de va senare utvecklat på något sjukt sätt. 

• Svar på tråden Gravid v8 inget syntes på vul förutom en liten svart fläck långt ner i livmodern
  • Maymom

Hoppas det inte är utomkvedshavandeskap. 
    Ska du ta hcg-prov nu eller vad är planen?

• Ememem

Om du inte haft sex sedan 3 september så kan befruktning skett max en vecka senare vilket gör att du i så fall redan skulle befinna dig i minst vecka 11.

Graviditeten räknas i två veckor mer än antalet veckor sedan befruktning. 

Tyvärr skulle det synas tydligt på ultraljudet om du är gravid. Barnmorskan har nog rätt att det är ett missfall som är påväg ut.

Svar på tråden Gravid v8 inget syntes på vul förutom en liten svart fläck långt ner i livmodern