• Aniiee

Ett hoppfullt klipp till ensamma män

Jag tycker inte riktigt att det är en bra idé att uppmuntra trauma bonding med 17-åringar, men.... to each their own, I guess...

Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Aniiee
    Anonym (Våga drömma) skrev 2023-11-05 19:25:39 följande:
    20 inte 17.
    Hon var 17 när de började kommunicera med varandra. Även om det inte var meningen från hans sida så är trauma bonding en slags grooming, och det är, enligt mig, inte direkt något att hylla. Från hennes sida är det ju inte alls omöjligt heller att det handlar om clout chasing, då han är en välkänd youtuber och hon var ett fan redan då.
  • Aniiee
    Anonym (Våga drömma) skrev 2023-11-05 19:50:15 följande:
    Så om en tjej bär på trauma och man pratar om det är det alltså grooming? Det är bra att ha i åtanke nästa gång jag dumt nog använder Tinder och konverserar med nån skabbig 35åring som vill skaffa barn och bli seriös helst igår. Hon kanske berättar att hon blev misshandlad av ett ex. Då kan jag lätt fly genom att säga att det är grooming av mig att fortsätta det här eftersom hon bär på trauma och då blir det grooming.
    Läs på om trauma bonding så slipper du göra bort dig.
  • Aniiee
    Dr Nail skrev 2023-11-05 19:47:46 följande:

Bra par. En bokstavlig flodhäst och en heroin chic i leopardbikini. Det finns hopp trots allt.

Han har faktiskt gått ner 300 lbs.
  • Aniiee
    Anonym (C) skrev 2023-11-05 22:37:04 följande:

Exempelvis gubben ovan: Varför snyggar han inte till sig istället för att se ut som en slusk? 

Aldrig att en motsvarande kvinna skulle få napp. Så orättvisan kanske snarare ligger däri: Kvinnor måste vara snyggare än män. Därför borde de kanske inte heller nöja sig.

Men om man är som snubben ovan, som ser ut som en uteliggare och inte anstränger sig alls: hur kan man då förvänta sig att få en tjej öht? 

Nu är du faktiskt ganska orättvis, men jag anar att det är av okunskap. Boogie har gjort en fantastisk, mycket krävande resa genom psykisk ohälsa och grav övervikt. Som jag skrev ovan har han gått ner300+ lbs. Han har orkat sig till en youtubekarriär, och det är fan inte det lättaste, youtube kan vara hemsk. Han har fått utstå mycket.

Med. Det inte sagt att detta förhållande är bra eller eftersträvansvärt. 
Svar på tråden Ett hoppfullt klipp till ensamma män