• Kreativ

Mammabaddräkt, hjälp!

Vill också ha tips! Lindex storlekar är för små för mig... och på nätet törs jag inte beställa, då blir säkert storleken fel...  Finns det mammabikinisar/baddräkter i sportbutiker? Har inte hittat några hittills, annat än på Lindex..

• Kreativ

regnbågen - menar du badshorts som på typ stadium, såna där glansiga med läskiga "kalsonger" innanför? Elle rmenar du några mer damaktiga som du lyckats hitta nånstans? Vart isf? vill också ha!!

• Kreativ

Haley - ska du ha 44 så finns det på Lindex, jag provade den stl.. Fast till mig passade den inte.

• Kreativ

Fast Lindex badkläder slits ut snabbt eftersom de inte har tyg som är anpassat för klor.. men ska man bara ha den denna graviditet och inte i nån nästkommande så duger det ju gott

• Kreativ

haley - lyckost att komma i H&M badkläder!! De har ju jättefina där!! Dets törsta jag hittade var 44 och det kom jag knappast i

• Kreativ

haley - jaa och jag behöver 46... så typiskt! Hittade en bikini på badhuset som jag faktiskt kom i... men... usch! Den är vit! Och därmed genomskinlig Blev akutköp till vattengympan... får leta vidare efter nåt bättre Synd bara att denna kassa bikini gick på 380 spänn... lite skillnad på mot priserna på H&M om jag varit ett par storlekar mindre

• Kreativ

Mejg -jag har också stora bröst och svårt att hitta bikinis. Den största jag hittat var som sagt å badhuset i deras lilla minishop här i Eskilstuna. Vill heller inte ha baddräkt...

• Kreativ

Kikade en gång extra på lindex idag... tror de att alla gravida är pygméer eller? Vi som är stora då, ska vi gå topless i sommar, eller kanske med t-shirt? *less* Det finns ju ställen som specialsyr BHar, kanske de kan sy bikinis också? *funderar*

• Kreativ

nej absolut inget illa menat mot er som har små bröst! Tvärtom, LYCKOSTAR!! Ni kan ju välja o vraka!! *avis* Jag säger "pygméstorlek" enbart för att jag är bitter över att vara stor..... ville bara förtydliga det, så ingen tror att det var ett påhopp!

• Kreativ

ntet törs jag inte beställa ifrån, då passar det nog inte. Vill prova innan jag köper.

• Kreativ

Ninizen - det finns inga badkläder alls för gravida på H&M här i stan... men jag ska springa in o kolla om de kanske köpt in detnu! -) Fast det är väl pyttestorlekar där också, som överallt annars..

• Kreativ

ninizen - H&M har så små storlekar.. jag kan inte ha deras bikini i största stl (44) men det kan jag i andra butiker... KUNDE iaf, då när ja provade runt. Nu är jag större ändå..

• Kreativ

haley - jag har kollat, det fanns inget då, men jag ska kika igen. Men vi har inte så stora butiker här i stan heller, så de kanske inte har samma sortiment som i tex stockholm..

• Kreativ

Såg att Lindex nu har fått in badkläder i GENEROUS, men de SLUTAR i kupa DD! Vafan. Så inte ens generous kan man ha... *depp* Ville gnälla lite

Svar på tråden Mammabaddräkt, hjälp!