• StoltFarsa

Blir ni singelkvinnor som dejtar besvikna om kuken bara är medelstor vid casual träff?

Jag har börjat dejta efter långt förhållande och är lite nyfiken på detta då det surras en hel del storlekars betydelse hit och dit. Är det på riktigt så att det är så viktig, som en del (framför allt män) vill få det till, att kuken måste vara stor vid casual träffar? Tycker kvinnor verkligen att en medelstor kuk inte längre duger...är det inte helhetsupplevelsen av sexet som är viktigast, hur man hånglar, smeker, slickar och tar på varandra, mentalt eggar m.m.?

Vem kan segla förutan vind...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-13 12:59
    Ni som svarat att medel funkar utmärkt men att ni blir glada om den är åt det större hållet (lite större grovlek verkar vara mer önskvärt än längd), vad är det som får er att känna så?
    Är det för att det just är lite ovanligt och att det skapar spänning...nyhetens behag eller för att det helt enkelt är skönare för er?
  • Svar på tråden Blir ni singelkvinnor som dejtar besvikna om kuken bara är medelstor vid casual träff?
  • Anonym (Anonym)

Japp! Storleken betyder såpass mycket. 

• Anonym (Oj)
    StoltFarsa skrev 2023-11-07 09:43:39 följande:
    Blir ni singelkvinnor som dejtar besvikna om kuken bara är medelstor vid casual träff?

Jag har börjat dejta efter långt förhållande och är lite nyfiken på detta då det surras en hel del storlekars betydelse hit och dit. Är det på riktigt så att det är så viktig, som en del (framför allt män) vill få det till, att kuken måste vara stor vid casual träffar? Tycker kvinnor verkligen att en medelstor kuk inte längre duger...är det inte helhetsupplevelsen av sexet som är viktigast, hur man hånglar, smeker, slickar och tar på varandra, mentalt eggar m.m.?

Vem startar dessa trådar? Missnöjda kvinnor eller osäkra män? 

• Anonym (Oj)

Dessutom, casual dejt? Diskuterar man verkligen kukstorleken då, är det du då som tänker informera henne? 

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Oj) skrev 2023-11-07 09:46:11 följande:

Vem startar dessa trådar? Missnöjda kvinnor eller osäkra män? 

Det sistnämnda såklart Glad 
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Anonym) skrev 2023-11-07 09:49:09 följande:
    Det sistnämnda såklart  // Glad 
    Det var en retorisk fråga. 
  • StoltFarsa
    Anonym (Oj) skrev 2023-11-07 09:48:11 följande:

Dessutom, casual dejt? Diskuterar man verkligen kukstorleken då, är det du då som tänker informera henne? 

Hur menar du nu?
    Jag menar inte när man träffas och fikar, casual dejt betyder för mig att man inleder en i första hand sexuell relation...så när man väl hamnar i sängen blir man då besviken?

Jag är ju tveksam till att det är så viktigt med storlek överhuvudtaget så därför är jag nyfiken...om det nu finns någon som vill komma med vettiga svar och inte bara kommentera frågan...
    Vem kan segla förutan vind...
  • Anonym (Oj)
    StoltFarsa skrev 2023-11-07 09:58:06 följande:
    Hur menar du nu?
    Jag menar inte när man träffas och fikar, casual dejt betyder för mig att man inleder en i första hand sexuell relation...så när man väl hamnar i sängen blir man då besviken?

Jag är ju tveksam till att det är så viktigt med storlek överhuvudtaget så därför är jag nyfiken...om det nu finns någon som vill komma med vettiga svar och inte bara kommentera frågan...
    Du vet nog svaret själv innerst inne. De flesta bryr sig inte, 
  • Mandel

Storleken är tämligen oviktigt så länge det inte handlar om en mikropenis möjligen, utan det viktiga är hur man använder sig av det man har. Även fingrar, tunga, händer som smeker osv.
    Sex är inte bara kuk in och ut utan så mycket mer för att det ska bli en bra helhetsupplevelse.
    Allt hänger inte heller på bara orgasmen. Det är vägen dit som är det njutfulla och orgasmen en ev bonus.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (F30)
    StoltFarsa skrev 2023-11-07 09:43:39 följande:

Medel är ok, liten, under 22 cm lång,  då blir jag besviken
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Oj) skrev 2023-11-07 09:54:55 följande:
    Det var en retorisk fråga. 
    Säg gärna till en annan gång då.

Ja, storleken på sagda kroppsdel har betydelse. Även utseendet i övrigt. på den.
    I ett riktigt förhållande då. Jag dejtar inte casual. 
Svar på tråden Blir ni singelkvinnor som dejtar besvikna om kuken bara är medelstor vid casual träff?