• Anonym (Sambo)

Sambo plötsligt kåt

Min sambo har tidigare bara velat ha sex en gång i veckan, men på senare tiden har hon velat nästan varje dag och verkar inte få nog. Jag klagar inte men hon har även börjat träna och gått ner i vikt så jag är orolig att hennes nyfunna lust beror på att hon träffat en annan. Behöver jag vara misstänksam? 

• Svar på tråden Sambo plötsligt kåt
  • Mimosa86

Hon har fått mer energi (träning) och känner sig snygg (viktnedgång)- klart det påverkar sexlusten. Behöver väl inte betyda att hon är otrogen?

• Anonym (Anna)

Så när hon tränar och blir piggare och får mer sexlust med dig, så är det ett tecken på otrohet? Där ser man. 

• Anonym (Anna)
    Anonym (Sambo) skrev 2023-11-07 11:07:37 följande:
    Sambo plötsligt kåt

Min sambo har tidigare bara velat ha sex en gång i veckan, men på senare tiden har hon velat nästan varje dag och verkar inte få nog. Jag klagar inte men hon har även börjat träna och gått ner i vikt så jag är orolig att hennes nyfunna lust beror på att hon träffat en annan. Behöver jag vara misstänksam? 

Varför pratar du inte med henne? 

• Anonym (8-poängare)

Jag uppfattar att kvinnors brist på kåthet ofta bottnar i ett missnöje med sitt utseende. Tycker inte alls det är konstigt att sexlusten ökat om hon känner sig mer energisk och är mer nöjd med sig själv.

Svar på tråden Sambo plötsligt kåt