• Anonym (Pryd)

Han vill att jag ska bli mer slynig, hur?

Min kille sedan ca 10 år tbx säger ofta han önskar jag var lite mer slynig mot honom. Jag är nog lite mer pryd (i hela min personlighet), och vet inte alls vad jag ska göra. Försökt fråga men får inga svar.

Försökt klä mig lite utmanande när vi har en stund för oss själva, men han verkar vilja jag ska klä mig så till vardags.. Det måste ju finnas andra sätt.

Kan även tilläggas att vi har småbarn som även sover i vårt sovrum. Så det innebär ju en del begränsningar.

Tips? Vad tycker ni killar om? Eller tjejer - vad gillar era killar när ni gör?

• Svar på tråden Han vill att jag ska bli mer slynig, hur?
  • Anonym (l)

Han kan väl börja klä sig slynigt själv. Statuera exempel för hur han menar att han vill att du ska klä dig alltså. Börja med att köpa ett porrigt rött raffset åt honom i julklapp och glöm inte att ge en dask i rumpan och en blinkning när han öppnar julklappen 

• Anonym (l)

Stringkalsonger i latex är ett annat tips på hur han kan bli mer slynig

• Anonym (Jonna)
    Anonym (l) skrev 2023-11-08 10:19:35 följande:

Han kan väl börja klä sig slynigt själv. Statuera exempel för hur han menar att han vill att du ska klä dig alltså. Börja med att köpa ett porrigt rött raffset åt honom i julklapp och glöm inte att ge en dask i rumpan och en blinkning när han öppnar julklappen 

Nu handlade ju tråden om henne och hennes kläder/utseende - inte om honom.

Ge då hellre dina värdefulla tips kring hennes kläder/utseende, det är ju fokus i tråden.
  • Anonym (Trollalert)
    Anonym (Jonna) skrev 2023-11-08 10:26:02 följande:

Ge då hellre dina värdefulla tips kring hennes kläder/utseende, det är ju fokus i tråden.
    Fast det är ju killen som propagerar för slynighet. Då kan han också visa vägen så får han se hur mysigt detta lär kännas.

På med ett par snortajta tangastring som skär in i analen och matcha med ett par 2 dm höga stilettos. Känns nog jättesköna att stappla omkring i Glad
  • Anonym (Jonna)
    Anonym (Trollalert) skrev 2023-11-08 10:32:26 följande:
    Fast det är ju killen som propagerar för slynighet. Då kan han också visa vägen så får han se hur mysigt detta lär kännas.

På med ett par snortajta tangastring som skär in i analen och matcha med ett par 2 dm höga stilettos. Känns nog jättesköna att stappla omkring i  // Glad
    På vilket sätt gör det henne slynigare menar du?
  • beli
    Anonym (Jonna) skrev 2023-11-08 10:26:02 följande:

Jag skulle tro att sign. L menade att killen är lite ego och sexistisk som ber tjejen vara slynig när hon inte är det naturligt. Då kan han få smaka på egen medicin.
  • Anonym (slatt)

Om det inte känns naturligt för dig, så tycker jag inte du ska försöka vara nåt du inte är.

• Anonym (Trollalert)
    Anonym (Jonna) skrev 2023-11-08 10:33:58 följande:
    På vilket sätt gör det henne slynigare menar du?
    Om nu killen upplever dessa kläder som bekväma och sköna att gå omkring i så kanske tjejen följer hans exempel. 

Eller sluta skapa trådar som uppmanar kvinnor att klä och bete sig "slynigt" likt nån billig porrbrud. 
  • Anonym (Jonna)
    beli skrev 2023-11-08 10:35:51 följande:
    Jag skulle tro att sign. L menade att killen är lite ego och sexistisk som ber tjejen vara slynig när hon inte är det naturligt. Då kan han få smaka på egen medicin.
    Inget konstigt i en relation att man får önska sig något av sin partner, eller tycker du det?

Varför ens resonera med utgångspunkten '... egen medicin' ? 
  • Anonym (Jonna)
    Anonym (Trollalert) skrev 2023-11-08 10:37:52 följande:
    Om nu killen upplever dessa kläder som bekväma och sköna att gå omkring i så kanske tjejen följer hans exempel. 

Eller sluta skapa trådar som uppmanar kvinnor att klä och bete sig "slynigt" likt nån billig porrbrud. 
    Inget fel med någotdera så länge de har det skönt tillsammans. Solig
Svar på tråden Han vill att jag ska bli mer slynig, hur?