• Anonym (Badbollen)

Män som har kroppar du stör dig på

och det ska vara män som du har sagt det till, vad var det med hans kropp som du störde dig på?

• Svar på tråden Män som har kroppar du stör dig på
  • Anonym (Patricia)

Jag störde mig på att min far skämde ut sig på stranden med att ha fel sorts badbyxor till sin kropp. Han var stor och överviktig och hade speedos vilket såg för jävligt ut. 

Det är den enda mannen jag kritiserat. Nånsin. Det är den enda kroppen jag stört mig på. 

• Anonym (KD igen)
    Anonym (Badbollen) skrev 2023-11-10 10:45:47 följande:
    Män som har kroppar du stör dig på

och det ska vara män som du har sagt det till, vad var det med hans kropp som du störde dig på?

Ännu en useendetråd från allas vår favoritspamare
  • Anonym (Sambo)

Jag säger ibland till min sambo ifall han luktar svett. Hans armhålor är i höjd med min näsa så stanken kan bli rätt påfallande när vi kramas.

• Anonym (Badbollen)
    Anonym (Sambo) skrev 2023-11-10 10:54:44 följande:

Jag säger ibland till min sambo ifall han luktar svett. Hans armhålor är i höjd med min näsa så stanken kan bli rätt påfallande när vi kramas.

Jag menar utseendet på en mans kropp.
  • Anonym (Badbollen)
    Anonym (Patricia) skrev 2023-11-10 10:51:37 följande:

Jag störde mig på att min far skämde ut sig på stranden med att ha fel sorts badbyxor till sin kropp. Han var stor och överviktig och hade speedos vilket såg för jävligt ut. 

Det är den enda mannen jag kritiserat. Nånsin. Det är den enda kroppen jag stört mig på. 

Det var nog inte så snyggt kan jag tänka mig. Jag brukade bada i badshorts och var inte överviktig. Tränade regelbundet och hade synliga magrutor och lagom med muskler.
  • Anonym (Suck)

Talade efter många år till slut om för x-maken att jag inte tände på hans ölmage och det var därför jag aldrig tog initiativ till sex.
    Jag hade då i många år försökt få honom at äta bättre och röra på sig, men nej det var han inte intresserad av.
    Inte ens när jag sa detta fann han någon anledning att försöka bli av med några kilon för han var ju nöjd över sin mage så varför var inte jag det?
    Var väl bara att jag tog initiativ till sex ändå, vad spelade magen för roll?

Suck

• Anonym (Sluta vara så klen)

Jag anser att män bör vara långa, stora och de skall inte vara klena. Så jag har 3 matematiska kriterier på män. 190cm eller över, 110 kg eller över och kunna bänkpressa 200kg eller mer.

De män jag känner som inte lever upp till det här kontaktar jag via sms eller i person en gång i veckan och upplyser dem om vilka av de tre kriterierna de inte lever upp till och att de borde skämmas.

• Anonym (nmv)

Jag stör mig inte på något på min mans kropp och skulle heller aldrig påpeka det för honom om jag gjorde det. Jag är inte perfekt själv så förväntar mig inte att min man är perfekt. Jag tycker att han är fin som han är. 

• Anonym (Badbollen)
    Anonym (Sluta vara så klen) skrev 2023-11-10 13:23:55 följande:

Jag anser att män bör vara långa, stora och de skall inte vara klena. Så jag har 3 matematiska kriterier på män. 190cm eller över, 110 kg eller över och kunna bänkpressa 200kg eller mer.

De män jag känner som inte lever upp till det här kontaktar jag via sms eller i person en gång i veckan och upplyser dem om vilka av de tre kriterierna de inte lever upp till och att de borde skämmas.

Du spelar inget spel i alla fall, det är bra Skrattande
  • Anton Chigurh
    Anonym (Sluta vara så klen) skrev 2023-11-10 13:23:55 följande:

FUCK..... Jag är bara 189 cm, har gjort en 6:a på 120 kg i bänk, faktiskt aldrig maxat, men ja.
    Jag väger inte mer än 86 kilo. Fast då är jag inte vidare fet.

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
Svar på tråden Män som har kroppar du stör dig på