• Anonym (Badbollen)

Män som har kroppar du stör dig på

och det ska vara män som du har sagt det till, vad var det med hans kropp som du störde dig på?

• Svar på tråden Män som har kroppar du stör dig på
  • Anonym (Musk)
    Anonym (KD igen) skrev 2023-11-10 10:52:32 följande:
    Ännu en useendetråd från allas vår favoritspamare
    Någon som sitter framför ett blåaktigt sken från skärmen och drar i snasen, mysigt. Går igång på att hitta på att denne är nedtryckt av kvinnor.
  • Anonym (Badbollen)
    Anonym (Musk) skrev 2023-11-10 16:37:02 följande:
    Någon som sitter framför ett blåaktigt sken från skärmen och drar i snasen, mysigt. Går igång på att hitta på att denne är nedtryckt av kvinnor.

Ja, det är trevligt ibland. Nåt kul ska man väl ha.
  • Anonym (..)
    Anonym (Badbollen) skrev 2023-11-10 10:45:47 följande:
    Män som har kroppar du stör dig på

och det ska vara män som du har sagt det till, vad var det med hans kropp som du störde dig på?

Jag har aldrig sagt något sånt till någon. 
  • Anonym (Fia)
    Anonym (Sluta vara så klen) skrev 2023-11-10 13:23:55 följande:

Jag anser att män bör vara långa, stora och de skall inte vara klena. Så jag har 3 matematiska kriterier på män. 190cm eller över, 110 kg eller över och kunna bänkpressa 200kg eller mer.

De män jag känner som inte lever upp till det här kontaktar jag via sms eller i person en gång i veckan och upplyser dem om vilka av de tre kriterierna de inte lever upp till och att de borde skämmas.

Vilken bra rutin! Det ska jag också börja med. Männen runt omkring mig behöver skärpa till sig. Annars kommer de ju aldrig få ligga med mig.
  • Anonym (Badbollen)
    Anonym (Fia) skrev 2023-11-10 16:46:09 följande:
    Vilken bra rutin! Det ska jag också börja med. Männen runt omkring mig behöver skärpa till sig. Annars kommer de ju aldrig få ligga med mig.
    Många av de sexigaste kändismännen är under 190. Tänk på vad du missar.
  • Anonym (Ansträng dig)

Jag stör mig på män som är klena. Usch va fult. Och som är bleka. Kan de inte anstränga sig lite, eller???

• Anonym (Sluta vara så klen)
    Anton Chigurh skrev 2023-11-10 16:29:33 följande:
    FUCK..... Jag är bara 189 cm, har gjort en 6:a på 120 kg i bänk, faktiskt aldrig maxat, men ja.
    Jag väger inte mer än 86 kilo. Fast då är jag inte vidare fet.

Väx upp, ät mer mat och sluta vara så klen. En 6:a på 120 är kanske ett max på 140.
  • Anonym (Fia)
    Anonym (Badbollen) skrev 2023-11-10 16:47:38 följande:
    Många av de sexigaste kändismännen är under 190. Tänk på vad du missar.
    Om du tycker de är sexiga kan väl du ligga med dem.
  • Anton Chigurh
    Anonym (Sluta vara så klen) skrev 2023-11-10 16:55:39 följande:
    Väx upp, ät mer mat och sluta vara så klen. En 6:a på 120 är kanske ett max på 140.
    jävle klen är jag inte, men ja, jag ska öka på proteingröten. Det blir megaportioner framgent.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Kirenaj68
    Anonym (Fia) skrev 2023-11-10 16:46:09 följande:
    Säker på att de vill det då?
    Men visst. Ge dem moroten att de förste som når upp till dina kriterier får ligga med dig. Hoppas bara att det inte blir målfoto, för då blir det jobbigt för dig...
Svar på tråden Män som har kroppar du stör dig på