Hej! Hittade denna tråd och vill dela med mig av min resa. Kanske även få chans att få höra solskenshistorier, det behöver jag nu.
åkte in i söndags pga blödning, då 17+6 och RUL på torsdag denna veckan. Kommer in och de konstaterar att bebis har dött, strax efter jag gjorde KUB i v13 nånting. Fick bra siffror och allt såg jätte fint ut och bebis var så livlig och sprallig där inne. Men bara någon dag sedan slutade hjärtat att slå. jag blev igångsatt och det var som en förlossning, exakt som en förlossning, förutom att jag inte fick det fina efteråt. Bara en massa tårar, ångest och massor med frågor. Det absolut värsta jag någonsin varit med om. jag fick även se han, då jag ville det, och det var en pojke. Har två flickor hemma sen tidigare, 6 och 1år. två tidiga missfall i bagaget men efter dom kom min 1åring.
de skickade en del av moderkakan på utredning och tog väldigt många prover på mig. så nu väntar jag på svar.
kommer man våga försöka igen??? Är LIVRÄDD för samma utgång igen, jag klarar inte det. känner mig så rånad på min bebis, och jag mår rakt skit. Min fina lilla pojke. usch vad jag klandrar mig själv!!