Inlägg från: Anonym (Anna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anna)

Missed abortion upptäckt i v 13

Anonym (Ledsen) skrev 2023-12-02 22:36:59 följande:
    Jag mår bra mestadels, men ibland så bara kommer det över mig och jag drabbas av ångest attacker. Känner en djup sorg inom mig. Ultraljud verkar gett mig trauma, såg en film där de skulle göra ett ul och jaag bröt ihop fullständig :( behöver nog verkligen söka kurator, trodde jag skulle klara av det själv? men det har nog tagit hårdare än vad jag vill tro.

tack för att du delade med dig. jag vill så gärna försöka igen, även om det skrämmer mig att det ska upprepas :(

Du ska erbjudas kurrator av sjukvården efter detta. 

Har varit med om ett missfall, fruktansvärt.. en total tomhet i kroppen. Den enda förmildrande omständigheten var att det inte var ett MA. Det är nog än värre..

Blev gravid snart igen men var LIVRÄDD halva graviditeten. När vi gjord kub i v13 var jag så nervös. Dessutom mötte vi ett par som kom gråtande ur ett annat rum.. kändes som att marken höll på att tömma. Men allt gick tack och lov bra. Nu har vi två fina ungar och det jobbiga är ett minne blott.

Det är trösten jag kan ge. När du väl har dina barn- då är det fantastiskt och det jobbiga bleknar.

Svar på tråden Missed abortion upptäckt i v 13