Inlägg från: Anonym (kejsaren) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kejsaren)

    Hur sexig var Agnetha Fältskog?

    Anonym (världens vackraste) skrev 2023-11-13 19:56:51 följande:
    Det är omöjligt att prata om Agnethas skönhet utan att nämna hennes rumpa.

    Hon är utan tvekan Sveriges vackraste kvinna någonsin. Hennes skönhet ligger på en så hög nivå att man nästan glömmer bort att andas bara för att man är så upptagen med att stirra på henne. Skönhetsmässigt är hon helt perfekt, att hon sedan hade en änglalik sångröst gör inte saken sämre.
    Den där är för fläskig.
  • Anonym (kejsaren)
    Anonym (?) skrev 2023-11-13 21:37:00 följande:
    Inte alls .... lite smalare midja kanske men en riktig "bakifrån-kropp".
    Mycket påsärrningsbar!
    Nu är du väl lustig. Midjan har ju inga valkar eller någonting. Hur kan du säga att den inte är smal?

    Samtidigt säger du att rumpan inte är fläskig?
  • Anonym (kejsaren)
    Anonym (världens vackraste) skrev 2023-11-13 23:33:58 följande:
    Det kallas för kurvig när rumpan inte är platt. Fläskig betyder att det skulle vara fet.


    Anonym (Wtf) skrev 2023-11-13 23:39:00 följande:

    Rumpan är fläskig om den dallrar okontrollerat när hon går. Det kan jag inte påminna mig om den gjorde hos Agnetha.


    Silverjenny skrev 2023-11-14 00:10:01 följande:

    Hon har absolut ingen fläskig rumpa. Hon är hälsosamt smal med fina former och en fantastiskt fin rumpa. Perfekt form och rundning. Har aldrig tänkt på hennes rumpa förut men den är perfekt faktiskt.



    Kvinnor får inte så där stora rumpor om inte rumpan är fläskig. Hade hon tränat sig till den hade träningen märkts av på resten av kroppen.

  • Anonym (kejsaren)
    Silverjenny skrev 2023-11-14 08:43:39 följande:
    En rumpa kan vara stor och bred utan att vara fläskig. Agneta Fältskogs rumpa ser fast och välformad ut. En naturlig rumpa som inte har gymmats och opererats till sin form. Sådant existerade inte på 70-talet. Men folk idag är väl så ovana vid att se en naturlig kvinnokropp att de inte känner igen den om den inte är sönderopererad, gymmad eller anorektisk.


    Nej, den ser absolut inte fast och välformad ut.

  • Anonym (kejsaren)
    Anonym (morot-x) skrev 2023-11-14 12:59:29 följande:
    Jag hade ingen aning om att Agnetha hade en så stor rumpa. Oj.


    Overallen spricker nästan där bak

  • Anonym (kejsaren)
    Anonym (?) skrev 2023-11-21 16:59:05 följande:
    Jag hade inte tackat nej till den rumpan, verkligen inte.
    Greppa de skinkorna när hon rider ....mmmmmmm
    Fatta hur mycket hon hade att greppa där bak, hahaha! Skulle nog inte ha varit några problem att få ett bra grepp, om man säger så.
  • Anonym (kejsaren)
    Anonym (världens vackraste) skrev 2023-11-26 08:06:48 följande:
    Exakt var och på vilken bild hänger den?
    I inlägg #24 ser man tydligt att den hänger och är fläskig.
  • Anonym (kejsaren)
    Anonym (Va? Är hon bortgången?) skrev 2023-11-27 23:06:47 följande:
    Tror du hon skulle låta dig göra det, med den människosynen du tycks ha?
    Människosyn? Ursäkta? Var har hennes feta stjärt med människosyn att göra?
  • Anonym (kejsaren)
    Anonym (?) skrev 2023-12-08 22:31:58 följande:

    Rätt konstigt att så många gnäller arslet av sig medan det det finns så många som  kollar "latina-rövar" på nätet.  Där kan man snacka fläskrövar i de flesta fall men , många gillar ju det också.....
    Gillar att få lite att ta i och greppa på mina kvinnor och hennes rumpa var greppvänlig, inte "fläskig" .
    För mig går gymmade och för slimmade kvinnor fetbort. Vi är alla olika....


    Jag tror inte "många" gör det, däremot är det en viss typ av män som gör det. Klart att man vill ha något att ta i, men Agnethas rumpa var för fläskig. Jag tror faktiskt hon fick fastare rumpa när hon blev lite äldre på 80-talet, men på 70-talet då hon var i 20-årsåldern så var det fet.

    Jag förstår faktiskt inte hur man INTE kan se att den är fläskig. Den är väldigt stor i förhållande till hennes kropp, och den hänger tydligt.
  • Anonym (kejsaren)

    Har letat upp lite intressant information om hennes rumpa nu.

    1) I dokumentären "Behind the Blonde" framgår det att Agnetha skämdes väldigt mycket för sin rumpa under tidiga år för att den var så fet. Men ABBAs koreograf Graham Tainton övertalade henne att visa upp den mer, vicka på den osv.

    2) I Christer Lindarws bok berättar han hur Agnetha under tidigt 80-tal hade synpunkter på byxorna Christer bar då han imiterade Agnetha. Agnetha tyckte att byxorna gjorde att hans (hennes) rumpa såg för fet ut, och ville prova dem själv. Hon kom inte i dem för att hennes rumpa var för fläskig, vilket gav Christer ett gott skratt skriver han i boken.

    3) I en nederländsk intervju från 1978, som handlar om gruppens matvanor, framgår det med all tydlighet att Agnetha skämdes för hur fet hennes rumpa var. Hon säger bland annat att Frida kan äta vad som helst utan att gå upp i vikt, men att så fort hon äter god mat sätter det sig direkt runt höfterna och rumpan, och så säger Björn och Benny att de måste träna hårdare.

    Jag tror det var som så att Agnetha såg sig inte själv som sexig alls, utan snarare tvärtom. Hon hade minimala bröst men en stor, fet bakdel. Sedan fick hon massor av beröm för något hon själv skämdes för, vilket nog bidrog till hennes lite kufiska svar till pressen på 70-talet, då de frågade om rumpan.

  • Anonym (kejsaren)
    Anonym (L) skrev 2023-12-13 13:08:38 följande:
    Fläskig? Fet? Du är ju sjuk. Hon var och har alltid varit smal. Möjligen med lite större rumpa i proportion till kroppen men FET? Nej. Visa din egen "perfekta" lilla beniga kamelröv då?
    Ja, det var fet. Den ser fläskig eller hängig ut på de flesta bilder och videor med ABBA. Läs dessutom min post #97.
  • Anonym (kejsaren)


    Kolla skillnaden mellan tuttar och rumpa här. Hennes skinkor var ju enorma.
  • Anonym (kejsaren)
    Anonym (fläskig) skrev 2024-01-26 07:01:39 följande:
    Agnethas feta rumpa var typ 25 % av hennes totala kroppsvolym, hahahaha. De där shortsen är definitivt specialsydda för att passa.
    Här är en journalist som på ett artigt sätt beskriver hur stor och fet Agnethas rumpa var.



    ABBA sågs som rena och familjevänliga på 70-talet för att de aldrig sysslade med droger, men de använde sig av sex i marknadsföringen en hel del. Den här bilden har nog inte många sett.


  • Anonym (kejsaren)
    Anonym (fläskig) skrev 2024-01-31 20:03:22 följande:
    Bild 1
    Det där enorma vecket som går mellan skinkor och lår uppstår för att rumpan saknar muskler och därmed hänger. Alla rumpor har dessa veck mer eller mindre, men ju slappare en rumpa är, desto tydligare blir veckan. Agnethas går ända ut till höften vilket tyder på fläskrumpa.

    Bild 2
    Hennes rumpa var enorm (jämför storleken med huvudet, då i princip alla kvinnor har lika stort huvud), och det var inte muskler som gjorde den stor, vilket vi kan se i bild 1.

    Bild 3
    Agnetha hade inte breda höfter och en platt bakdel, den putade ut rätt ordentligt också. Inget Kim Kardashin-skit eller annan fejk, men hon har en tydligt rund rumpa. Alltså stor.

    Förklara nu med slagkraftiga argument hur hennes rumpa INTE var fläskig. Argument är inte att säga "jag tycker", utan det är att visa på vilket eller vilka sätt den var liten och/eller fast.

    Varsågoda. Jag kommer inte svara på bullshit.
    Egentligen är det väldigt enkelt. FL är fullt av massa feta medelålders kossor, och när dessa kossor ser att någon tycker Agnetha hade fet rumpa så tänker dem "om hennes anses fet, vad tycker då folk om min"? Därför slåss man med näbbar och klor för att folk ska se Agnethas jättestjärt som fin, för det innebär i sin tur att deras egna bakdelar kan ses som attraktiva.

    Folk bryr sig inte ett skit om Agnetha, utan bara sig själva. Kvinnor har dessutom mycket svårare att ignorera normer än män, så om en viss uppfattning får fäste får kvinnor väldigt svårt att mentalt stå emot den uppfattningen. Därför ser man hela tiden folk här som agerar som om allt baserades på hur många som tycker något, snarare än vad som faktiskt tycks. Desperationen i att få resten av forat att dela ens egna åsikter är stor - just pga svårigheten att stå emot normer.

    Med det sagt:

    Bild 1
    Om röven hänger så där mycket i ett par snortighta byxor, föreställ er då hur många våningar den skulle dimpa ned om hon tog av sig byxorna.

    Bild 2
    Väl tilltagen ändalykt. Till och med mycket väl tilltagen.

    Bild 3
    Kolla spännvidden mellan framsida av låren och den yttersta punkten på hennes stuss. Det där är en putrumpa av rang.
  • Anonym (kejsaren)
    Anonym (världens vackraste) skrev 2024-04-05 20:40:25 följande:
    Ja, jag håller med. Älskar hur späd hon är överlag, men att rumpan är så pass stor i förhållande till resten av kroppen. Hennes proportioner är gudomliga.

    Kolla storleken ...!
    Du vet varför hennes rumpa var så stor, va? Litet tips: det var inte för att den var vältränad.
  • Anonym (kejsaren)
    Anonym (Sexig rumpa!) skrev 2024-04-06 13:15:21 följande:

    Skiter väl i om den är vältränad eller inte.



    Jag märker det. Storlek handlar inte bara om storlek, det är också en tydlig indikation på hur fet rumpan är.
  • Anonym (kejsaren)
    Anonym (Sexig rumpa!) skrev 2024-04-08 09:18:14 följande:
    Jaha och?

    Sa rätt tydligt att min preferens inte är betongrumpa utan mjuka kvinnoformer, är det svårt att förstå? Du kan ligga med hur mycket muskel och benrumpor du vill, det ändrar inte faktum endå.

    Agnetas är perfektion, hade inte tackat nej till en lite större heller.
    Sluta överdriv och säg bara att du gillar feta rumpor på kvinnor så är vi done. Själv ser jag i mer än svartvitt, det finns gråskalor utöver "benig" och "fet".
Svar på tråden Hur sexig var Agnetha Fältskog?