Inlägg från: Anonym (Kim) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kim)

Ni som har erat/ era barn omplacerade..

Varken du eller ditt barn ska vara i spelbutiken. 

Ta upp dina frågor om umgänge med din handläggare istället. Antar att du har fått en del att jobba med mellan umgängena. Plan framåt. Hur du ska kunna bli en fungerande förälder. När barnet väl är placerat (tack och lov) är du rätt rökt. Du måste steppa upp och göra det som krävs. Motprestation du vet. Det är det bästa för barnet. Annan vuxen som tar sitt vuxen- och föräldraansvar. 

• Anonym (Kim)
    Anonym (Lumlumi) skrev 2023-11-15 09:53:25 följande:
    Ska dom ge mitt barn Nintendot, då får dom helt enkelt skriva på ett kontrakt på hyra, för att jag kan inte garantera att dom bara låter mitt barn spela på de och hindrar deras egna barn spela på de.

Och när sa jag att mitt barn var en pojk?
    Men du är fan i mig inte sann!! Hyra och kontrakt för ett spel? Du är ju inte navlad. Du har förverkat din rätt att kalla dig för mamma. Jäkla tur att socialtjänsten agerat. 
  • Anonym (Kim)

Det blir ju bara värre det här. Ingenting om att borsta upp sitt liv och bli en riktig förälder. Vilken tur det finns hjältar som tar vid när barn far illa. Skulle antagligen behövt ske flera år tidigare. Tragiskt. Djupt tragiskt Den stora insatsen en promenad som skapade herrejösses stora blåsor. Ännu en anledning till att slacka. 

Jodå jag pratar hyfsad Na?vi. Rätt ful i munnen när jag behöver. 
    Oeru syaw Nikti 

Ngal si Tsahayluti nantangyä tximru 
    Txanfwingtu, kurkung, vonvä. 

• Anonym (Kim)

Ja ni?! TS har lämnat tråden in kliver HeiHei och provocerar. Nu är ni låååångt bort från topic. 

• Anonym (Kim)

Cricket och EpicF troru te att någon av er behöver vara tveksamma. Se bara var diskussionen bär iväg. Sättet att argumentera, att uttrycka sig, förminska skribenterna och jada jada. Precis som en manipulativ SOB. 

Bara att sucka och känna att en del skulle inte skaffa barn. 

Det händer ibland att även jag spelar. I de lugnaste vatten osv. Ikväll/natt ska jag kriga skiter ur mitt gäng. Å i morn om det inte är svinkallt blir det rävjakt. Ytterligheter? Ja visst! 

Svar på tråden Ni som har erat/ era barn omplacerade..