• Anonym (Newton2.0)

Lösningen på incels

1) inför ett piller som män kan erbjudas som sänker männens sexlust
    2) de män som fortfarande har sexlust trots pillret kan anmäla sig frivilligt till incel-centraler som kommer matcha tillgängliga incels med varandra

vad tror ni? Skulle det inte göra succé?

vad mer skulle man kunna göra? ska vi kanske införa något angiverisystem eller ja, hjälpsystem. Så om man har en kollega eller vän i periferin som är incel kan man rapportera in detta. Så dessa centraler kan fånga upp dessa män och erbjuda 1) och 2)

• Svar på tråden Lösningen på incels
  • Anonym (Emelii)

Jag hjälper gärna incelmän Kyss sexigt ju. Är dessutom en fattig student. Bor i Skåne!

• Anonym (.)
    Anonym (Emelii) skrev 2023-11-19 11:09:12 följande:

Jag hjälper gärna incelmän  // Kyss sexigt ju. Är dessutom en fattig student. Bor i Skåne!

Glöm inte att du måste berätta för Skatteverket vad du pysslar med, annars är du en brottsling.
  • Anonym (Emelii)
    Anonym (.) skrev 2023-11-19 11:15:02 följande:
    Glöm inte att du måste berätta för Skatteverket vad du pysslar med, annars är du en brottsling.
    Ingen skatt om man tjänar under 22000 kr. Och så är jag ju lite busig, de man inte vet lider man inte av. Jag ser det som en win-win situation, både jag och kunden är nöjda {#emotions_dlg.flower} Ja oavsett vad jag tjänar på att hjälpa incelmän så är det ingenting jag berättar för skatteverket iallafall hihi.
  • Anonym (FL-incel)
    Anonym (Emelii) skrev 2023-11-19 11:23:45 följande:
    Ingen skatt om man tjänar under 22000 kr. Och så är jag ju lite busig, de man inte vet lider man inte av. Jag ser det som en win-win situation, både jag och kunden är nöjda {#emotions_dlg.flower} Ja oavsett vad jag tjänar på att hjälpa incelmän så är det ingenting jag berättar för skatteverket iallafall hihi.
    Ska ni busa? DrömmerBaby
  • Anonym (K)

Med tanke på att många incels verkar tycka att kvinnor ska ligga med dem även om de inte är riktigt sugna så har jag en utmärkt lösning. Incel-män kan ligga med varandra! Då blir alla nöjda och glada :)

Innan någon ev. incel vill protestera mot detta, om du inte kan tänka dig att ligga med en man så fundera på varför en kvinna borde tvinga sig till att göra det....

• Anonym (.)
    Anonym (Emelii) skrev 2023-11-19 11:23:45 följande:
    Det blir ju ett beslut som Skatteverket tar nästa år, du har fortfarande en skyldighet att deklarera dina inkomster.
  • Anonym (Emelii)
    Anonym (.) skrev 2023-11-19 11:30:25 följande:
    Det blir ju ett beslut som Skatteverket tar nästa år, du har fortfarande en skyldighet att deklarera dina inkomster.
    Nej jag deklarerar ingenting haha. Det finns inget spår av mina sidoinkomst ändå {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (K)
    Anonym (Emelii) skrev 2023-11-19 11:34:02 följande:
    Nej jag deklarerar ingenting haha. Det finns inget spår av mina sidoinkomst ändå {#emotions_dlg.djavulsk}
    Inte ens via Swish? Betalar de kontant menar du?
  • Anonym (.)
    Anonym (Emelii) skrev 2023-11-19 11:34:02 följande:
    Fast jag har ju aldrig påstått att du inte kommer komma undan med det, om du väljer att begå brott.
  • Anonym (Emelii)
    Anonym (K) skrev 2023-11-19 11:40:06 följande:
    Inte ens via Swish? Betalar de kontant menar du?
    Nästan enbart kontanter. Händer då och då att jag får swish men så otroligt sällan, det är ingenting som ser konstigt ut Oskyldig
Svar på tråden Lösningen på incels