• Anonym (let us fuck)

Tinder-ligg

Om man vill ligga så ska man ha Tinder. Säger alla. En kvinna skrev att hon aldrig fått ligga så mycket sen hon skaffade Tinder.
    Hur många ligg har ni fått? Skriv om du är man eller kvinna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-18 15:20
    Jag själv är man och varit där i över 3 år. Inte ens träffat nån. Bara pratat med 4 st. Så... var är liggen?

• Svar på tråden Tinder-ligg
  • Anonym (let us fuck)
    Anonym (M) skrev 2023-11-18 17:11:56 följande:

Skaffade Tinder för ungefär en vecka sedan, inte så aktiv med att swajpa iofs så inget ligg än men hade inom fem minuter 24 killar som tog kontakt och en som var beredd att komma hem till mig på studs. Känns najs.

Du hade svept höger på många killar och 24 st tog kontakt inom 5 min? Nån mer kvinna som varit med om det här?
  • Anonym (let us fuck)

Det är ju ofta så att antingen så finns nåt där eller inte. Så känner jag ju själv med kvinnor. Man trodde att det skulle bli lättare att få ligg med så många kvinnor där, men det var en illusion. Kanske att Tinder inte är för mig.

• Anonym (let us fuck)
    Anonym (Igen) skrev 2023-11-18 17:08:15 följande:

Men gud avd du skapar trådar om att ligga och hur bitter du verkar vara att du inte får det .. du skapade nyss den om kärleksliv sista 10 åren. Inte konstigt med din inställning , kvinnor märker av om det är vad mannen är ute efter enbart och de blir avtändande för de flesta avtändande. 

Sitta och beklaga sig över de här istället för att ha tålamod och värdera annat än att bara ligga ?

Ja, det är avtändande hur man än gör som man. När jag hade känslor för en yngre tjej så sa jag att inte bara var ute efter en sak, jag ville helst krama henne. Då kallades jag för sjuk i huvudet och några kvinnor skrev att de vill ha män som vill ligga.
  • Anonym (Tyrann)
    Anonym (let us fuck) skrev 2023-11-22 15:55:09 följande:

Det är ju ofta så att antingen så finns nåt där eller inte. Så känner jag ju själv med kvinnor. Man trodde att det skulle bli lättare att få ligg med så många kvinnor där, men det var en illusion. Kanske att Tinder inte är för mig.

Du vill ju int ha ligg. Du svarar ju inte ens på de i tråden
  • Anonym (Blä)
    Anonym (let us fuck) skrev 2023-11-22 16:02:27 följande:
    Ja, det är avtändande hur man än gör som man. När jag hade känslor för en yngre tjej så sa jag att inte bara var ute efter en sak, jag ville helst krama henne. Då kallades jag för sjuk i huvudet och några kvinnor skrev att de vill ha män som vill ligga.
    Alla dessa kvinnor som sabbar. Tänk Vad fint du och den yngre kvinnan hade haft det om inte det vore för kvinnor.
    Stackars dig. vilket offer du är för kvinnors inneboende ondska.
  • Anonym (let us fuck)
    Anonym (Blä) skrev 2023-11-22 16:56:24 följande:
    Alla dessa kvinnor som sabbar. Tänk Vad fint du och den yngre kvinnan hade haft det om inte det vore för kvinnor.
    Stackars dig. vilket offer du är för kvinnors inneboende ondska.
    Ja, det var synd att de förstörde för oss där Drömmer
  • Anonym (Tjejisen)

Kvinna. Gått på 6 dejter dom senaste 5 åren, blivit tillsammans med 4 av dom, så väldigt många väldigt bra ligg med inte så många. Precis som jag vill ha det.

• Anonym (Tjejisen)
    Anonym (let us fuck) skrev 2023-11-21 11:21:39 följande:

Vill inte kvinnor ligga? Man är ju med på Tinder för ligg. Var inte så kräsna! Let us fuck.

Inte jag, jag har kollat efter folk jag vill dejta. Ligg blir bäst som förälskad helt klart.
  • Anonym (let us fuck)
    Anonym (Tjejisen) skrev 2023-11-22 17:22:08 följande:
    Inte jag, jag har kollat efter folk jag vill dejta. Ligg blir bäst som förälskad helt klart.
    Det är nog så, jag har bara legat med en, så jag vet inte. Är det inte svårt att hitta män att bli förälskad i? Borde vara lättare att få ligg.
  • Anonym (let us fuck)
    Anonym (Tjejisen) skrev 2023-11-22 17:18:57 följande:

Kvinna. Gått på 6 dejter dom senaste 5 åren, blivit tillsammans med 4 av dom, så väldigt många väldigt bra ligg med inte så många. Precis som jag vill ha det.

Ja, så skulle man ha det.
Svar på tråden Tinder-ligg