Fira julafton själv?
Jag kan inte riktigt läsa ut om du vill fira ensam eller inte? Vill du det så är det bara att köra på! Jag började äntligen leva, jag har verkligen haft mina bästa jular sen jag vågade fira ensam! Jag har fixat och donat och haft så mysigt! Ingen som tjatar, ingen som stör, ingen som har åsikter, ingen som kräver att man prioriterar.
Det jag mest reagerar på i inlägget är att din sambo verkar taskig. Du verkar inte vara någonting mot hans familj. Han borde veta hur du mår och väljer att bara sticka. Frågar knappt ens om du vill bli med! Självklart borde ni ju ha den mest fantastiska och mysiga julen bara ni två, det är ju ni nu! Om det är vad ni vill förstås. Dåligt av honom att bara köra sitt race.
Vill du inte vara ensam så skapa en Facebook-grupp! Ett Teams-möte låter som en strålande idé, men jag gissar att ni kommer bli betydligt flera än du anar! 😊 "Knytis" via Teams!
Uppdatera gärna hur du väljer att göra och hur din jul blir! Jag skulle mer än gärna delta i din Teams-jul om det skulle bli så!