• Anonym (Anonym)

    Vilken läggning skulle ni säga att jag har?

    Vilken läggning skulle ni säga att jag har? Vad låter det som? Nej jag vet att man inte måste sätta någon etikett på sig själv men jag kanske gillar etiketter. I alla fall, vad tycker ni att det låter som?
     
    Är en ung tjej. Har endast haft sex med män, endast varit tillsammans med män. När jag var yngre gjorde jag dock en del saker med två kvinnliga kompisar, alltså inte samtidigt men vid olika tillfällen. Som jag minns det så var vi aldrig nakna så inget sånt, men vi lekte lekar där den ena var tjej och den ena var kille, vi typ gned oss mot varandra. Och så spelade vi in nån video när vi pussades nån gång, var max 14, när vi gned oss mot varandra var vi ännu yngre dock. Kommer ihåg att jag och den andra tjejen brukade låsa in oss på skoltoan och hålla på med varann. Har för mig att hon typ brukade sitta på toastolen (med locket och allt nerfällt såklart) och sen brukade jag sitta på henne (våra ansikten mot varandra) och så juckade vi typ mot varandra. Med kläder. Jag var nog mellan 7-12 år när allt detta hände, inte mer än 12. 

    Efter detta har inget hänt mellan mig och nån tjej. Alltså jag har väl hånglat/kysst nån enstaka tjejkompis när man varit full, bara för skojs skull, men inget annat. Har inte heller varit nära att dejta nån tjej. Har endast varit kär i män och endast haft sex med män. Har aldrig fått fjärilar i magen av en tjej.

    När jag var runt 18 år började jag titta på lesbisk porr, eller trekanter med två kvinnor och en man. Jag hade tittat på porr långt innan detta men hade aldrig tittat på lesbisk porr fören jag var typ 18. Började fantisera mer och mer om att ha sex med en kvinna men har aldrig gjort verklighet av saken. 


    Fantiserar ofta om att ha sex med en kvinna, tänker ofta på detta när jag känner mig kåt. Däremot vet jag inte om jag skulle gilla det i verkligheten och jag har inte direkt någonsin sett en kvinna i verkligheten och tänkt WOW, henne vill jag ligga med, jag är attraherad av henne! Jag har aldrig direkt tänkt på det sättet om någon specifik kvinna, däremot har jag ju känt så vad gäller många män. 


    Har också svårt att se mig själv i ett förhållande med en kvinna. Det ser jag ej framför mig. 


    Kanske blev ett långt inlägg men hoppas någon orkar läsa. Skulle ni säga att jag är straight eller något annat?

  • Svar på tråden Vilken läggning skulle ni säga att jag har?
  • Anonym (Anonym)

    Kan tillägga att jag haft inställt på både kvinnor och män tidigare på olika dejtingsidor. Hänger inte på Tinder eller dylikt längre, men när jag var där så hade jag ibland inställt på bara män, ibland både kvinnor och män. Det har hänt att jag matchat med kvinnor och skrivit någon rad med dem, addade någon på snapchat och hon började genast skicka nakenbilder och ville träffas men vi gjorde ej det, jag tyckte typ att det kändes konstigt. 

  • Anonym (Lisa)

    Hade nästan kunnat varit jag som skrev ditt inlägg.

    Jag tänker att jag är bisexuell men föredrar relationer med män. Tänker att jag uppenbarligen tänder på kvinnor då jag rätt ofta fantiserar om det samt att jag tänder på lesbisk porr.

  • Anonym (mexikan)

    Är en vit man som ser mig som svart lång thailuder som vill va mexikan.
      

  • Anonym (nyfiken i en strut)

    Du är väl nyfiken helt enkelt. Du kanske är bisexuell eller öppensinnad. 

  • Anonym (Sexuell och snäll)

    Jag tänkte att du förmodligen är helt straight ända tills du skrev att du skrivit med kvinnor på Tinder. Men eftersom du tyckte det kändes konstigt var det kanske mer av nyfikenhet än att du på allvar tänder på kvinnor. Så jag tror du är en ovanligt sexnyfiken hetero.

  • Anonym (Camilla)

    Du är trysexual. Utforska och prova. Se vad du gillar. Så länge du inte skadar dig själv eller någon annan. 

  • Anonym (M)

    Vad man har för läggning har ingenting att göra med vad man faktiskt gjort, utan mer vem man tänder på sexuellt. En del anser att det måste även inbegripa vem man blir kär i. Andra anser att man kan vara bisexuell även om man bara blir kär i ena könet.

  • Anonym (Elisa)

    Du låter som en heterosexuell kvinna..

    Som är lite nyfiken och kanske egentligen "skulle vilja" vara lite bi (och tända på tjejer)..för spänningens skull osv...

Svar på tråden Vilken läggning skulle ni säga att jag har?