• Anonym

Osäker på vem som är pappan

Moa22 skrev 2023-11-21 00:15:08 följande:
    Ursäkta? Du känner inte mig och har inte rätt att kalla mig för äckel 
    Men vad pratar du om?
    Det är väl helt uppenbart för alla att du är ett jävla äckel, det är ju det du skriver i ts? 
    Tråden handlar ju om det och alla håller med, så varför protesterar du sen?

Och vad är det för "misstag" som du menar att "alla kan göra"? Det var det mest själv-ursäktande jag läst här på minst 8 timmar.
  • Anonym

Kan ts förklara hur det skulle skada om hon åkte ut då?

Varför bör du inte bli utkastad? Det vore väl ändå det rätta, så varför ska du undvika det? Jag förmodar att du själv anser att du borde åka ut rent objektivt eftersom du inser att det är du som gjort fel, så varför ska du undvika det?

• Anonym
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-21 17:00:00 följande:
    Jag tror inte det där hjälper ts situation. 
    Det var ett par frågor, inte ett psykolog-tips.
  • Anonym
    Moa22 skrev 2023-11-21 17:27:03 följande:
    var väl ingen fråga? Du påstår att alla tycker att jag är ett äckel? Ren elakhet
    Nej, jag påstår att du påstår det. Du skriver det i ts, som helt handlar om att du är ett äckel. Därmed blir det uppenbart för alla som läst det. Ren fakta.
    Moa22 skrev 2023-11-21 17:11:52 följande:
    Är det så uppenbart? Alla får väl tycka olika? Eh, vad har jag protesterat mot? 

Alla kan väl göra misstag, detta var mitt misstag
    Jadu, det är väl uppenbart eftersom du skriver det? Hela ts och tråden handlar ju om det? Och nu protesterar du mot det - faktumet om äckel.
  • Anonym
    Anonym skrev 2023-11-21 16:32:48 följande:

Kan ts förklara hur det skulle skada om hon åkte ut då?

Varför bör du inte bli utkastad? Det vore väl ändå det rätta, så varför ska du undvika det? Jag förmodar att du själv anser att du borde åka ut rent objektivt eftersom du inser att det är du som gjort fel, så varför ska du undvika det?

Kan du svara på ovan citerat?

Varför ska just du inte ta konsekvenser? Är det något unikt med dig som gör dig till ett undantag? Ny frälsare av något slag?

Eftersom du tänker att du kommer att bli utkastad, anser du ju att det är det rätta man skulle göra och att det är vad som skulle hända andra i samma läge.
    Vad skulle det då skada folk om det hände dig? Varför ska det inte hända dig?
    Fattar inte anledningen till att alla ska ta konsekvenser utom du. Det är väl bara att bli utslängd?
  • Anonym
    Moa22 skrev 2023-11-22 16:17:33 följande:
    För det ska jag inte tåla vilken behandling som helst. Nej, jag hoppas inte att jag straffas heller.

Jag älskar min sambo, jag har klantat till det absolut.

Hur skulle du känna om någon kallade dig för stort äckel? Det är elakt & taskigt uttalat av dig. Du känner mig tydligen inte
    Men VARFÖR startar du en tråd när du redan vet bättre än alla andra att det du gjort gör dig till kyskheten och moralens väktare själv, att du inte ska behöva höra något om det och att ditt värde är mycket större än andras, både det ekonomiska och människovärdet?

Var det inte jävligt onödigt att slösa serverutrymme om du bara skulle skryta om att det du gjort gör dig bäst?
  • Anonym
    Moa22 skrev 2023-11-21 17:36:22 följande:
    Jag älskar honom, men jag har vart taskig. Jag kan inte berätta, vågar ej avslöja
    Igen: Varför ska du komma undan konsekvenser?
    Det är väl bättre att du drabbas ordentligt och offentligt, eller?
  • Anonym
    Anonym (iskall) skrev 2023-11-21 21:33:26 följande:
    Varför ska hon behöva ta konskvenser för? Ett misstag eller fler är ff bara misstag..

Men jag antar att ni tycker det är bättre om hon berättar allt för att "lätta sitt samvete" än att hon håller tyst...
    Vad är det för jävla ollon-IQ-antagande då?
    Ingenstans har jag skrivit att hon ska tala om någonting för någon.
    Jag skrev att hon ska ta konsekvenserna och då knappast för att det på något sätt skulle bli bättre för henne utan självklart för att hon ska plågas obeskrivligt.
  • Anonym
    Anonym (?) skrev 2023-11-22 22:13:53 följande:
    Och då startade du tråden ... varför?
    Det undrar många. Allt var rätt, hon är bra på alla sätt och riskerar inte att hamna på gatan.
    Hela tråden är enbart slöseri.
  • Anonym
    Moa22 skrev 2023-11-22 22:03:34 följande:
    Jag älskar visst honom. Varför skulle jag känna mig hemsk?
    Precis, du har ju inte gjort något fel?! Det är ju snarare din sambo som gör fel när han inte gör andra på smällen!
  • Anonym
    Moa22 skrev 2023-11-22 21:03:36 följande:
    Men varför ska jag straffas för? känns Som folk njuter om jag straffas. Som sagt jag vill inte höra dom sårande orden från mina kära
    Jag har frågat flera gånger nu VARFÖR du ska slippa konsekvenser och ditt enda svar är att du "VILL slippa"?!?

Igen då:
    Varför ska du inte drabbas?
  • Anonym
    Anonym (iskall) skrev 2023-11-22 21:56:11 följande:
    Väck inte den varg som sover...Är ett ordspråk som stämmer jäkligt väl..
    Och varför skapa mer problem än man behöver..BARA för att man vill spela duktig?
    Öh ... Nej?
    "Väck inte den varg som sover" är ett ordspråk som du just hittade på själv. Det som är vedertaget och används av alla andra handlar om en björn. Hur står det till med allmänbildningen?

Men du kanske är gös och inte har så många fingertoppar?

• Anonym

Så alltså sammanfattningsvis:

TS har rätt att kalla andra trådstartare för äckliga. Alla får tycka vad de vill och vissa får tycka att TS är äcklig. Samtidigt är hon inte äcklig och man har inte rätt att skriva att hon är det. Samtidigt känner hon sig äcklig. Hon är dock inte äcklig och man får inte skriva så. Man får dock skriva så om man tycker så. TS får skriva så.

Tråden är onödig då TS, trots att hon känner sig äcklig, inte känner sig äcklig. Hon har inte gjort något fel i sina fel. Anledningen till att hon inte ska behöva ta några konsekvenser är att hon inte vill. Det hade dock inte gjort något eftersom hon då ändå bara flyttar iväg själv.

TS är inte lössläppt och har inga problem att behålla trosorna på. Dock har det hänt att hon blir gravid för att hon vissa dagar "behövde ha lite extra skönt". Hon har aldrig haft ett troget förhållande och tror inte att hon kommer att fortsätta nu heller. Fel eller lössläppthet ligger trots detta inte för henne.

På det hela taget giftasmaterial.

Såhär är det, lilla snärta:
    Lyckas du i ditt lilla oskyldiga upptåg så lurar du alltså på din sambo ett helt liv (med familj) på falska premisser. Du tar ifrån honom valet att leva sitt eget liv som han vill. När sanningen kommer fram, kommer han att känna sig fråntagen detta val och lurad på hela livet, och om du har otur så kommer han att känna att han själv hade valt annorlunda om han fick och att livet är förstört.

Detta för att du inte bara kunde bara lämna honom och flytta (som ju inte var några problem?) och springa och öppna fittan hos någon annan - Dvs det som du har allra lättast för och gör oftast.
    Alltså - För att du inte ska behöva utöva din hobby en enda gång, ska du sabba ett liv?

Det är ju bara att springa till en annan kille precis som vanligt? Varför ska din stackars sambo betala för att du är en gående könsöppning?

• Anonym
    Moa22 skrev 2023-11-23 01:11:23 följande:
    Det  är inte så lätt så du tror att erkänna saker inte heller bli avslöjad.

visst får folk tycka att jag är ett äckel/svin. Jag är ju det men jobbigt ett bli påmind om det. Tror dom flesta tycker att jag är ett äckel också och förstår det?
    Jo, det som är lättast och ligger din personlighet närmast ÄR ju faktiskt att bara släppa in vem som helst mellan benen?
    Nu gör du istället så att du bestämmer att - trots att du är ett äckel - så är det ditt liv som är värt något och din sambos inte. Du bara tar bestämmaderätten över hans liv och lurar honom att ha det på ett visst vis, utan att han får säga något. Han ska leva i en jävla lögn för att DU har bestämt att DU inte kan utöva din hobby att byta kille EN gång till. Det hade varit lätt. Du är van.
    Moa22 skrev 2023-11-23 00:55:05 följande:
    För att jag inte vill behandlad som ett svinn och känna mig som ett äckel. jag hatar att bli straffad 

Men det är ju helt magiskt, för helvete! Du är ju den trögaste som gått utan ett par trosor! Har du tappat pattarna in i ett öra eller nåt?!?

5 eller 6 gånger har jag nu frågat VARFÖR du ska / bör slippa konsekvenser och vad argumenten för detta är. VARENDA gång har du svarat att det är för att du "vill"!
    Jag har till och med upplyst om det idiotiska i detta men du gör det igen.
    Tror du att man i t ex USA går i korridoren och frågar dödsdömda om det är någon som inte vill bli avrättad, som kanske tycker att det verkar obehagligt och sedan släpper man vederbörande?

Alla fattar att du är enbart kön och ingen ryggrad. Du behöver inte ta det igen.
    VARFÖR ska just du slippa konsekvenser, vad är argumenten för detta? Är det något unikt och frälsaraktigt med dig?
    Berätta nu inte att du VILL slippa konsekvenser, utan ENBART varför du är ett historiskt undantag.
  • Anonym
    Moa22 skrev 2023-11-23 13:48:45 följande:
    Hur många ggr ska du kalla mig för äckligt svin? Jag är det men jag mår inte bättre att höra det. jag straffas tillräckligt nu
    Tillräckligt? Du lurar på din sambo ett falskt liv med en falskt familj men att höra det är tillräckligt straff för dig?

Såhär fungerar straff:
    Ett straff är tillräckligt när beteendet är ändrat. Det är det som är hela tanken med straff. Förhindra upprepning. Det är därför fängelsestraff är olika långa t ex. Ett straff är tillräckligt när det har fått effekt.
    Inte när det känns lite halvobehagligt. Du ångrar ju inte ens något och har INGA avsikter att förbåttra NÅGOT av det.

Men allvarligt:
    Spring ut och bli påsatt. Det kommer att kännas bättre. Någon vill ta i dig.
    Jag garanterar att ingen här dömer dig för det. Ingen förväntar sig mer, alla vet att du är en liten trastrosa. Om du använder det sätt som ligger närmast för dig för att känna dig bättre en gång till, så blir ingen förvånad. Allvar. Ta nån uteliggare, bara.
  • Anonym

Moa22 skrev 2023-11-23 22:26:01 följande:

Klart det är.
    Anonym skrev 2023-11-23 15:26:31 följande:
    Jo, det som är lättast och ligger din personlighet närmast ÄR ju faktiskt att bara släppa in vem som helst mellan benen?
    Nu gör du istället så att du bestämmer att - trots att du är ett äckel - så är det ditt liv som är värt något och din sambos inte. Du bara tar bestämmaderätten över hans liv och lurar honom att ha det på ett visst vis, utan att han får säga något. Han ska leva i en jävla lögn för att DU har bestämt att DU inte kan utöva din hobby att byta kille EN gång till. Det hade varit lätt. Du är van.
    Men det är ju helt magiskt, för helvete! Du är ju den trögaste som gått utan ett par trosor! Har du tappat pattarna in i ett öra eller nåt?!?

5 eller 6 gånger har jag nu frågat VARFÖR du ska / bör slippa konsekvenser och vad argumenten för detta är. VARENDA gång har du svarat att det är för att du "vill"!
    Jag har till och med upplyst om det idiotiska i detta men du gör det igen.
    Tror du att man i t ex USA går i korridoren och frågar dödsdömda om det är någon som inte vill bli avrättad, som kanske tycker att det verkar obehagligt och sedan släpper man vederbörande?

Alla fattar att du är enbart kön och ingen ryggrad. Du behöver inte ta det igen.
    VARFÖR ska just du slippa konsekvenser, vad är argumenten för detta? Är det något unikt och frälsaraktigt med dig?
    Berätta nu inte att du VILL slippa konsekvenser, utan ENBART varför du är ett historiskt undantag.
    Jag är inget luder så vem som helst är det inte.

så du menar att bara för att jag är ett äckel så är jag inte värd lika mycket som andra? Jag älskar min sambo och ska ge han mer kärlek. Men vissa saker behöver han inte veta.

Jag har ingen argument egentligen för att slippa konsekvenser, men vill slippa dom.

Har jag ingen ryggrad? skitsnack!

Luder har oerhört mycket större värde. De tar nämligen bara betalt och är väl förmodligen ärliga med det. Om jag såg okänt luder hålla på att drunkna så skulle jag göra något annat än att titta på. Om ett okänt luder låg på motorvägen så vore hon värd energin att väja med ratten.

Det är återigen DU som menar att du är ett äckel och saknar värde. Du har startat en lång tråd som bara handlar om just det. Du upprepar det hela tiden. Och jag ska inte käfta emot.

Det jag skrev var för övrigt att du bestämmer att det är ditt liv som är värt något och inte din sambos. Hans kan du bestämma att du ska lura bort. Hans är tydligen inte värt något.

Du anser ju att du bör slippa konsekvenser så någon liten anledning till det har du väl? Som sagt, varför ska just du vara ett historiskt undantag? Är du bättre än alla andra? Frälsare? Kommer du tillföra världen något stort?

Hur yttrar sig faktumet att du har någon ryggrad alls? Du visar ju gång på gång att du BARA är en könsöppning? Vad gör du som innebär att ha en ryggrad? Startar en lång jävla tråd om att du inte har det, eller? Hur visar den sig?
    För alla dessa sidor handlar ju om motsatsen?

Igen: VARFÖR har du slösat serverutrymme för en tråd som handlar om att du är bäst och har rätt i allt?
  • Anonym
    Anonym (iskall) skrev 2023-11-23 17:58:08 följande:

Vad alla verkar upprörda av att TS har varit otrogen..

Wake up australia....Ni kan gå in och kolla i flera olika trådar här på FL om hur många det är som har eller har haft älskare eller älskarinnor...eller varit otrogna någon gång..

Hur många som helst finns det som är, har varit eller kommer vara otrogna, men det kanske är därför ni är så himla upprörda...För att eran egen man/fru/sambo är, har varit eller kommer vara otrogen, ha ha..

Ja, men det kommer dom flesta av er aldrig någonsin ens få reda på iaf!
    Inte ens om er partner ljuger er rakt upp i facet, så kommer ni inte veta det..

Så ligger det till i den verkliga världen, utanför eran "skyddade verkstad" ..

Man blir ALDRIG påkommen, OM man inte VILL bli påkommen! 
    Inte ens om man är gravid..

TS sambo kommer säkert skriva sig som pappa! Och då kommer dom aldrig ta något DNA prov...

Sen alla löjliga scenarier ni räknat upp som KAN hända..Låter ju bara patetiska.
    Som "tänk om ditt barn blir tillsammans med sitt halvsyskon"-då blir det incest?? (om den andra råkade vara pappan) 
    Ja den sannolikheten är ju jättestor...eller hur!?

Varför fortsätter du att skriva så dålig svenska även efter varg-incidenten?
  • Anonym

Seriös fråga:
    Eftersom du själv säger att du är ett luder och äcklig och inte kan behålla trosorna på för någon alls - Varför inte skaffa ett sk öppet förhållande istället för att tycka dig ha rätten att förstöra andras liv?

Menar, det är ju möjligt att du faktiskt är född oföränderligt äcklig och har för avsikt att inte mura in dig. Vore det inte lösningen i så fall?
    Jag menar allvar.
    Då hade du inte behövt ta hela betydelsen ifrån andras liv. Det finns ju det som har det så och det verkar funka. Någon annan slipper då bli lurad.

För det är ju egentligen inte bara barnet du lurar sambon på utan även faktumet att han nog tror att du inte är äcklig utan håller dig till honom. Fick han välja sitt eget liv på sina premisser (utan att du skulle vara någon gud åt honom) så kanske han inte hade valt så.

• Anonym
    Anonym (iskall) skrev 2023-11-25 22:43:04 följande:
    Och du stavar som en jäkla Tattare istället!
    Var det något mer gällande det svenska språket som du inte förstår dig på? Förutom att inte kunna stava korrekt?

Ja just det interpunktion!
    Du kanske skulle kolla upp först vad som ens menas med det innan du klagar på någon annan.

Att klaga på svenska språket verkar vara det som ni tar till när ni inte har något annat att komma med, men det är helt OT! Om du ens förstår vad OT betyder?
    För om du skulle fattat det så skulle du ju inte vara så dum att du ens drog upp det i en tråd som handlar om något helt annat, eller hur?

Om du så himla gärna vill diskutera svenska språket så är mitt tiips att du startar en helt ny tråd om hur viktigt det är för just dig att folk skriver EXAKT som DU vill!.
    För det är väl huvudsaken...Att just DU tycker att det ser rätt ut.
    Låter som du är riktigt egotrippad, och inte ett dugg bättre än någon som är otrogen..

Nej jag brukar faktiskt nästan alltid säga vad jag tycker, vill och tänker
    Kanske du också skulle prova? Istället för att ljuga så himla mycket för både dig själv och andra varje dag!
    Varför är ovan skrivet på så dålig svenska?
Svar på tråden Osäker på vem som är pappan