Moa22 skrev 2023-11-23 01:11:23 följande:
Det är inte så lätt så du tror att erkänna saker inte heller bli avslöjad.
visst får folk tycka att jag är ett äckel/svin. Jag är ju det men jobbigt ett bli påmind om det. Tror dom flesta tycker att jag är ett äckel också och förstår det?
Jo, det som är lättast och ligger din personlighet närmast ÄR ju faktiskt att bara släppa in vem som helst mellan benen?
Nu gör du istället så att du bestämmer att - trots att du är ett äckel - så är det ditt liv som är värt något och din sambos inte. Du bara tar bestämmaderätten över hans liv och lurar honom att ha det på ett visst vis, utan att han får säga något. Han ska leva i en jävla lögn för att DU har bestämt att DU inte kan utöva din hobby att byta kille EN gång till. Det hade varit lätt. Du är van.
Moa22 skrev 2023-11-23 00:55:05 följande:
För att jag inte vill behandlad som ett svinn och känna mig som ett äckel. jag hatar att bli straffad
Men det är ju helt magiskt, för helvete! Du är ju den trögaste som gått utan ett par trosor! Har du tappat pattarna in i ett öra eller nåt?!?
5 eller 6 gånger har jag nu frågat VARFÖR du ska / bör slippa konsekvenser och vad argumenten för detta är. VARENDA gång har du svarat att det är för att du "vill"!
Jag har till och med upplyst om det idiotiska i detta men du gör det igen.
Tror du att man i t ex USA går i korridoren och frågar dödsdömda om det är någon som inte vill bli avrättad, som kanske tycker att det verkar obehagligt och sedan släpper man vederbörande?
Alla fattar att du är enbart kön och ingen ryggrad. Du behöver inte ta det igen.
VARFÖR ska just du slippa konsekvenser, vad är argumenten för detta? Är det något unikt och frälsaraktigt med dig?
Berätta nu inte att du VILL slippa konsekvenser, utan ENBART varför du är ett historiskt undantag.