Osäker på vem som är pappan
Du vet att bvc och mvc ställer frågor om sjukdomar i släkten osv? Taskigt mot barnet att du inte ens är säker att det vlir korrekt info.
Jag är ett sv8n och behandlar mig själv som det också. Då behöver ingen annan göra det ytterligare
jag är en skithög som jag får leva med
Nej ingen ska stenas. Du är en dramaqueen om någon.
Men saker kommer fram. Det kan ju också vara saker som att en släkt har diabetes och anges inte det kanske vården inte tar lika hårt på en signal. Eller andra ärftliga sjukdomar.
Plus vanligheten idag med dnaprov.
PLUS att TS kanske lurar i någon att den är far. Om de inte skaffar fler barn och detta kommer fram om 20-30 år kansjke killen aldrig blir biologisk pappa. Det kan ju knäcka någon.
som sagt sitter i en röten sits. Om man berättar sanningen så kommer sambon kasta ut mig och även kalla mig äcklig och svin. Min vän kommer inte vilja ha med mig att göra eller hon kommer ge mig en örfil och hon kommer berätta vilket svin till vän jag är och be mig dra åt helvete och det gör hon med killen jag strulade med också.
Jo, jag är lite feg. men vi skyddar dom genom att inte bli ledsna. Men man känner sig som en skit