Inlägg från: Anonym (J2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (J2)

Osäker på vem som är pappan

Moa22 skrev 2023-11-20 22:53:33 följande:
    Fegheten kommer in, så det är nog det bästa. Jag älskar min sambo och min vän betyder mycket
    Nej, du älskar inte din sambo!! Då ligger man inte med någon annan. Du älskar nog dig själv, men inte din sambo. Berätta och stå för vad du gjort och ta konsekvenserna
  • Anonym (J2)
    Moa22 skrev 2023-11-21 17:18:05 följande:
    Saken är den att jag vet ärligt inte varför jag har gjort som jag har gjort. Men jag är en värdelös person
    Du behöver inte vara en värdelös person för det. Men du har gjort något huvudlöst och hjärtlöst, till en person du påstår dig älska. Den man älskar vill man aldrig göra något ont, så det är därför jag ifrågasätter att du älskar honom.

Du bör stå för vad du gjort och sen ta konsekvenserna för det.
  • Anonym (J2)
    Moa22 skrev 2023-11-21 22:37:58 följande:
    Det var inte riktigt planerat heller. Jag är inget äckel heller bara för man gör misstag
    Detta kan inte vara sant, svaren är för dumma, och alldeles för "staged"!
  • Anonym (J2)
    Moa22 skrev 2023-11-21 22:55:33 följande:
    Eh, vad kan inte vara sant? vad Jag svarar och hur jag känner mig är olika saker. Jag känner mig som ett äckel.
    Att vara otrogen flera gånger mot den man älskar och kalla det ett misstag?

Rått, vidrigt och hjärtlöst! Du tänder på att vara otrogen och kommer i så fall alltid att vara det. Så din kille måste i så fall få bort dig.

Att fortsätta försvara det är det som inte går ihop!
  • Anonym (J2)
    Moa22 skrev 2023-11-22 20:57:18 följande:

Men om du skulle vara i min sits skulle du vilja ta utskällningar som du älskar mest där dom säger hur äcklig dom tycker man är och vilket svin mm? Det är verkligen svidande ord från någon man älskar att höra och jag vet att det är de dom kommer säga till mig. 

Jag har fått mitt straff

Det är ingen risk att vara i din sits, för det existerar inte i min värld. Jag har tex. aldrig varit otrogen och kommer aldrig att vara det.

Jag har däremot varit med tjejer/kvinnor som varit otrogna mot sina respektive, men fått reda på det efteråt. Hade jag vetat det innan så hade jag aldrig varit med dem.

Och om jag nu hade gjort något så uselt, så hade jag stått för det jag gjort. Man ljuger ALDRIG för någon man älskar, man är trogen och är deras absolut bästa vän och själsfrände.
  • Anonym (J2)
    Moa22 skrev 2023-11-22 21:47:51 följande:

Tycker man är riktigt elak som inte kan känna empati. Vi fick ju planera och det var knull varje gång. Fegt att skylla på fyllan om otroghet. Inte meningen att såra sambo men behövde ha lite extra skönt vissa dagar 

Det var inte min mening att knulla med hennes kille men det blev så och att det upprepades var väl för att vårat knull var riktigt bra. Om inte sanningen kommer fram så kan jag hjälpa henne att bli av med svinet. 

Jag vill verkligen inte ha ett förhållande med honom, jag vill leva med min sambo

Synden/synderna lär straffa sig själv du åker ut, kanske hamnar på gatan och blir hemlös. Du har verkligen ingen framtid
  • Anonym (J2)

Lögnare och otrogna är bland det värsta en person kan göra. Sen oempatisk, självgod på det, då kan man inte bli mycket sämre. Ingen man vill ta i med tång ens.

• Anonym (J2)
    Moa22 skrev 2023-11-23 22:32:38 följande:
    då vill du inte ta någon med tång då alla människor ljuger.
    Nej så är det inte. Du har tyvärr inte fått en bra uppfostran, det verkar ha gått snett på alla plan.
  • Anonym (J2)
    Anonym (Suck) skrev 2023-11-24 05:26:45 följande:

Kommer vidhålla att TS är ett troll. Men om så inte är fallet tycker jag verkligen hjärtligt synd om TS sambo. 

En människa som går i tron att han blivit pappa, får föra sina gener vidare, något han är glad för. När sanningen kanske är en helt annan. TS chansar att det inte kommer komma fram på 50 år för att slippa känna sig obekväm.

Tänk om det kommer fram när TS sambo är 55-60. Tala om livstrauma det kan bli, då TS sambo då kanske aldrig får egna barn bara för TS agerande.

Det finns vita lögner, men en sån sak som föräldraskap är så genomruttet att ljuga om. 

Jag är beredd att hålla med, så oerhört korkad kan ingen vara.
  • Anonym (J2)

Nu verkar det som ts har gett upp lekstugan..

• Anonym (J2)
    Anonym (iskall) skrev 2023-11-24 19:01:56 följande:
    Ja, men då kan ju ni som aldriiiiiiiiiiiig någonsin ljuger själva, koppla av en liiiiiten stund tills nästa TS som skriver att hen har ljugit för sin partner..

Det spelar väl ingen som helst roll för er om denna TS är på riktigt eller inte, för ni verkar ju tro att ni är Jesus själva, som aldrig någonsin har ljugit..

Eller ännu dummare är ju att ni går och tror att era partner ALDRIG NÅGONSIN har ljugit för er!?

Ge er..Självklart har eran ev partner redan ljugit för er-om ni är äldre än 13 år iaf....Om än kanske bara vita lögner än så länge, men dom riktiga lögnerna kommer komma in erat ev förhållande förr eller senare..Var så säker!

Verkligheten är inte så som just DU och alla andra naiva här vill att den ska vara, den är så himla mycket värre än vad ni ens kan gissa er till. ha ha..
    Du och TS är ju samma person som haft denna lekstuga
  • Anonym (J2)

Det finns nog ingen gravid, så här blev nog inga barn gjorda och tur är väl det!

Svar på tråden Osäker på vem som är pappan