Inlägg från: Anonym (Carinata) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Carinata)

Osäker på vem som är pappan

Ja du?! Så många fel det kan bli. Otrogen med din killes vän. Inte bara en gång utan flera. Där har vi första felet. Sedan klanta till det och bli gravid och som grädde på moset inte upptäcka det inrid heller. Du kan fan ha det. Stackars stackars bebis. 

Så NU sitter du och är nervös. Det är så dags då. Ingen ånger eller insikt första gången du var otrogen. Nej du fortsätter. Hur tänkte kompisen som satt på dig då? Snyggt jobbat. Kom inte och säg något om tradiga kondomer, glömda p-piller och annat skit. Ni hade inte ens vett att skydda er. Vilket jävla pack ni är. 

• Anonym (Carinata)
    Moa22 skrev 2023-11-21 11:36:13 följande:
    Eh, jag skäms inombords. Men att tänka på skydd innan vi hade sex känns ju riktigt svinigt  och känns mer planerat. Detta som hände var inte planerat och klart att jag är nervös nu
    Extra jävla dumt att inte tänka på skydd. Men ni låg ju flera gånger. Var det också bara helt apropå?? 
  • Anonym (Carinata)

Du måste inse att det inte är ETT litet misstag du har gjort. Om jag tolkar dig rätt så var första gången en brist på impulskontroll. Gångerna därefter var noga Ola reade med hotell mm. Vad hade du tänkt det skulle leda till? Spänning? Kinks? Ditt beteende är svinigt och svinigt. Din person vet jag inget om. Nu sitter du där! Dessutom utan att komma på att du var gravid. Ingen tanke på att kolla efter att du haft oskyddat sex med annan kille. Inte kollat std heller. Hur kan man vara så satans dum i huvve att du inte kollar. Kan det vara så att du inte kan göra abort? Vet du ungefär när du blev gravid? Hur ofta hade du sex med fel partner kring den tiden? 

• Anonym (Carinata)

Du är allt det där du säger dig känna. Ett misstag? Nej det är en överlagd och planerad handling. Flera gånger med ett annat svin. Du berättar ju hur svinig han är mot din vän. Hon som inte längre är din vän om hon bara visste. Det är genomruttet av er båda som knullade bredvid. Du borde ju ha stöttat henne att bli av med sitt äckel till pojkvän. Nä vad gör du då? Knullar honom flera gånger. Alltså egentligen förtjänar ni varandra. Stackars bebis. 

Tänk om din kille hade vetat att han var sloppy second?? Fy fan vad vidrigt!! Hur i helvete är du funtad??

• Anonym (Carinata)
    Moa22 skrev 2023-11-22 10:03:43 följande:

Varför är du så elak genom att säga att jag är allt det där jag säger jag känner mig? Vad är din empati?

Först var det misstag men sedan blev det planerat för att inte bli påkommen. Snälla räcker att man känner sig som ett, så kalla mig inte svin tack.

Ja, han är ett svin mot henne. Men hur skulle jag kunna stötta henne att göra slut med äcklet? Hon kommer ju undra varför jag har något emot honom? Det var bra knull och det var nog därför vi fortsatte. Vad menar du med att vi förtjänar varandra? 

Jag har ingen empati för dig. Ditt beteende är precis som du känner dig. Precis allt du säger. 
    Hör du inte hur jävla illa det låter när du skriver att det blev planerat för att inte bli påkomna? Snacka om att ta upp otroheten en nivå till!  Å du märker inte ens det. Alltså inget sneknull på fyllan. Hur hade du tänkt att det skulle bli? Du visste dessutom hur illa din kille for med ditt otrogna ex. Sen går du samma skit mot honom. Du förtjänar honom inte. 

Om du hade varit en riktig vän hade du för det första inte knullat hennes kille. Riktigt vidrigt. OM du vore en riktig vän borde du kunna ha stöttat henne att lämna sitt svin till pojkvän. Det är inte ett dugg konstigt. Jävligt självklart för andra. 

Så jag menar att du och din väns kille förtjänar varandra för ni är precis lika sviniga och äckliga i era beteenden. Jaja söker maka. 

Ta nu och sätt dig på din kammare och fundera på varför ser är ett jäkla liv i din tråd. Du hävdar ståndaktigt att det var ETT misstag. Försök få in i skallen att det inte handlar om misstag utan ett helt jävla kaos. Ett misstag är att krossade tomater istället för passerade. Ett misstag är inte att totalkvadda några andra människors liv. Alltså din kille och din väninna. 

• Anonym (Carinata)

Du har inte fått ditt straff. De har inte sagt något till dig än . Du bara spekulerar. När det väl uppdagas och det kommer det att göra. Tänk när fin knullis berättar för fin kille vad han gjort med dig. Najs! Varför han skulle? Han är ett svin och har ingen bindning till dig eller din flickvän som han enligt din utsago behandlar som skit. Blir intressant hur fin kille kommer att reagera. Din väninna lär bli upprörd också. Gissa vilken skit de kommer sprida om dig. Med all rätt. 

• Anonym (Carinata)

Det rödvins handlingar och ditt sätt att resonera som gör att jag inte ett dugg empati för dig. Du har passerat alla gränser. Du firtsötter att försöka rättfärdiga ditt beteende. Du tror att du kan ljuga dig ur det hela. Hur naiv kan du vara. Du var något allvarligt fel som alltid haft behov av att vara otrogen. Det måste du söka hjälp för. Annars kommer du aldrig kunna ha ett hälsosamt förhållande. Dessutom planerar du att fortsätta vara otrogen. För du behöver ett bra knull. Varför är du tillsammans med din sambo om du inte blir bra knullad då? Fattar du inte hur störd du är? 

Så kontentan av vad du vill är att leva ihop med din sambo. Få ett barn med två potentiella fäder. Vad du säger iaf. Ger mig fan på att en tredje kandidat snart dyker upp. Försöker undanhålla sanningen. Fortsätta att sneknulla. Skaffa fler barn. Är det då du ser din framtid? Sedan har du mage att säga att du älskar din sambo. Du har ingen aning om hur man älskar en annan person. Du älskar bara dig själv. Man skadar inte någon man älskar. Fatta det någongång. 

• Anonym (Carinata)
    Moa22 skrev 2023-11-23 00:42:30 följande:
    Rödvins handlingar? vad pratar du om? Jag blir bra knullad av min sambo men eftersom jag har ett jobb där jag reser lite sånär det bra att ha möjligheter ibland 

Jag är inget sådant äckel som du tror, jag strular bara med en i taget utöver sambon. Men jag älskar min sambo

Autokorrekt. Det är dina handlingar och ditt sätt att resonera på. 

Vad bra att du bara strular med en i taget. Det hade ju varit förfärligt om det var fler. Detta är grov ironi! Återigen det är hur du beter dig som är äckligt. Du älskar inte din sambo! Då skulle du inte drömma om att vara notoriskt otrogen. Du verkar inte fatta ett dugg av vad de flesta skriver här. Ingen eftertanke eller reflektion? Hur ser din moraliska kompass ut? Vad är ok att göra och inte? Var går din gräns om du ens har någon. 

• Anonym (Carinata)
    Moa22 skrev 2023-11-23 01:22:11 följande:
    Ok, du har rätt jag är ett stort äckel/svin. jag älskar min sambo men jag dras till spänningen att bli påkommen samtisigt som jag inte vill bli påkommen. Men jag kan inte leva utan min sambo inte heller bli av med mig vän.

Även tjejer kan vara äckliga, fega svin. Men vi som är det får så mycket mer skit en killarna 
    Å nu drar vi genuskortet också! Lol! Ett äckligt svin är det oavsett kön. Men vill du gå den vägen så jajamen tjejer får fa mer skit. Med all rätt. Du ska söka hjälp snarast. 
  • Anonym (Carinata)
    Moa22 skrev 2023-11-23 13:48:45 följande:
    Hur många ggr ska du kalla mig för äckligt svin? Jag är det men jag mår inte bättre att höra det. jag straffas tillräckligt nu

Du har inte ens börjat få ditt straff än. Du BETER dig som  ett äckligt svin. Du säger att du KÄNNER dig som ett äckligt svin. Jag säger inte att du ÄR men dina handlingar  är det. 

Du har för avsikt att fortsätta vara otrogen gör du behöver ha lite extra skön sex. Trevligt för din sambo. 

• Anonym (Carinata)
    Anonym (Okej?) skrev 2023-11-23 13:56:07 följande:
    TS jag har en fråga till dig? Du går hos MVC nu. Oftast går det att spåra ganska så exakt vilket datum befruktningen skedde. har du verkligen ingen aning? eller var det rätt inpå med båda killarna. Annars kanske du kan räkna ut själv när du hade sex med vem?
    Svårt att säga men hennes sambo fick vara the sloppy second när hon tidigare den dagen hade haft oskyddat sex med sin väninnas kille. Fräscht. 
  • Anonym (Carinata)

Du är ett luder med fasta kunder. Du ser! Jag har utökat ordförrådet. Impad? 

Med straff kommer, i normalt funtade människors, en insikt av vad de gjort för fel. Ett straff brukar få människan att tänka över sitt agerande, lära sig något av det. Göra om och göra rätt. Du har inte fattat eller kommit ens en mm i insikt om vad du sysslar med. Så jävla tragiskt. Hur ska du kunna uppfostra en liten med din etiska- och moralkompass totalt ur funktion. Stackars barn. Stackars din sambo. 

Egentligen skulle det vara rätt åt dig om det är den andre fähunden som är fader. Bara för att det skulle ställa till det ännu mer för dig. Det bästa med det är att din sambo kan vända dig ryggen och gå för att aldrig se tillbaka. 

Hur fan kan du se dig i spegeln? Huuuur rättfärdigar du ditt leverne? Hur får du något som är så jävla fel att bli rätt i ditt huvud? 

Svar på tråden Osäker på vem som är pappan