Inlägg från: Anonym (Mimmi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mimmi)

Osäker på vem som är pappan

Anonym (iskall) skrev 2023-11-22 00:43:51 följande:
    Ok. Det med barnet, ja kanske det blir viktigt att veta vem som är den riktiga pappan någon gång, kanske!? Den tiden, den sorgen..Varför ta ut saker i förhand?
    Men med stor sannolikhet kommer det aldrig någonsin bli någon "akut-situation" som vissa "drama-queens" har målat upp i tråden..

Hur vanligt är det att barnet, ens behöver benmärg, osv..Väldigt ovanligt.

Hur stor sannolikhet är det att själva barnet kommer fråga mamma o pappa--"vem är min riktiga pappa" om hennes man hela tiden varit som en pappa..Minimal!

Det finns barn som har det mycket mycket värre än så..herregud, titta lite längre än näsan räcker..Så finns det riktigt grova brott som görs mot barn dagligen i världen, som sextrafficking, barnarbete, misshandel av barn, osv..

Barn som växer upp i svedala, i en relativt normal familj, bör skatta sig lyckliga..

TS har iaf inte begått något brott, som hon bör bli stenad eller inlåst för..JO om ni fick bestämma så skulle ni väl stena henne till döds, som dom gör i vissa efterblivna länder (om kvinnan har varit "otrogen"
    , men så funkar det inte i gamla svedala..;))
    Hur tror du att det känns för de båda männen då, när sanningen kommer fram?
    Den ena som skött om en gökunge och den andra som inte fick vara pappa till sitt barn?
    Va?

Ungen kommer visserligen sannolikt att förskjuta ts om sanningen uppdagas när ungen är gammal nog.
    Men det kanske ts kan ta, hon är ju fullständigt befriad från moral så det ska nog gå det med.

Nej, ts har inte begått något brott, därför ska hon inte straffas i lagens mening.
    Men att få sitta där själv efter att hon inte klarade att behålla trosorna på när det lockades från grannboet, det är väl ungefär det hon förtjänar.
    Plus att det sprids vad hon gjort så att inte andra män går i samma fälla.

Otrohet är så fruktansvärt elakt, men att ljuga som ts gör är fan ännu värre.
    Hon planerar att lura en hel släkt, en "farmor" som inte är farmor, en "farfar", ett tjog "kusiner" osv.
    Ungen kommer få ärva efter folk den inte ens är släkt med.

Är det kanske där det skaver också, att sambon är rikare och från en "finare" familj?
    Och göken en vanlig snubbe...

Man kan undra vad som rör sig där inne i vacuumet i ts skalle.
  • Anonym (Mimmi)
    Moa22 skrev 2023-11-22 06:03:11 följande:

Killen som jag strulade med har ju betett sig som ett svin mot min vän och som straff ger jag hon ingen rätt att få veta om det är hans barn. Gällande min sambo så är han lyckligt ovetandes och han kommer bli den bästa pappan.

vad vet du.om min moral? 

Juste, jag har inte begått något brott i lagens mening. Men du tycker jag ska straffas? Jag är inget äckligt svin som  inte kan behålla mina trosor på. Så du tycker att jag ska straffas genom att aldrig mer ha ett förhållande? Förlåt, men vilken äcklig person du är  som verkar tycka
    att jag ska få så mycket skit. Killen jag knullade med då? 

Jag är inte ett så stort svin så jag väljer pappan till
    mitt barn pga förmögenhet. min sambo släkt är i övre 
    ?Svensson? ekonomiskt, men absolut inga miljonärer. killen jag hade sex med är en vanlig ? Svensson?

Jag  att mitt barn oavsett är amin sambos för att jag/vi älskar varandra och inget med pengar att göra.

På min sida sånär det som min sambos. Så Sluta upp med ärva mm. det äcklar mig

Vad är du för någon människa eftersom du verkar njuta när någon människa plågas som har gjort ett misstag?

Han ska straffas men inte du, för samma "brott"?
    Du är inte den skarpaste kniven i lådan du inte...

Det jag vet om din moral har jag läst mig till i det du har skrivit.
    Du "älskar" din sambo så mycket så du knullar runt med din (snart fd) väns kille?
    Du är en kass vän och en usel sambo.
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (Suck) skrev 2023-11-24 05:26:45 följande:

Kommer vidhålla att TS är ett troll. Men om så inte är fallet tycker jag verkligen hjärtligt synd om TS sambo. 

En människa som går i tron att han blivit pappa, får föra sina gener vidare, något han är glad för. När sanningen kanske är en helt annan. TS chansar att det inte kommer komma fram på 50 år för att slippa känna sig obekväm.

Tänk om det kommer fram när TS sambo är 55-60. Tala om livstrauma det kan bli, då TS sambo då kanske aldrig får egna barn bara för TS agerande.

Det finns vita lögner, men en sån sak som föräldraskap är så genomruttet att ljuga om. 

Jag tror som du.
    Hade ts varit seriöst menad så hade hon inte gått på som hon gör.
    Det är rätt uppenbart nu att det bara är någon som sitter och garvar och försöker hålla provokationerna vid liv.
    Tyvärr lyckas hon, eller han kanske.
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (iskall) skrev 2023-11-24 22:33:21 följande:
    Jag är  inte arg..Förstår inte hur du ens kan läsa in att jag skulle vara arg,.. Tvärtom tycker jag att det bara är kul! Alla har ett val. Ingen tvingar väl stackars dig att vara tillsammans med en annan människa..Som ljuger..För det gör ALLA..

Så om du är tillsammans med någon överhuvudtaget, så HAR personen redan  ljugit för dig
    Eller är du verkligen så jäkla korkad att du inte fattar det..att alla ljuger..Men googla på det då så får du se..

Jag lever bara i verkligheten och där kan jag vara otrogen ena dagen och ligga med min man nästa dag, (även om min man inte varit otrogen hitills - , så KAN han ju vara det)

Jag vill förekomma dom ev problemen istället...Så om min man skulle säga att han har en ny, så kan jag säga, men vad bra, då har vi båda en kk..

Det är väl ändå bättre att ha realistiska förväntningar på sin partner/man/fru..än totalt orealistiska som du och massor av andra naiva töntar i den här tråden verkar ha..
    Du har ett väldigt udda sätt att visa glädje på måste jag säga.
    Plus att du skriver som en kratta. Har du hört talas om interpunktion?
    Vet du hur versaler ska användas i skriven text? Om ja, varför skriver du inte korrekt?

Utöver det så ljuger inte alla, du tror det för att du själv har svårt att hålla dig till sanningen skulle jag tro.
    Och vem som är korkad då, ja det kan du fundera på.
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (iskall) skrev 2023-11-25 22:43:04 följande:
    Och du stavar som en jäkla Tattare istället!
    Var det något mer gällande det svenska språket som du inte förstår dig på? Förutom att inte kunna stava korrekt?

Ja just det interpunktion!
    Du kanske skulle kolla upp först vad som ens menas med det innan du klagar på någon annan.

Att klaga på svenska språket verkar vara det som ni tar till när ni inte har något annat att komma med, men det är helt OT! Om du ens förstår vad OT betyder?
    För om du skulle fattat det så skulle du ju inte vara så dum att du ens drog upp det i en tråd som handlar om något helt annat, eller hur?

Om du så himla gärna vill diskutera svenska språket så är mitt tiips att du startar en helt ny tråd om hur viktigt det är för just dig att folk skriver EXAKT som DU vill!.
    För det är väl huvudsaken...Att just DU tycker att det ser rätt ut.
    Låter som du är riktigt egotrippad, och inte ett dugg bättre än någon som är otrogen..

Nej jag brukar faktiskt nästan alltid säga vad jag tycker, vill och tänker
    Kanske du också skulle prova? Istället för att ljuga så himla mycket för både dig själv och andra varje dag!
    Jaså, var vänlig och berätta var jag stavat fel eller byggt en mening felaktigt.
    Det vore intressant.
    Speciellt när det kommer från en som skriver som ett lågstadiebarn.
Svar på tråden Osäker på vem som är pappan