Inlägg från: Anonym (Gbg) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gbg)

Osäker på vem som är pappan

Moa22 skrev 2023-11-21 12:19:36 följande:
    Nej, jag gör allt för att komma undan konsekvenserna
    Okej ja men om det inte går? Du kan inte bara sticka huvudet i sanden du måste ju ha en plan. 
  • Anonym (Gbg)

För förmodligen kommer detta komma fram. 

• Anonym (Gbg)
    Moa22 skrev 2023-11-21 12:29:49 följande:
    Som sagt jag försöker komma undan konsekvenserna men jag skyddar ju även dom jag älskar att bli ledsna? Förstår du inte, min vän och sambo kommer behandla mig och killen som svin? för mosningen kommer vi inte ens bli förlåtna.

Jag hatar att ljuga egentligen men man måste
    det för att komma undan saker och ting. vågar inte ta risken att berätta?

Jag är inte vidrig, du känner mig inte 

Måste man känna någon för att anse att du gör ett otroligr hemskt stort fel? 

Lite komiskt att du undviker så mkt frågor också. 

• Anonym (Gbg)
    Moa22 skrev 2023-11-21 13:28:23 följande:
    Han erkände att han var ett svin föret båda. Idioti
    Vadå idioti? Det var det väl inte. En av få killar som vågar stå upp för sådant. Kan säga att flera varit otrogna med mig eller mot mig. Den enda jag skulle kunna tänka mig att ens prata med är han som berättade. 
  • Anonym (Gbg)
    Moa22 skrev 2023-11-21 13:39:40 följande:
    Jag försöker komma undan för allas bästa. Jag tror inte att varken min sambo eller vän mår bra av sanningen. Dom kommer tycka att vi är svin bli förmodligen äcklade av oss och sprida det till våra vänner. Ingen mår bra av sanningen. Men jag kommer bli en bra mamma

Men snälla, hur tänker du? Du kan ju bara tänka Just Nu. Du måste tänka Framåt! Varför gör du inte det? 

Är ni gifta? Annars är man väl tvungen att säga vem pappan är.

• Anonym (Gbg)

Likaså att testa barnet. hoppas båda killarna vill man ska det! 

• Anonym (Gbg)
    Moa22 skrev 2023-11-21 13:41:55 följande:
    Nej
    Då kommer man ju testa barnet 
  • Anonym (Gbg)

Jag fattar ändå inte hur du du vågar. Och likaså hur du inte verksr se ditt eget fel i detta. 

Har du kollat dig för könssjukdomar? Om inte så kanske du borde det för annars kanske du givit din kille det också. På allt. Roligt.

• Anonym (Gbg)
    Moa22 skrev 2023-11-21 13:45:55 följande:
    Jag får väl även ljuga om barnet blir vuxen?
    Är detta en tråd för att skapa reaktioner?
Svar på tråden Osäker på vem som är pappan