• Moa22

Osäker på vem som är pappan

Anonym (Carinata) skrev 2023-11-21 07:13:08 följande:

Ja du?! Så många fel det kan bli. Otrogen med din killes vän. Inte bara en gång utan flera. Där har vi första felet. Sedan klanta till det och bli gravid och som grädde på moset inte upptäcka det inrid heller. Du kan fan ha det. Stackars stackars bebis. 

Så NU sitter du och är nervös. Det är så dags då. Ingen ånger eller insikt första gången du var otrogen. Nej du fortsätter. Hur tänkte kompisen som satt på dig då? Snyggt jobbat. Kom inte och säg något om tradiga kondomer, glömda p-piller och annat skit. Ni hade inte ens vett att skydda er. Vilket jävla pack ni är. 

Eh, jag skäms inombords. Men att tänka på skydd innan vi hade sex känns ju riktigt svinigt  och känns mer planerat. Detta som hände var inte planerat och klart att jag är nervös nu
  • Moa22
    Anonym (M) skrev 2023-11-21 07:48:46 följande:

Ja du TS, är du säker på att din väns kille inte berättat för din vän? Och din vän och hennes kille lägger ihop ett plus ett och får det till två? Folk är inte dumma, vet du. 

Det löser sig nog per automatik när de inblandade börjar undra. 

Min vän kommer inte få veta och jag få väl ljuga för killen om han frågar
  • Moa22
    Anonym (Fyfan) skrev 2023-11-21 08:53:14 följande:

Du är högst olämplig som mamma jag hoppas du gör abort, lämnar din stackars kille och slutar kalla killens tjej du låg med för vän. Vidriga människa hur kan du leva med dig själv? 

Hur kan du vara så äcklig och uttala dig så att jag är olämplig samt att jag ska göra abort mm? Förstår du inte att du är äckligt elak?
  • Moa22
    Anonym (Hur?) skrev 2023-11-21 09:55:30 följande:
    Hur kan du säga att din vän betyder mycket när du haft sex (mer än en gång) med hennes kille? 

Om du älskar din sambo eller ej tänker jag inte ens lägga mig i. 
    Jag är stolt över mig själv men min vän kommer tycka att man är äcklig mm om hon får veta och förmodligen inte vilja veta mig om hon får veta. Så därför ljuger jag
  • Moa22
    Anonym (Äckel) skrev 2023-11-21 11:13:11 följande:
    Jag behöver inte känna dig för att märka att du är ett stort äckel. Jag är nog inte ensam om att tycka att du är ett äckel och naturligtvis killen du hade sex med är också ett äckel. Men tyvärr tar du priset som det största äcklet eftersom du fegar och döljer det på det här sättet.

Jag tror dessutom att fler här tycker att du är ett äckel. Ska vi fråga?
    Nu är du väldigt barnslig
  • Moa22
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-21 11:32:49 följande:
    Nej, tvärtom.
    Moa22 skrev 2023-11-21 11:29:31 följande:
    Vad vet du om vem jag älskar eller inte? Jag råkade göra misstag som alla andra kan göra. Men att berätta sanningen sårar bara han jag älskar och min vän

Misstag? HAHAHAHAHHA
    Vaddå tvärtom? Ja, ett misstag
  • Moa22
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-21 11:33:26 följande:

Lägg av, du råkade inte direkt hoppa på en annan kille.

Aja du förstår väl någon gång att det inte är rätt att ljuga förhoppningsvis.

Det var inte planerat. Jag gillar inte att ljuga men man måste ibland för skydda dom man älskar 
  • Moa22
    Anonym (Gbg) skrev 2023-11-21 11:34:05 följande:
    Nej det sårar MER att ljuga!
    Du, jag känner mig som äcklig och jag är inte stolt över att ljuga. Men det dom inte vet har dom inte ont av
  • Moa22
    Anonym (Nja) skrev 2023-11-21 11:36:38 följande:
    Och det stackars barnet som du så egoistiskt tänkt sätta till världen, hen skiter du fullständigt i?!
     nej, hen kommer bli älskad oavsett 
  • Moa22
    Anonym (Fyfan) skrev 2023-11-21 11:44:41 följande:
    Hört talas om konsekvenser du självgoda människa? Fy jag säger det igen, du borde inte få bli mamma och du förtjänar alla konsekvenser du förhoppningsvis får. 
    Du äcklar mig att du kan vara så elak. Att du önskar någon att få massa straff är så jäkla elakt, jag skäms inombords men jag måste komma undan konsekvenser och du jag kommer bli en bra mamma
Svar på tråden Osäker på vem som är pappan