Osäker på vem som är pappan
Allt snnat är du som försöer hitta på skäl.
Nej. Det kallas egoism, Moa.
För att slippa det mentalt jobbiga i att få en utskällning kanske du alltså stoppar en person från att veta att han blivit förälder och du kanske får en annan att tro han blivit biologisk far. För en del betyder det enormt mycket. Det är fegt och egoistiskt. Har du sldrig blivit utskälld i ditt liv? Man överlever.
Plus. Tänk om det nu är vännens kille som är pappan. Han och vännen skaffar barn och det barnet blir ihop med ditt barn då era familjer umgås mkt. Tjoho incest!
Min dotter har helt sin pappas drag trots att de skall vara recessiva (blont hår, blå ögon borde istället vara brunt/brunt som mig), det syns väldigt tydligt att min man är hennes pappa, näsan, dragen, är som nästan inget av mig. Så pass att jag skulle ta ett moderskapstest om det var en grej.
Så om det är fel pappa kan det synas extremt tydligt och dessutom väldigt tidigt/direkt.
Vad alla verkar upprörda av att TS har varit otrogen..
Wake up australia....Ni kan gå in och kolla i flera olika trådar här på FL om hur många det är som har eller har haft älskare eller älskarinnor...eller varit otrogna någon gång..
Hur många som helst finns det som är, har varit eller kommer vara otrogna, men det kanske är därför ni är så himla upprörda...För att eran egen man/fru/sambo är, har varit eller kommer vara otrogen, ha ha..
Ja, men det kommer dom flesta av er aldrig någonsin ens få reda på iaf!
Inte ens om er partner ljuger er rakt upp i facet, så kommer ni inte veta det..
Så ligger det till i den verkliga världen, utanför eran "skyddade verkstad" ..
Man blir ALDRIG påkommen, OM man inte VILL bli påkommen!
Inte ens om man är gravid..
TS sambo kommer säkert skriva sig som pappa! Och då kommer dom aldrig ta något DNA prov...
Sen alla löjliga scenarier ni räknat upp som KAN hända..Låter ju bara patetiska.
Som "tänk om ditt barn blir tillsammans med sitt halvsyskon"-då blir det incest?? (om den andra råkade vara pappan)
Ja den sannolikheten är ju jättestor...eller hur!?
Kommer vidhålla att TS är ett troll. Men om så inte är fallet tycker jag verkligen hjärtligt synd om TS sambo.
En människa som går i tron att han blivit pappa, får föra sina gener vidare, något han är glad för. När sanningen kanske är en helt annan. TS chansar att det inte kommer komma fram på 50 år för att slippa känna sig obekväm.
Tänk om det kommer fram när TS sambo är 55-60. Tala om livstrauma det kan bli, då TS sambo då kanske aldrig får egna barn bara för TS agerande.
Det finns vita lögner, men en sån sak som föräldraskap är så genomruttet att ljuga om.