• Anonym (Stumpirumpi)

Kan män hjälpa män?

Vad skulle du som man anse är en rimlig överenskommelse för att hjälpa en annan ensam man? vad skulle krävas för att ni ska runka tillsammans, runka varandra, suga av varandra eller ha sex med varandra? lagligt med samtycke givetvis.

om du som man inte skulle göra något av ovan, är det då rimligt att anta och tro att kvinnor finner intresse i det? är inte det lite dubbelmoral?

varför säger ni att kvinnor har höga krav, men ni själva inte kan ställa upp på varandra inom gruppen män? är inte det hyckleri?

• Svar på tråden Kan män hjälpa män?
  • Anonym (Stumpirumpi)
    Sjuttiosju skrev 2023-11-20 23:21:45 följande:

Gäller frågan alla män, för alla män funkar likadant?

Märklig frågeställning, det handlar väl om att ge och ta?
    Hetero, bi eller gay är ju ganska intressant i frågan.
    Det måste ju finnas någon form av attraktion från båda hållen för att det ska funka, det är väl sen gammalt?

Eller handlar frågan om prostution?

Så när det gäller män så får man ha krav på attraktion? Men en kvinna ska sänka sina krav för att attraheras av män? varför är det så lätt för vissa män att påstå att kvinnor bara borde sänka sina krav och vad de attraheras av, men själva inte vara villiga att sänka dessa krav? Vilka är det som vill knulla? De nöjda kvinnorna som är nöjda med sina krav eller männen som beklagar sig om dessa hemska kvinnor och som är utan knull?

om det nu är så lätt att bara sänka kraven? Eller är män inte kapabla till det? det kanske bara är en kvinnlig egenskap? ett sånt så kallat privilegie?
  • Anonym (Stumpirumpi)
    Anonym (twin) skrev 2023-11-21 06:56:58 följande:
    Det är kvinnor som talat om för mig hur män ska vara för att kvinnor ska vilja ha mig. Som klankat ner på min kropp. Sagt att det är omanligt och avtändande om jag var nervös inför en dejt. Män har aldrig sagt nåt sånt till mig. Män har förståelse för att man kan vara nervös inför en dejt. Män tycker att man ska försöka med kvinnor man tror kan vara intresserade.
    Hur har dessa kvinnor klankat ner på dig? Har de sagt att du är tjock? Att du är si eller du är så? Vilka är dessa kvinnor? vänner? familj? dejter?

Eller har du läst på forum att kvinnor attraheras av fysiskt starka män? Män med muskler och själv gjort antagandet att du inte kvalificerar dig?
  • Anonym (KD)
    Det är kvinnor som talat om för mig hur män ska vara för att kvinnor ska vilja ha mig. Som klankat ner på min kropp. Sagt att det är omanligt och avtändande om jag var nervös inför en dejt. Män har aldrig sagt nåt sånt till mig. Män har förståelse för att man kan vara nervös inför en dejt. Män tycker att man ska försöka med kvinnor man tror kan vara intresserade.
    Är det sant att du blir kåt när kvinnor trycker ner dig? Att du skriver här för att få upp den och runka?
  • Anonym (Eh)
    Anonym (Stumpirumpi) skrev 2023-11-21 06:53:38 följande:
    Ska vi ta ut statistik och jämföra antalet trådar med kvinnohat kontra manshat? Och sen ta ut brottsstatistik från scb? Ser fram emot dina intressanta insikter.

Sa jag något om brottsstatistik på scb? Jag frågade ifall syftet med trådstarten är att smutskasta män och det verkar som att jag har rätt, utifrån dina uppkäftiga svar att döma. 

Dessutom har jag sett väldigt många trådar på familjeliv (och andra sidor) som handlar om manshat, precis som att jag har sett trådar som handlar om kvinnohat. Jag själv är kvinna men det betyder inte att jag tycker att det är nödvändigt att skapa trådar i syfte att smutskasta män. Så om du vill försöka intala mig att det inte förekommer manshat här på familjeliv eller andra sidor så har du helt fel. 

• Anonym (Eh)
    Anonym (Stumpirumpi) skrev 2023-11-21 06:52:10 följande:
    Har du läst några trådar skapade av män det senaste? eller är du oförmögen att läsa dessa? För det drabbar inte dig vad andra knäskålar tänker om kvinnor?
    Ojsan, så några män på familjeliv skapar sådana trådar och nu drar du slutsatsen att typ alla män, eller väldigt många män, håller med dessa män med knäppa teorier? Du kan ju på riktigt inte mena att man kan lita på trådar på en hemsida när man ska göra generella antaganden om män som grupp i sin helhet? Tror du att trådar på internet är representativt för vad hela befolkningen tycker? Snälla du, nog måste du väl kunna tänka längre än så?
  • Anonym (Blä)

Allt handlar om dig hela tiden. Extremt självupptaget. 

Har i du funderat över vad som avslöjar dig?

-inlägget handlar om dig från ett narcissistiskt perspektiv.
    -du berättar vad kvinnor tycker (inte för att det ligger någon sanning i det, utan för att förstärka punkt tre)
    -självömkan, offermentalitet

• Anonym (Blä)
    Anonym (Stumpirumpi) skrev 2023-11-20 23:08:08 följande:
    Kan män hjälpa män?

Vad skulle du som man anse är en rimlig överenskommelse för att hjälpa en annan ensam man? vad skulle krävas för att ni ska runka tillsammans, runka varandra, suga av varandra eller ha sex med varandra? lagligt med samtycke givetvis.

om du som man inte skulle göra något av ovan, är det då rimligt att anta och tro att kvinnor finner intresse i det? är inte det lite dubbelmoral?

varför säger ni att kvinnor har höga krav, men ni själva inte kan ställa upp på varandra inom gruppen män? är inte det hyckleri?

Ja, jag har också funderat över det. Borde vara en bra lösning. Jag tror dessvärre att dessa mäns klagan på kvinnor har mindre med sex att göra utan är ett utslag av deras aggressioner. En form av maktutövande mot en grupp de vill kontrollera. De känner säkert att deras egna liv är utanför deras kontroll (pga offermentaliteten) 
  • Freddie K

Jag förstår inte riktigt syftet med den här tråden?

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Troligen)
    Anonym (KD) skrev 2023-11-21 07:05:15 följande:
    Är det sant att du blir kåt när kvinnor trycker ner dig? Att du skriver här för att få upp den och runka?
    Om det stämmer är det rätt komiskt. Dom som verkligen har hatat ner draken har istället borgat för att ge honom en trevlig liten stund.
Svar på tråden Kan män hjälpa män?