• Anonym (Undrar bara)

Vilken typ av man är sexigast?

Jag skall ta vad jag tror är två attraktiva typer av män i 40års åldern man kan med tur stöta på på dejtingsajter. Säg att de ser likadana ut bägge två, och de är helt din smak utseendemässigt (Hur brutalt snygg du vill, inte utseendet som skall avgöra).

Skilda Sonny: Har haft en lång relation sedan han var i tonåren. Nu är han skild. Så han har haft sex men bara med en kvinna innan dig. Så på sätt och vis väldigt oerfaren.  Verkar helt omedveten om att han ser rent löjligt bra ut och självkänslan verkar rätt låg, en dyster och kanske rentav deppig typ.

Playern Pelle: Har haft hundratals med brudar, aldrig haft en relation mer än kanske 3 månader. Han är väldigt erfaren och har ett väldigt högt självförtroende. Extremt självsäker och väldigt medveten om hur jäkla snygg han är. Är käck, glad men ganska mycket av en förvuxen tonåring mentalt och alla hans vänner verkar vara 20-25.

Vem är sexigast?

• Svar på tråden Vilken typ av man är sexigast?
  • Anonym (Kaktus)

Ingen av dessa

• Anonym (C)

Omöjligt att svara på bara baserat på dessa beskrivningar. Pelle är definitivt inte min typ men har inte underlag för att bedömma Sonny.

• Anonym (Mx)

En player är en player för att han får tjejerna på fall. Det är själva definitionen av en player.

• Anonym (C)
    Anonym (Mx) skrev 2023-11-21 21:19:52 följande:

En player är en player för att han får tjejerna på fall. Det är själva definitionen av en player.

Han skulle inte ha en chans hos mig. Han får en del tjejer men långt ifrån någon majoritet.
  • Anonym (Sonny come to mummy)

SKILDA SONNY så självklart som det kan sägas.
    En sådan man låter som rena drömmen att få forma. Sådana män är oftast väldigt bra i sängen och väldigt nyfikna och tacksamma.

• Anonym (Sonny come to mummy)
    Anonym (Mx) skrev 2023-11-21 21:19:52 följande:

Playerns taskiga och bristfälliga erfarenheter och rubbningar i anknytnings och känslolivet är så fruktansvärt avtändande. Ser såna män som bakteriehärdar och helt outvecklade. Sen kan ha vara så snygg som helst...inte en chans. Har haft chansen på flera men tackat nej alla ggr utom en när jag var full och kåt.
  • Anonym (Avsikt)

Ingen av dom.

Måste man välja så är de för lite info för att avgöra, deras intentioner framåt saknas och det är ju det avgörande. Vad din har bakom sig behöver inte säga något egentligen. 

Vill Sonny nu då ligga runt eller ta igen massa år han inte levt son singel? Är han sugen på singellivet och har massa snyskiga fantasier han inte fått uppfylla men nu ser sin chans att göra? Eller är han fortsatt familjefar och vill söka en ny trygg relation? 

Är Pelle färdig med sitt playande, redo att stabilisera sig och har jobbat på sig själv och sin osäkerhet/bekräftelsebehov? Kan han förändras eller är han så som person ? 

Viktig aspekt inte minst: 
    Vad är min intention med relationen till dom? sexigast i form av ett engångsmöte/ligg eller tillfällig flört/kk? Eller som dejt och potentiell partner? 

• Anonym (Q)

Absolut inte Pelle. Om Sonny inte varit deppig hade jag kunnat tänka mig honom.
    Har varit med både erfarna och oerfarna män och min erfarenhet är att erfarna män oftare är egoister i sängen och tänker inte alls på min njutning. Medan jag varit med oerfarna som jag kunnat forma till idealälskaren då de varit
    väldigt måna om att göra det skönt för mig. En av dem
    var tom oskuld men blev en av de bästa älskare jag haft för att han ville så gärna att jag skulle njuta fullt ut. Även om det tog ett tag. Visst det var fumligt ett tag men jag såg potentialen så han fick chansen att fortsätta. 

Men man blir inte bra bara för att man är oerfaren, skulle aldrig ta en incel med tång. En oskuld med bra värderingar och rätt inställning däremot är inte alls otänkbart.

• Anonym (Undrar bara)
    Anonym (C) skrev 2023-11-21 21:18:56 följande:

Omöjligt att svara på bara baserat på dessa beskrivningar. Pelle är definitivt inte min typ men har inte underlag för att bedömma Sonny.

Anonym (Avsikt) skrev 2023-11-21 21:29:21 följande:

Ingen av dom.

Måste man välja så är de för lite info för att avgöra, deras intentioner framåt saknas och det är ju det avgörande. Vad din har bakom sig behöver inte säga något egentligen. 

Vill Sonny nu då ligga runt eller ta igen massa år han inte levt son singel? Är han sugen på singellivet och har massa snyskiga fantasier han inte fått uppfylla men nu ser sin chans att göra? Eller är han fortsatt familjefar och vill söka en ny trygg relation? 

Är Pelle färdig med sitt playande, redo att stabilisera sig och har jobbat på sig själv och sin osäkerhet/bekräftelsebehov? Kan han förändras eller är han så som person ? 

Viktig aspekt inte minst: 
    Vad är min intention med relationen till dom? sexigast i form av ett engångsmöte/ligg eller tillfällig flört/kk? Eller som dejt och potentiell partner? 

Ok, jag kanske borde beskrivit det lite mer.

Både Sonny och Pelle säger att de söker seriöst, men bägge är även ok med något tillfälligt men de kan också ljuga ljuga om detta. Sonny har inte så mycket snuskiga fantasier att berätta om, han tycker det är lite obekvämt att prata om innan ni känner varandra ordentligt. Pressar du honom hårt på ett svar så gillar han att ge och att få oralsex, 69:an, bakifrån, missionären och att bli riden.  Pelle har en massa snuskiga fantasier, ideer, erfarenheter och berättelser han glatt delger sig av. 

Din intention väljer du själv och avgör med hjälp av den och övrig info om vem du tycker är sexigast.

Svar på tråden Vilken typ av man är sexigast?