• anonym05swe

Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?

Anonym (Corn flakes) skrev 2025-04-24 00:14:26 följande:
    Så? ni är i princip ihop nu?
    Nej, tyvärr inte och det är otroligt jobbigt. Är enbart hon jag är intresserad av och hon jag på riktigt kan se mig med. Inte för någon annan har jag ens tänkt tanken  "Hon kan jag tänka mig bli ihop med"
  • anonym05swe
    Anonym (X) skrev 2025-04-25 15:22:11 följande:

Nu har jag en fråga till dig.
    Hur många av de här frågorna kan du svaret på för att ni 2 pratat (skrivit) om det, inte för att du snappat upp det i grupp eller från sociala medier?

1) Vad var hennes bästa ämne i skolan?
    2) Vad ska hon göra efter lumpen?
    3) Vad heter hennes närmsta vän (utanför föreningen)?
    4) Vilken sorts filmer gillar hon?
    5) Vilken sorts böcker gillar hon?
    6) Vilka serier följer hon och skulle rekommendera?
    7) Var står hon i Palestina-frågan?
    8) Vilken är hennes favoritfärg?
    9) Är hon allergisk mot nåt?
    10) Vilken sorts restaurang (thai, japanskt, indiskt, italienskt) väljer hon?

Jag är extra tydlig nu så du inte kan gömma dig om "integritet": meningen är inte att du ska skriva svaret utan enbart hur många av dem du vet från era privata samtal.

Har enbart pratat/skrivit om en del men inte samtliga av dessa. Det i sig betyder noll pga vi har skrivit om annat. 
  • anonym05swe
    Anonym skrev 2025-04-27 00:42:32 följande:
    Och framförallt för att det ju är intentionen som räknas. Det är ju det som gör att man slipper utföra något.
    Nej vill utföra mer såklart. Intention räknas ja men inte enbart det.
  • anonym05swe
    Anonym skrev 2025-04-27 00:50:33 följande:
    Varför svarar du inte på hur och varför / vilket sätt intention räknas då, och vad den gör?
    Du som ju "svarar"?
    Intentionen räknas då den tydligt visar att jag prioriterar henne och inte någon annan. 
  • anonym05swe
    Anonym (X) skrev 2025-04-27 21:36:30 följande:

Varför svarar du inte -hur många punkter av 10 har NI pratat om?

Svarade redan på det
  • anonym05swe
    Anonym (X) skrev 2025-04-28 07:48:45 följande:
    Nej, du har inte svarat på min fråga: hur många av de 10?
    (Hint: svaret är ett tal, 0-10.)

Ca 4-5 
  • anonym05swe
    Anonym (Inget på spel....) skrev 2025-04-27 22:21:30 följande:
    Nej, du svarade inte på hur många, bara att ni pratat om en del men inte alla. 
    anonym05swe skrev 2025-04-27 21:32:11 följande:
    Intentionen räknas då den tydligt visar att jag prioriterar henne och inte någon annan. 
    Det gör du ju inte. Hur kan du påstå att du prioriterar henne när du skriver sporadiskt samt är ute på dejtingappar? Då är hon ju inte din prioritet. Sen är du ju inte ett dugg tydlig då du inte vågat säga till henne att du tycker om henne mer än som vän. Du är inte alls tydlig eftersom hon inte har en aning om att du är förtjust i henne. 

På vilket sätt tycker du att fin intention är "tydlig och visar att du prioriterar henne"?

Ca 4-6. Skriver inte alls med andra kvinnor än henne och ska antagligen träffa henne på event nu i Maj. Hon har ju inte frågat om det men ja ska vara tydligare också än jag redan är. 
  • anonym05swe
    Anonym (Lugn) skrev 2025-04-29 15:49:40 följande:
    Om du inte skriver med andra kvinnor, hur kan du då ha frågat kvinnor om en dejt? För du skrev ju att du brukar fråga om dejt ganska snabbt.
    Ja var rätt länge sedan för har dejtingapparna men använder dem inte ofta direkt. 
  • anonym05swe
    Anonym (X) skrev 2025-04-29 22:20:46 följande:
    Vadå 4-6? Antingen har ni pratat om de eller inte.

Antagligen? Har ni inte pratat om att träffas på eventet? INGEN av er är intresserade.

Kommer skriva med henne imorgon om eventet osv 

Nä, är inte kört

• anonym05swe
    Anonym (X) skrev 2025-04-30 23:25:10 följande:

Skrev du idag? Bestämde ni att göra nåt tillsammans på eventet?

Skrevs mellan oss ja och vi skrev att vi ska ses där iaf 
Svar på tråden Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?