-
Även på dejtingapparna?anonym05swe skrev 2025-04-11 15:01:20 följande:Nej, jag söker enbart långsiktigt
-
Ändå skriver du så här i din andra tråd. Här erkänner du att du inte kan/vågar frågar om en träff.anonym05swe skrev 2025-04-10 22:17:52 följande:
Nej, handlar om logistik och det jag sade tidigare främst
Vet ej
Hur ska jag göra för att träffa den rätta som jag kan göra allt med? Är kåt rätt så ofta men vet inte ens hur jag kan ragga upp tjejer liksom. Vill dock helst enbart träffa en och bli ihop med en tjej som har lika hög sexlust liksom .
-
anonym05swe skrev 2025-04-11 11:15:42 följande:Letar inte efter andra bara för jag sporadiskt använder dejtingappar...
Fast du skriver i den andra tråden att du vill ha dejter som leder någonstans. Du letar alltså efter någon att ha ett förhållande med.
Är det för att du vet innerst inne att du inte har en chans på tjejen du gillar?
-
anonym05swe skrev 2025-04-13 11:16:33 följande:Har inte funktionshinder och är således ej därför jag inte haft svårt att skaffa tjej
Men du lyckas varken IRL, på dejtings appar eller om du faktiskt träffar och har kontakt med någon du gillar.
Har du aldrig funderat över varför du misslyckas när andra lyckas?
Att det kan vara något med din kommunikation att göra, både i tal och skrift?
-
På eventen finns inga avstånd. Ändå vågar du inte prata med henne om en träff.anonym05swe skrev 2025-04-13 12:02:37 följande:Att jag inte fått jobb beror främst på att jag saknar körkort vilket i sin tur beror på sjukdom som gör att jag måste vänta tills på sommaren först.
Inte gjort? Skrivit med henne och pratat med henne på varje event. Avståndet är det stora problemet -
Hur ska du lösa det med avståndet då?anonym05swe skrev 2025-04-13 19:17:58 följande:
Nej, har inte en negativ syn på det bara för jag är emot lögner om mig.
Jo, avståndet är det stora problemet. Om hon bodde 10 min bort hade det inte varit det ett problem alls.
-
anonym05swe skrev 2025-04-13 22:41:34 följande:
Jo, det hade jag gjort. Logistiken är det stora problemet.
Nej, det har jag ej. Ser definitivt inte saker och svart och vitt utan alltid med nyanser,
Varför svarar du inte på frågan hur du ska lösa logistiken/avståndet?
Du har haft mer än ett år på dig att hitta en lösning. Du skriver hela tiden att du ska bjuda ut henne men du svarar aldrig på hur du ska lösa logistiken. Ska du vänta tills ni bor grannar?
Du skulle ju fråga henne på senaste eventet. Då var avståndet inget problem tydligen. Så varför är avståndet ett problem nu?
-
anonym05swe skrev 2025-04-14 23:13:33 följande:
För det påverkar (om vi blir ihop) jättemycket, går inte att träffas lika ofta, göra saker tillsammans m.m lika ofta på distans. Vill helst vara i en relation där man kan träffas ofta liksom men skulle såklart gilla en relation med henne oavsett vad om det går såklart
Ja, men många gör det inte
Då är alltså avståndet inget problem eftersom du skriver att skriver att du vill vara i en relation med henne oavsett.
Så då är det rädsla, du vågar inte fråga. -
Varför svarar du inte på frågan hur du ska lösa problemet?anonym05swe skrev 2025-04-16 16:35:35 följande:Avståndet förblir fortfarande det största problemet även fast såklart vill vara med henne oavsett
För om du inte löser problemet med avståndet kan du ju glömma henne. Du vågar inte skriva och bjuda ut henne, du vågar inte bjuda ut henne när ni träffas. Och ni kommer aldrig bli grannar.
Du säger emot dig själv hela tiden. Du vill vara med henne oavsett men du bjuder inte ut henne för att avståndet är för långt. Om du vill vara med henne oavsett då spelar ju inte avståndet någon roll.
Så hur ska du lösa problemet med avståndet? -
Anonym (X) skrev 2025-04-17 09:39:14 följande:Du kan göra saker om ni garanterat blir ihop, men inget alls för att visa intresse?
Ja, fortsätt så 2 år till eller mer så får vi se om du fattar ens när hon gifter sig med nån annan.Ja, det är lite lustigt att han verkar tro att han dra ut på det i flera år men hon ska ändå vara ledig när han väl vågar fråga.
Jag menar, med hans insikter och kunskaper på området dejting och relationer, så agerar han väldigt märkligt.