• Anonym (X)

Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?

anonym05swe skrev 2025-04-21 11:21:27 följande:

Jag känner både henne och hennes identiska tvillingsyster. Om jag enbart gillade henne för hon är "söt" hade jag varit intresserad av hennes syster. Det är jag inte överhuvudtaget. Och nej, jag gillar inte henne enbart för hon är snäll också som en av hennes egenskaper. 

Jo, vi känner varandra, med det sagt vill jag öppna upp mig mer för henne. Jag vill vara hennes pojkvän och är villig att offra mycket för henne (ex fritid) som i ursprungsinlägget. Vill lägga mycket tid på att träffa henne och vara med henne. Inte med någon annan.

Nej, du känner henne inte.
    Att du snappat upp saker från gruppsamtal eller socialamedier är inte detsamma som att ha pratat ingående med henne.

Hur många gånger har du pratat med henne bara du och hon?
    Hur många gånger har ni diskuterat saker, politik, aktuella händelser, en bok eller film?
  • Anonym (X)

Hade du varit intresserad av henne och inte en fantasi så hade du skrivit med henne ofta och om allt möjligt, högt och lågt.

Att ha ett schema där man skriver ytligt och max en gång i veckan är inget en normalfungerande kär kille skulle göra.

• Anonym (X)
    anonym05swe skrev 2025-04-21 18:28:59 följande:
    Har inte ett schema heller utan skriver som det kommer. Vill skriva med henne ofta. Är djupt intresserad av henne.
    Hur många gånger skriver du på en månad?
    När skrev du senast, förutom en gång precis efter eventet för att skriva nåt om det?
  • Anonym (X)
    anonym05swe skrev 2025-04-22 00:46:16 följande:
    Ja men intention spelar roll 

Jag vet att personen var ironisk men poängen är att jag inte direkt planerar alls när jag ska skriva med henne
    Du svarade inte. Hur ofta skriver du på en månad i snitt?
  • Anonym (X)
    anonym05swe skrev 2025-04-22 10:12:07 följande:
    vet inte
    Fler än 4 gånger i månaden?
    Du har skrivit ca 20 gånger det här året?
  • Anonym (X)
    anonym05swe skrev 2025-04-23 13:48:54 följande:

Är pga mina starka känslor det är svårare. Klart det är enklare för folk som känner lite småkänslor att fråga ut. 

Nu är du igång och påstår dina känslor är så mycket starkare och ädlare än andras.

Vet du vad? Nej.
    Allt visar att du antingen 1) inte har starka känslor utan är nöjd med att hålla det ytligt, eller 2) inte funger som normfungerande.
  • Anonym (X)
    anonym05swe skrev 2025-04-24 01:18:01 följande:
    Nej, tyvärr inte och det är otroligt jobbigt. Är enbart hon jag är intresserad av och hon jag på riktigt kan se mig med. Inte för någon annan har jag ens tänkt tanken  "Hon kan jag tänka mig bli ihop med"
    Kan du skriva nya saker eller är det här dålig AI?
    Du upprepar samma fraser utan att svara på nåt.
    Inte undra på att du har svårt att komma nära folk om du inte kan bättre.
  • Anonym (X)

Nu har jag en fråga till dig.
    Hur många av de här frågorna kan du svaret på för att ni 2 pratat (skrivit) om det, inte för att du snappat upp det i grupp eller från sociala medier?

1) Vad var hennes bästa ämne i skolan?
    2) Vad ska hon göra efter lumpen?
    3) Vad heter hennes närmsta vän (utanför föreningen)?
    4) Vilken sorts filmer gillar hon?
    5) Vilken sorts böcker gillar hon?
    6) Vilka serier följer hon och skulle rekommendera?
    7) Var står hon i Palestina-frågan?
    8) Vilken är hennes favoritfärg?
    9) Är hon allergisk mot nåt?
    10) Vilken sorts restaurang (thai, japanskt, indiskt, italienskt) väljer hon?

Jag är extra tydlig nu så du inte kan gömma dig om "integritet": meningen är inte att du ska skriva svaret utan enbart hur många av dem du vet från era privata samtal.

• Anonym (X)

Vem i tråden är förvånad att TS inte bemöter mitt senaste inlägg?

• Anonym (X)
    anonym05swe skrev 2025-04-26 22:56:37 följande:
    Har enbart pratat/skrivit om en del men inte samtliga av dessa. Det i sig betyder noll pga vi har skrivit om annat. 
    Hur många av de 10?
Svar på tråden Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?