• SerafimSvensson

märkligt mail från Tinder

Fått ett märkligt mail från Tinder som jag inte förstår mig på. Det kanske är jätteenkelt men jag fattar inte vad dom vill att jag ska göra. Bifogar en bild med texten i mailet. Just nu kan inte andra se min bio/profiltext vilket är tråkigt. Vad exakt vill Tinder att jag ska göra för att lösa detta problem? 

• Svar på tråden märkligt mail från Tinder
  • Anonym (e)

har du satt in något användarnamn till sociala medier på profilen?

• Anonym (Qwa)
    Anonym (e) skrev 2023-11-24 09:51:32 följande:

har du satt in något användarnamn till sociala medier på profilen?

Förklara! Vat är användarnamn till sociala medier? 
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Qwa) skrev 2023-11-24 09:54:48 följande:
    Förklara! Vat är användarnamn till sociala medier? 
    Förlåt, men hur kan du inte förstå? Det namn, det du kallar dig på sociala medier.
  • Anonym (Qwa)
    Anonym (Oj) skrev 2023-11-24 10:23:00 följande:
    Förlåt, men hur kan du inte förstå? Det namn, det du kallar dig på sociala medier.
    Finns det inte andra som kan råka ha samma användarnamn som dig på sociala medier? 
  • Anonym (Qwa)
    Anonym (Oj) skrev 2023-11-24 10:23:00 följande:
    Förklara gärna, istället för att hålla på och ställa konstig fråga. 
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Qwa) skrev 2023-11-24 10:29:56 följande:
    Förklara gärna, istället för att hålla på och ställa konstig fråga. 
    Har ju redan förklarat. Om du inte förstår deras mejl eller min förklaring av vad ett användarnamn är, så finns det inget annat att göra.
  • Anonym (Qwa)
    Anonym (Oj) skrev 2023-11-24 10:41:32 följande:
    Har ju redan förklarat. Om du inte förstår deras mejl eller min förklaring av vad ett användarnamn är, så finns det inget annat att göra.
    Gör ett försök, det blir intressant! Svara nu på hur dom vet alla TS andra användarnamn på sidor som inte ens är deras. 
  • Arcnice

Tinder tillåter inte längre att man har t.ex. sitt Instagram konto i sin profil.

Så har man exempelvis skrivit "IG @mitt_ig_namn" i profiltexten kommer det inte att visas i din profil. Samma gäller för t.ex. snapchat namn, OnlyFans, etc.

Kontrollen görs högst troligt av en dator så ibland kan det säkert bli fel.

• Anonym (Oj)
    Anonym (Qwa) skrev 2023-11-24 11:05:46 följande:
    Gör ett försök, det blir intressant! Svara nu på hur dom vet alla TS andra användarnamn på sidor som inte ens är deras. 
    Fast det är ju inte det som står, var ser du det? De skriver att man inte får ha användarnamn till soc med i sin bio.
  • SerafimSvensson

Det enda som möjligtvis skulle kunna vara en koppling till mina sociala medier är att jag använder mig av samma förnam som på Facebook. 

Svar på tråden märkligt mail från Tinder