Inlägg från: Hejsansvejsan27 |Visa alla inlägg
  • Hejsansvejsan27

BF aug 2024

En till som plussat här idag, men fortfarande tidigt och bara på BIM-3. Tycker alla appar/hemsidor beräknar så olika men har BF runt 15/8 tror jag. Om allt går vägen så blir detta vårt fjärde barn. Har bokat ett tidigt UL den 29/12, vilket känns låååångt bort.

Hade varit kul att på sikt skapa en FB grupp om någon vill det? När jag väntade bebis nummer 3 var vi ca 100st tjejer som hade en mindre privat grupp och vi håller kontakt även idag vilket är så kul. Tycker oftast att de större fb-grupperna lätt blir så opersonliga Flört

• Hejsansvejsan27

Håller tummarna för dig Alvedon83 Hjärta

Vad trevligt att fler verkar intresserade av en lite mindre fb-grupp! Jag är fortfarande såå tidigt i denna graviditet och har inte passerat bim än, så vågar inte starta en grupp själv redan nu. Vet faktiskt inte ens om jag vet hur man startar en grupp heller hehe, men den som vill och känner sig kunnig på det kan väl meddela här sen? Glad

• Hejsansvejsan27
    Alvedon83 skrev 2023-12-02 07:15:31 följande:

Börjat blöda då det blev tyvärr ett missfall 😓Önskar er andra lycka till och att ni får njuta av en sommarbebis🌷

Vad tråkigt att höra, beklagar 😢 håller tummarna att det är din tur nästa gång 🌸
  • Hejsansvejsan27
    Lugnoro skrev 2023-12-02 11:51:39 följande:

Jag har precis plussat, första barnet! 

Grattis och välkommen in i fb-gruppen om du vill följas åt 🤗
  • Hejsansvejsan27

Kul att vi börjat bli några i fb-gruppen nu! Hoppas några till hittar dit ☺️ går det att ha länken öppen/tillgänglig lite längre för de som kommer ha BF i slutet av augusti men som inte hunnit plussat än? ☺️

Svar på tråden BF aug 2024