Inlägg från: Anonym (SwingIt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (SwingIt)

Vill du gå på Swingersklubb?

Är ett familjeforum ja, men just denna sida handlar om ?sex o sånt?. Håll dig till nån kyrklig tråd, kanske passar du bättre där. Själv har jag sambo sen 7 år o vi funderar starkt på att besöka en swingersklubb där vi tänkt att endast ha sex med varandra. Inget sjukt alls med det! 

• Anonym (SwingIt)

Ser verkligen fram mot ett besök på en swingersklubb, skithäftigt o spännande:)

• Anonym (SwingIt)

Händer säkert saker på endel klubbar men tror över lag att de får skapligt normalt till. Jag o sambon är sugna att testa. Dock då bara sex med varandra till en början. Men med småbarn så finns inte alltid tiden till att få till en kväll med barnvakt o så men ska försöka nu efter nyåret. 

• Anonym (SwingIt)
    Ztiff2 skrev 2023-12-30 14:27:09 följande:
    Lycka till ! Att se sin tjej bli knullad av en annan är hett :)
    Ja vi har inte kommit så långt i verkligheten än men har fantiserat när vi har sex att hon blir knullad av två stycken. Köpte en dildo som var som min i storlek så den använder vi endel. Jag tar henne analt o dildon i fittan. Är en upphettsande tanke men man vet aldrig hur man reagerar i verkligheten. 
  • Anonym (SwingIt)

Håller med gift kvinna, fler borde släppa loss sexuellt. Vi är 34 o 43 och har ett enormt utforskande sexliv. Vi gör så mkt vi kan o hittar på nya sexiga saker hela tiden. Beställde idag en ny guldig buttplug o smiskspö till henne, ska bli kul att testa nästa vecka. Har spelat in mängder av filmklipp ihop, älskar det porriga. 

• Anonym (SwingIt)

Som i övriga samhället finns det alla sorter även där. Än har vi inte tagit oss till nån swingersklubb men vi vill och förväntar oss inte att alla ska se ut som porrstjärnor. Blandningen kan vara nog så sexig:) Min sambo är tex inte pinnsmal vilket jag absolut inte vill men har fantastiskt stora fina bröst o läckra tatueringar. 

• Anonym (SwingIt)
    Tremere skrev 2024-01-09 14:45:01 följande:

Jag har varit på CAE flera gånger med min KK och tycker att stämningen, folket och lokalerna är mestadels fräscha.
    Trevlig bar med tillhörande lounge.
    Relaxavdelning med pool/jacuzzi, duschar och bastu.
    Sedan lite blandade rum för olika ändamål. :)
    Vi gillade stora soffan samt parrummet. (dit får bara par och medbjudna singelkillar komma in)

Vi var endast där på mixkvällar (ensamma killar var alltså välkomna) för min KK ville känna fler män samtidigt.
    Vi såg nog inga riktigt unga par någon av de gångerna vi var där, men från 30 och uppåt.
    Jag tror att medelåldern är lite högre i swingervärlden pga att det är först när man kommit upp lite i ålder som man är säker nog i sin sexualitet samt bekväm med sin partner för att göra detta.
    Är man 25 och varit tillsammans i 3 år så tror jag att många kan ha både prestationsångest samt vara svartsjuka.

Skulle du kunna beskriva en kväll? Vi är sugna på att testa på men har bara inte funnits tid. Vi är 34 o 43. 

Har folk sex även i bastu och poolområde? 

• Anonym (SwingIt)

Okej tack för svaret. 

Finns ju massa frågor men tänker lite på klädsel o så? Går man naken/underkläder direkt eller har folk på sig kläder till en början? En konstig fråga men när man pratar med andra där, nybörjare eller erfarna, pratas det alltid om sex? Är allas tanke att ligga med varandra eller kan det pratas helt vardagligt? Vill veta hur man ska uppföra sig:) 

• Anonym (SwingIt)

Aha okej! Allt som är nytt är ju lite svårt men vi är väldigt nyfikna. Skulle gärna uppleva situationen att ha sex bland andra människor, verkar härligt:) 

• Anonym (SwingIt)

Har inte besökt nån än men vi ska framöver. Spännande men framförallt för att få en egen uppfattning istället för att döma nåt man inte upplevt. 

Svar på tråden Vill du gå på Swingersklubb?