• Anonym (TjingTjong)

You’ve got a pussy, I have a dick. So what’s the problem? Let’s do it quick!

Är text från en Rammstein låt.

Och jag håller med, vad är problemet?
    Att majoriteten av kvinnor måste låta känslor vara inblandat gör allt så jävla komplicerat. Varför är ni så komplicerade?

Människan är nog inte heller gjord för att vara monogam, det är ett modernt påhitt. Det är inget fel med tvåsamhet, absolut inte men tycker det är onaturligt.

Vad tycker du?

• Svar på tråden You’ve got a pussy, I have a dick. So what’s the problem? Let’s do it quick!
  • Anonym (Kvinna)

För att de flesta män är äckligt motbjudande. Tjocka, bleka, fula, dålig munhygien, otvättat kön, håriga, svinga osv osv

• Anonym (Speed)
    Anonym (TjingTjong) skrev 2023-11-24 20:48:15 följande:
    You?ve got a pussy, I have a dick. So what?s the problem? Let?s do it quick!

Vad tycker du?

Jag ligger gärna, men hellre länge än en Snabbis.
  • Anonym (Wert)
    Anonym (TjingTjong) skrev 2023-11-24 20:48:15 följande:
    You?ve got a pussy, I have a dick. So what?s the problem? Let?s do it quick!

Är text från en Rammstein låt.

Och jag håller med, vad är problemet?
    Att majoriteten av kvinnor måste låta känslor vara inblandat gör allt så jävla komplicerat. Varför är ni så komplicerade?

Människan är nog inte heller gjord för att vara monogam, det är ett modernt påhitt. Det är inget fel med tvåsamhet, absolut inte men tycker det är onaturligt.

Vad tycker du?

Förstår du inte att alla är olika? Bara för att du fungerar på det sättet så innefattar inte din personlighet alla andra. Ganska självcentrerat att tänka på det sättet.
  • Anonym (TjingTjong)
    Anonym (Kvinna) skrev 2023-11-24 21:44:29 följande:

För att de flesta män är äckligt motbjudande. Tjocka, bleka, fula, dålig munhygien, otvättat kön, håriga, svinga osv osv

Tycker du beskriver dom flesta kvinnor faktiskt. Och det är ju tragiskt att folk inte tar bättre hand om sig själva.
  • Anonym (TjingTjong)
    Anonym (Speed) skrev 2023-11-24 21:50:50 följande:
    Jag ligger gärna, men hellre länge än en Snabbis.
    Absolut! Hur länge tycker du det ska vara? Snabbisar intresserar inte mig särskilt, det gynnar mestadels bara mannen och det tycker jag är tråkigt. Kvinnan måste ju få sitt oxå :)
  • Anonym (TjingTjong)
    Anonym (Wert) skrev 2023-11-24 22:09:24 följande:
    Förstår du inte att alla är olika? Bara för att du fungerar på det sättet så innefattar inte din personlighet alla andra. Ganska självcentrerat att tänka på det sättet.
    Jo visst är det så. Men det är ändå tråkigt att fittan ska hållas tillbaka hela tiden. Det är ju ett heltidsjobb för vissa att få sig något, och jag tycker inte det ska behöva vara så. 
  • Anonym (Wert)
    Anonym (TjingTjong) skrev 2023-11-24 22:21:47 följande:
    Jo visst är det så. Men det är ändå tråkigt att fittan ska hållas tillbaka hela tiden. Det är ju ett heltidsjobb för vissa att få sig något, och jag tycker inte det ska behöva vara så. 
    Är det synd om dig alltså? Är det ett gemensamt beslut som är fattat av kvinnorna?
  • Anonym (TjingTjong)
    felicityporter skrev 2023-11-24 22:24:00 följande:

Jag är definitivt gjord för att vara monogam! Något annat får mig att må illa.

Helt ok :)
  • Anonym (TjingTjong)
    Anonym (Wert) skrev 2023-11-24 22:26:37 följande:
    Är det synd om dig alltså? Är det ett gemensamt beslut som är fattat av kvinnorna?
    Mig är det inte synd om, jag får fitta.
    Inte en aning du.
Svar på tråden You’ve got a pussy, I have a dick. So what’s the problem? Let’s do it quick!