• Anonym (Obekväm)

Paranoid i omklädningsrum

Hej jag har haft ett lite besvärligt förhållande till min kropp. jag var väldigt tidig in i puberteten och var först av alla  vilket gjorde att jag har en ganska svår tid med mobbing. som med åren gick över i stora problem för mig med självförtroendet. jag Har idag en penis som slak är 25- 26 cm lång och rejält tjock. (Växer kanppt alls vid stånd. Och folk glor som fan om jag visar mig naken nån gång. jag Får ibland känslan av att folk tycker att man är pervers och lite snuskhummer typ. liggee det nåt i min oro att det kan uppfattas så av andra. kan det vara så att folk tror att jag har stånd och att det är därför . Hur skulle ni reagera på det och varför

• Svar på tråden Paranoid i omklädningsrum
  • OlgaElvira

Om man har något i sitt utseende som uppfattas som ovanligt, så tittar människor, det är så vi är. De flesta av oss får i vår kultur lära sig att det är fel och oartigt att glo på  såna som ser annorlunda ut. Men det är tyvärr inte alla som lärt sig det. Jag tror inte att människor tror att du har stånd där i omklädningsrummet, du är bara lite 
    ovanlig. Alla män vet hur det ser ut när man har stånd, har du inte det så märks det. Jag gissar att eventuella blickar är avund. 

• Anonym (stackare)

Stackars dig. Vad jobbigt. 

Vet inte vad jag ska säga, men det kanske skulle vara skönt att prata av sig med en kurator eller liknande om mobbningen du utsattes för? 

typ på mindler.se eller likande

kram

• Anonym (stackare)

vem har gjort tummen ned på TS inlägg, vad taskigt

Svar på tråden Paranoid i omklädningsrum