Anonym (Felfri) skrev 2023-11-25 08:15:48 följande:
Nej, inte jag som gjort den tråden.
Men jag kan bli provocerad av de som talar om för mig hur jag ska vara, att allt jag gör är fel, när de pratar om sina män som är såå bra. Han är lugn och fin, hon känner sig trygg med honom. Jag är också lugn och respekterar kvinnor, men det är inte bra. En man ska vara spännande, våga ta för sig, det ska vara lite action.
Fast du kan ju inte ta åt dig när andra pratar om andra personer, du tar illa upp när en kvinna berättade om sin nya kärlek skrev du i en tråd, då kände du dig otillräcklig, Så kan du ju inte hålla på.
Sen skriver du att kvinnor inte ska ta åt sig när män vill ha yngre kvinnor då, en man ska inte behöva tycka synd om en ensam kvinna.
Det är alltid andra regler för dig beroende på vad tråden handlar om.
Du skriver i trådar där det klagas på kvinnor och försvarar sig kvinnor säger du åt dom att låt oss män diskutera kvinnors dåliga beteenden, men när kvinnor pratar om snygga män då ska dom tänka på att du sitter bredvid.
Jag tror att din syster gjort att du tar åt dig av saker som inte handlar om dig.
Du kan själv starta trådar där du frågar kvinnor om vilka män dom faller för eller vilka som tycker är snygga sen när dom svarar så säger du att kvinnor talar om för dig hur du ska vara och klagar på din kropp!
Nej det är ju oftast aldrig riktat mot dig utan svar på frågor.
Man undrar hur många förutom din mamma och syrra som verkligen kritiserat dig, för du tar upp saker som folk skriver i trådar, men om en kvinnor skriver vad hon gillar hos en man tar du det som kritik mot dig, så kan du ju inte hålla på.
Det kan inte vara massor av kvinnor som kritiserar din kropp då du säger att du är normalbyggd, varit vältränad osv Varför skulle just du råka ut för så många kvinnor, nej det är för att du tror att kvinnor kritiserar just dig när dom tycker andra är snygga.
Du skriver ofta att folk på nätet kritiserat dig kropp och utseende vilket ju inte går eftersom ingen vet hur du ser ut. Det bevisar att du tar åt dig av saker som inte är riktat mot dig.
Du är extra känslig och det är jobbigt för dig men alla andra kan inte sluta göra och säga saker bara för att du är så känslig.
Då menar jag inte din syrra som säger saker till dig men kvinnor kan ju inte sluta prata om sina män på ett positivt sätt för att du då tar illa upp och känner dig otillräcklig, världen kan inte ändra sig för att du är känslig, det måste du jobba på, ta hjälp för att komma över vad din syrra har sagt till dig, du kan ju inte fortsätta att älta det i alla år.
Det blir jobbigt även för alla andra att höra om din syster och mamma om och om igen utan att du gör något åt det.