• Anonym (Felfri)

Människor som kritiserar allt du gör

och talar om för dig hur du ska göra, leva, se ut, vad tycker du om såna människor? Och är de själva perfekta, gör allt rätt?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Människor som kritiserar allt du gör
  • Anonym (Släpp syster nu!)
    Anonym (Felfri) skrev 2023-11-25 08:15:48 följande:
    Nej, inte jag som gjort den tråden.

Men jag kan bli provocerad av de som talar om för mig hur jag ska vara, att allt jag gör är fel, när de pratar om sina män som är såå bra. Han är lugn och fin, hon känner sig trygg med honom. Jag är också lugn och respekterar kvinnor, men det är inte bra. En man ska vara spännande, våga ta för sig, det ska vara lite action.
    Fast du kan ju inte ta åt dig när andra pratar om andra personer, du tar illa upp när en kvinna berättade om sin nya kärlek skrev du i en tråd, då kände du dig otillräcklig, Så kan du ju inte hålla på.
    Sen skriver du att kvinnor inte ska ta åt sig när män vill ha yngre kvinnor då, en man ska inte behöva tycka synd om en ensam kvinna.
    Det är alltid andra regler för dig beroende på vad tråden handlar om.
    Du skriver i trådar där det klagas på kvinnor och försvarar sig kvinnor säger du åt dom att låt oss män diskutera kvinnors dåliga beteenden, men när kvinnor pratar om snygga män  då ska dom tänka på att du sitter bredvid.

Jag tror att din syster gjort att du tar åt dig av saker som inte handlar om dig.
    Du kan själv starta trådar där du frågar kvinnor om vilka män dom faller för eller vilka som tycker är snygga sen när dom svarar så säger du att kvinnor talar om för dig hur du ska vara och klagar på din kropp!
    Nej det är ju oftast aldrig riktat mot dig utan svar på frågor.

Man undrar hur många förutom din mamma och syrra som verkligen kritiserat dig, för du tar upp saker som folk skriver i trådar, men om en kvinnor skriver vad hon gillar hos en man tar du det som kritik mot dig, så kan du ju inte hålla på.

Det kan inte vara massor av kvinnor som kritiserar din kropp då du säger att du är normalbyggd, varit vältränad osv Varför skulle just du råka ut för så många kvinnor, nej det är för att du tror att kvinnor kritiserar just dig när dom tycker andra är snygga.
    Du skriver ofta att folk på nätet kritiserat dig kropp och utseende vilket ju inte går eftersom ingen vet hur du ser ut. Det bevisar att du tar åt dig av saker som inte är riktat mot dig.
    Du är extra känslig och det är jobbigt för dig men alla andra kan inte sluta göra och säga saker bara för att du är så känslig.
    Då menar jag inte din syrra som säger saker till dig men kvinnor kan ju inte sluta prata om sina män på ett positivt sätt för att du då tar illa upp och känner dig otillräcklig, världen kan inte ändra sig för att du är känslig, det måste du jobba på, ta hjälp för att komma över vad din syrra har sagt till dig, du kan ju inte fortsätta att älta det i alla år.
    Det blir jobbigt även för alla andra att höra om din syster och mamma om och om igen utan att du gör något åt det. 
  • Anonym (Felfri)
    Anonym (Släpp syster nu!) skrev 2023-11-25 08:36:25 följande:
    Fast du kan ju inte ta åt dig när andra pratar om andra personer, du tar illa upp när en kvinna berättade om sin nya kärlek skrev du i en tråd, då kände du dig otillräcklig, Så kan du ju inte hålla på.
    Sen skriver du att kvinnor inte ska ta åt sig när män vill ha yngre kvinnor då, en man ska inte behöva tycka synd om en ensam kvinna.
    Du skriver i trådar där det klagas på kvinnor och försvarar sig kvinnor säger du åt dom att låt oss män diskutera kvinnors dåliga beteenden, men när kvinnor pratar om snygga män  då ska dom tänka på att du sitter bredvid.

Jag tror att din syster gjort att du tar åt dig av saker som inte handlar om dig.
    Du kan själv starta trådar där du frågar kvinnor om vilka män dom faller för eller vilka som tycker är snygga sen när dom svarar så säger du att kvinnor talar om för dig hur du ska vara och klagar på din kropp!

Man undrar hur många förutom din mamma och syrra som verkligen kritiserat dig, för du tar upp saker som folk skriver i trådar, men om en kvinnor skriver vad hon gillar hos en man tar du det som kritik mot dig, så kan du ju inte hålla på.

Det kan inte vara massor av kvinnor som kritiserar din kropp då du säger att du är normalbyggd, varit vältränad osv Varför skulle just du råka ut för så många kvinnor, nej det är för att du tror att kvinnor kritiserar just dig när dom tycker andra är snygga.
    Du skriver ofta att folk på nätet kritiserat dig kropp och utseende vilket ju inte går eftersom ingen vet hur du ser ut. Det bevisar att du tar åt dig av saker som inte är riktat mot dig.
    Du är extra känslig och det är jobbigt för dig men alla andra kan inte sluta göra och säga saker bara för att du är så känslig.
    Då menar jag inte din syrra som säger saker till dig men kvinnor kan ju inte sluta prata om sina män på ett positivt sätt för att du då tar illa upp och känner dig otillräcklig, världen kan inte ändra sig för att du är känslig, det måste du jobba på, ta hjälp för att komma över vad din syrra har sagt till dig, du kan ju inte fortsätta att älta det i alla år.
    Det blir jobbigt även för alla andra att höra om din syster och mamma om och om igen utan att du gör något åt det. 
    Börja med att förklara hur du känner nu när det inte var jag som gjorde den tråden. Du var ju säker, det var så typiskt för mig. Brukar jag kritisera kvinnors utseende här?
  • Meddelande borttaget
    Anonym (Felfri) skrev 2023-11-25 08:24:19 följande:
    Han får inte vara blyg eller nervös. Jo, deras män får vara det. Men inte jag.
    Han ska ha självförtroende och våga lite, kvinnor gillar att han tar första steget, kvinnor vill känna sig uppvaktade. Det här sa de trots att de visste att jag ofta tog första steget. Jag reste till andra städer några gånger för att träffa kvinnor. Jag försökte så gott jag kunde. Jag är lite försiktig av mig, inte så på, och det är tydligen ett minus för många kvinnor. Hon vill ju känna att han vill ha henne. Varför kan inte kvinnan lika gärna visa att hon vill ha honom? Varför anses man vara omanlig bara för att man tar det lugnt och inte försöker nåt direkt?
    Fast du pratar ju om din syster och mamma jämnt när du skriver kvinnor.
    Det låter alltid så konstigt när du refererar till kvinnor när det är dina släktingar, mamma och syster.
    En kvinna sa skriver du att då är det din mamma eller en kvinna sa och då är det din syster. Konstigt att benämna dom på det sättet.
    Anonym (Felfri) skrev 2023-11-25 08:38:58 följande:
    Börja med att förklara hur du känner nu när det inte var jag som gjorde den tråden. Du var ju säker, det var så typiskt för mig. Brukar jag kritisera kvinnors utseende här?
    Du kritiserar inte utseenden men du kritiserar kvinnor i många av dina trådar, det kan du ju inte förneka.
    Jo din tid går åt att vara arg på kvinnor för du vet ju själv att du ältar samma sak hela tiden eller hur?
  • Anonym (Fire)

Men orka gå runt och vara irriterad på sin familj på det viset? Min far bara kritiserade mig hela tiden och var jävlig i övrigt, vid 25 bestämde jag mig för att aldrig träffa honom mer och berättade det för honom med pukor och trumpeter.

Problemet löst.

Om man saknar handlingskraft, då blir man gärna fast med negativa personer omkring sig, och att man har det är alltså ett symptom på en sak med sig själv som man måste åtgärda, för att kunna bli lycklig.

Acceptera inte av en släkting det du inte hade accepterat från en vän.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Tröttsam)
    Anonym (Släpp syster nu!) skrev 2023-11-25 08:36:25 följande:

Jag är skeptisk även till att hans mamma och syster varit elaka. Han startade en tråd om sin mamma helt nyligen. Det hon enligt honom ska ha sagt lät inte alls elakt. Samma med systern. Det enda han uppgett att hon sagt är ju att hans unga kvinnliga kollega nog inte var intresserad av honom. Han tolkade det elakt, men hon kan ju lika gärna bara velat undvika att ge honom falska förhoppningar. Jag tror snarare Kaffefraken har svårigheter med socialt samspel och att läsa av andra.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Människor som kritiserar allt du gör